• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ehm.
    Op het moment dat Nalyua zo zei 'het lijkt wel alsof je haar leuk vind', heb ik geen reactie meer gegeven met Amycus, omdat Felan een beetje.. dood deed ofseu, en die Nalyua toch alleen maar met Hayden praatte.]

    Chiara Cinxi
    Dankbaar nam ze gebruik van de frisse lucht, en ze wierp onwillekeurig een blik op Zahira. Dit was voor haar ook veel beter dan die muffe lucht in District 13.
    Een glimlach speelde rond haar lippen. 'Het is mooi.'


    -

    Fayan - Stylist
    "Okay!" roep ik opgewekt en ik pak Saph's hand vast, voor we dieper dat bos ingaan.
    Maar op een gegeven moment schrik me helemaal dood van een of ander beest... een iets... en monster, een demoon of zo, dat zo WHAM uit de boom vliegt, hard krijsend en gillend.
    Ik spring half in Saph's armen en sla mijn handen voor mijn mond.
    Dear god. Hoe ga ik dit ooit overleven?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Wanneer wil je gaan?' vraagt Dario. We hebben inmiddels alles ingepakt. 'Ik weet het niet, zo snel mogelijk, denk ik.' 'Moet je niet wachten op Saph en Fayan? Je weet wel, afscheid nemen?' Ik glimlach en schud mijn hoofd. 'Ik hou niet van afscheid nemen, dat weet je toch. Ze gaan me echt niet missen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [niets neit, ik ben nu halverwege! :( *gaat verder*]

    Daiyh
    'Oh gut kijk wie we daar hebben.'
    De deur van eht huis sleog open, waar een schaars gekleede Liadan stond. Fuck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    ik moet op mijn lip bijten om mijn lachen binnen te houden. god wat is hij schattig.
    'Het is maar een vogel,' zeg ik lachend. 'Hij is banger van jou dan jij van hem!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Niet! Hij viel me gewoon aan, bijna! Ik zweer je, dat beest heeft het op me gemunt. Gaan we nu naar beren zoeken? Die vliegen tenminste niet."
    Maar vanaf nu kijk ik omhoog in plaats van om me heen, op zoek naar die enge beesten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Meteen liet ze de tas met spullen op de grond vallen, om Zahira met twee armen vast te kunnen houden. Waarschijnlijk wist Liadan net zo goed als zij dat ze hulpeloos was met het kindje in haar armen.
    Behoedzaam zette ze een stap naar rechts, zodat ze Daiyhs gespierde bovenarm tegen de hare voelde.


    -

    [meh, de lerares Engels gaat me idd vermoorden als ik het voor de vijfde keer op rij niet af heb. D': *gaat zelf ook maar verder met tekst 2 (jawel, dat stomme ding heeft een vervolg)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Grinnikend schud ik mijn hoofd en leid Fayan door het bos.
    'grote kans dat we ze zien bij de rivier,' zeg ik bedachtzaam. 'daar zoeken ze naar vis om te eten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'liadan, wat doe je hier?' vroeg ik rustig, hoewel ik me dat tottaal niet voelde. Er was maar één rede waarom ze hier zou zijn, in deze plek die ik zelfs van haar verborgen had geprobeerd te houden.
    'ik was op jou aan eht wachten, schat,' zegt ze emt die irritante, mierzoete stem. 'ik wist niet dat je... Bezoek meename.' Haar blik valt op Chiara en Zahira.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Misschien moeten ze die vogels opeten," Ik schrok nog steeds elke keer als zo'n ding besloot te fladderen. Waarom bleven ze niet gewoon heel stil op hun takjes zitten tot ik voorbij was?
    Maar Saph leek hier echt helemaal op zijn gemak, zijn ogen glansden, hij had een lach op zijn gezicht en een gezonde blos op zijn wangen, voor het eerst sinds die lange tijd op de ziekenzaal.
    Spontaan drukte ik er een kus op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Woede laaide weer op in haar borstkas, en zo ook in haar zachtgroene ogen. Ze verschoof de baby zo in haar armen dat ze zoveel mogelijk aan het zicht ontrokken werd voor Liadan.


    -

    [Waar kan ik in springen mensjes :Y)?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    Blij hield ik Fayan tegen me aan. hopelijk vond hij het hier zo geweldig als ik. Na een korte wandeling vban een halve kilometer kwamen we bij de wild kolkende rivier.

    Daiyh
    'Oh gut, heb je haar wéér een kind gegeven? Dát heb je eht capitool neit verteld,' gin ze verder. 'Tsjah, maar één manier om daar van af te kome-'
    'hoe je bék nou eens,' val ik uit. 'Je gaat helemaal niets zeggen tegen eht Capitool want jij komt hier neit levend weg.'
    mijn stem is erg stil en kil geworden, maar geen twijfel dat ze het hoord.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Even twijfel ik, dan pak ik een papiertje en een potlood.
    Hé Saph en Fayan,
    Ik, Dario en Aurora zijn weg, naar huis.
    Vaarwel, veel geluk!
    -Cassie

    Ik kijk even naar het briefje en knik tevreden. Zo is het wel goed. Ik zal ze nog gaan missen, die twee. Met een klein glimlachje om mijn lippen loop ik naar de kamer van Saph en leg het briefje op zijn kussen. Dan draai ik me om en loop weg, zonder om te kijken. 'Aurora! Waar zit je, vlinder?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.