• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Het komt niet goed, je bent bijna verdronken!' Verdomme het deed zeer. ik ahd hem weg moeten trekken, moeten waarschuwen, beschermen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik leef nog." fluisterde ik. Meteen gevolgd door gehoest. Auw.
    "Zet me nou maar neer." We moesten allebei uitrusten en ik ging heus niet dood want ik had eindelijk weer zuurstof.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Teeel me]

    Daiyh
    'Mooi,' zeg ik met een grijns. 'Kaelan komt een paar keer ind e week langs, neemt boodschappen mij, maakt schoon. als je iets nodig hebt vraag je het aan hem. hij is de enige die een auto heeft, de winkel is een paar kilometer verder op.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Vermoeid zak ik neer tegen een boom, Fayan nog in mijn armen. fuck, waarom ging alles fout? Ik had fayan meoten beschermen. Mijn ogen vielen dicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [You know.
    Daiyh isn't home. Kaelan sees a young, pretty girl. He jumps on her.]

    Chiara Cinxi
    'Hmm.' Toen de man langsliep, keek ze vanuit haar ooghoeken even naar hem.
    Met een zucht trok ze Daiyh tegen zich aan, liet haar hoofd tegen zijn schouder rusten. 'En hoeveel keer in de week ben jij hier?'


    -

    Fayan - Stylist
    Ik legde mijn hoofd in zijn nek, streelde over zijn wang.
    "Saph?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [..,. me likes]

    Daiyh
    'wanneer ik maar kan,' antwoord ik. 'Eens per week als eht een rustige periode is.'

    Saph
    'Ja?' Zijn stem klonk zo zwak, zo zacht en ruw. ik had dit nooit mogen laten gebeuren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Het spijt me, ik had beter moeten uitkijken."
    Ik was net een klein kind dat in de gaten gehouden moest worden. En dat terwijl Saph zelf nog herstellende was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ben ik weer, en ik heb een nieuw mensje ^-^ Kleine samenvatting van wat er nu aan de hand is?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Doe alleen dan maar wel op een dag dat Daiyh thuis komt :'3]

    Chiara Cinxi
    'Als het rustig is een keer per week?' herhaalde ze, en sloeg haar blik neer.
    Een zucht ontsnapte haar, toen Kaelan opeens voor hen stond. Als hij weg ging, zou dat haar op dat moment goed van pas komen.


    -

    Saph
    'Ik had je weg moeten trekken, moetenw aarschuwen,' antwoord ik, mijn ogen dicht. 'Jij bent hier nog nooit geweest, wist het niet. Het is mijn schuld en neiet de jouwe.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kaelan
    'alles is naar boven verhuist,' melde ik.
    'Bedden opgemaakt?' vroeg hij in eenv erveeldestem. klootzak.
    'Ja.'
    'Boodschappen?'
    'In de kasten?'
    'Je mag gaan.'
    alsof ik zijn slaafje was. ik wierp een blik naar de knappe vrouw naast hem. zou zij ook gedwongen zijn tot luisteren naar hem? Stilletjes liep ik het huis uit.

    Daiyh
    'Ja,' ga ik verder. 'Maar ik kom zéker eenmaal in de maand langs. Op zijn minst.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zette mezelf zwakjes overeind, sloeg mijn armen om hem heen en drukte een kus zijn nek.
    "Nee. Het is niet jouw taak om de hele tijd op mij te letten. Maar we zijn allebei veilig nu."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Beter dan niks,' mompelde ze toen Kaelan vertrokken was. Daarna keek ze op naar Daiyh, stond op en legde Zahira behoedzaam in de wieg die in de woonkamer neer was gezet.
    Daarna ging ze weer naast hem zitten, drukte een korte kus op zijn lippen. 'Ik wilde iets weten.. Je moet het niet vertellen als je het niet wilt..'


    -

    Saph
    Ik geef een zwak knikje.
    Als Fayan bij míj was geweest had ik hem dat nooit laten gebeuren.
    ik verdiende hem niet, ik kon hem niet eens veilig houden. Fayan had nog nooit een voet buiten het Capitool gezet, ik had hem moeten helpen.
    'Hoe voel je je?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.