• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Geïrriteerd stond ik op van het bed. Ja, geen keuze. Als we nu neit weg gingen bracht ik haar en Zahira in gevaar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Nadat ze zich had aangekleed, graaide ze wat kleren en andere spullen van haar en Zahira bij elkaar, om die vervolgens in een grote schoudertas te proppen. Die sloeg ze om haar schouder, ze liep naar de slapende Zahira en tilde haar op.
    Met die in haar armen kwam ze terug de slaapkamer in, en keek op naar Daiyh. Een voorzichtige glimlach speelde rond haar lippen.


    -

    Saph
    'Geweldig idee,' zei ik vrolijk. Ik werd door Fayan naar het hovercraftplatform gesleurd. Dit keer hadden we sleutels gekregen en toestemming om weg te gaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Wacht je in de hovercraft? ik meot wat ophalen voor we gaan,' zeg ik als ze eindelijk terug is. Ze weet wel wat ik bedoel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Helemaal hyper rende ik de hovercraft in, maar één blik op het bedieningspaneel was al genoeg om weer terug te huppelen en Saph grijnzend de sleutels aan te geven.
    "Anders komt 't niet goed, denk ik," grijnsde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Als ze me niet zien en ik er niet uit word gegooid..' Met een zucht krulde ze haar vrije arm strakker om de baby, gaf een zachte kus op diens slaap.


    -

    Saph
    Lachend neem ik de sleutels aan en startde de hovercraft. De deuren vielen dicht en ik liet de hovercraft richting eht mooie District 7 vliegen.
    'Je hebt zeker al hele plannen en ideeën als we een huis vinden/' vroeg ik plagend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    ik knikte, gaf haar een klein sleuteltje dat ik had gejat en gaf Zahira een kus op haar voorhoofd.
    'De donekrblauwe hovercraft met het nummer 4,' zeg ik. 'wacht binnenin op me.'
    Met die woorden liep ik weg van haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Langzaam liep ze naar buiten, liet haar zachtgroene ogen over de hovercraftlandingsplaats glijden. Er was niemand, alleen een voertuig dat net weg leek te vliegen.
    Ze schoof de deur van de donkerblauwe hovercraft open nadat ze hem van het slot had gehaald, en klom naar binnen. Behoedzaam sloot ze de deur.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik knikte heftig.
    "Als eerst nemen we een beer.." grinnikte ik. Niet dat dat ooit zo passen, maar hè, ze zijn lief!
    "En jij laat alles zeker maar op je af komen?" Ik trommelde met mijn handen op mijn benen, staarde om me heen terwijl we vlogen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Rustig sta ik in de deuropening van het hovercraftplatform. De wind was sterk en het was koud hierboven. 'Het ruikt naar winter,' zeg ik tegen mezelf. Saph en Fayan zitten in een hovercraft naar district 7, en ik sta hier. Neem afscheid, hoewel ze niet weten dat ik er sta.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Het duurde minder dan tien minuten om de plannen te vinden. Vijf minuten om ze te kopieëren, en vijf minuten om op eht hovercraft platform te komen. Het was doodstil.
    'Chiara?' vroeg ik toen ik bij de hovercraft stond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Heb ik een keuze?' vroeg ik lachend. Ondertussen zocht ik een plaats om te landen, wat dus in een open plek in het bos was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Meteen greep ze de deur vast en schoof die open, om daarna recht in Daiyhs gezicht te kijken.
    Een glimlach verscheen bij haar, terwijl ze haar best deed om niet naar de plannen in zijn hand te kijken.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 20:28 ]


    -

    Cassie - District 9
    Ze stijgen op, en met een klein glimlachje om mijn lippen daal ik de trappen af. Zodra ik bij onze kamer kom begin ik mijn weinige spullen in onze tassen te doen. Ik moest maar weer eens naar huis.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.