• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [hehe, ein-de-lijk Engels af. :'D
    wat is er in de tussentijd allemaal gebeurd?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    liadan
    Een grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik een dolk tevoorschijn trok. Het kind zou dit niet overleven. Het mes schraapte tegen huid, ik zag neit van wie of hoe diep, want ik voelde een stekende pijn in mijn nek enw erd duizelig. daiyh stond achter me, ik voelde zijn lichaamswarmte.
    'daiyh...' Alles werd zwart.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Echt waar hè, wij martelen die jongens zo, ghahaaaa *O*]

    Fayan - Stylist
    Ik wist niet meer wat boven of onder was, alles draaide, ik kreeg water in mijn longen en hapte naar lucht, maar dat was er niet.
    Hoe lang duurde dit in totaal? Geen idee. Mijn longen brandden, snakten naar zuurstof, maar dat was op.
    Uiteindelijk kwam ik tot stilstand, maar ik kon nog steeds geen lucht binnen krijgen. Alles in mijn lijf schreeuwde om zuurstof, ik zag lichtjes dansen voor mijn ogen, gepaard met zwarte vlekken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [You're welcome (cat) Hayden wacht nog steeds tot Nalyua verder gaat emt babbelen]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Hij kwam niet omhoog. Shit, shit, hij kwam niet omhoog. in pure paniek dook ik eht kolkende water in en dook onder. de stroming sloeg keihard tegen me, amar goddank was het water helder genoeg dat ik vormen kon zien. Waar was fayan?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [En Amycus wacht op een teken van leven aan Felans kant (cat)]

    Chiara Cinxi
    Ademloos keek ze toe, pas toen de vrouw nutteloos op de grond viel liet ze een lange zucht ontsnappen, krulde haar armen strakker om Zahira heen.
    Haar zachtgroene ogen gleden naar Daiyh, die boven het lichaam uit leek te torenen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik voelde mezelf wegzakken, werd licht in mijn hoofd, maar ik probeerde om me heen te slaan, voelde een rots, voelde de onderkant in de modder en trok mezelf erlangs omhoog. Ik moest nú zuurstof.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Geïrriteerd kijk ik neer op de vrouw, die ooit gevoelens bij me losmaakte. Ik spuugde in haar gezicht. Bitch.
    'De deur is open, neem Zahira maar mee naar binnen. Ik reken hiermee af.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Verdomme, waar was hij? Ik hapte opnieuw naar adem en begon tussen de rotsen te zoeken. Het duurde lang, veel te lang voordat ik een glimps van zijn felle haar opving. Fayan! Hij probeerde zich aan een rots vast te grijjpen. Ik deed mijn armen om hem heen ent rok hem zo snel mogelijk naar boven. Zuurstof, dat was nu eht belangrijkste.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Langzaam knikte ze, en raapte de tas van de grond. Eenmaal binnen rook ze de zware geur van Liadans parfum, en ze gooide meteen een raam open om frisse lucht te krijgen.
    Het huis was niet erg groot, maar luxer dan ze zich had voorgesteld. Wat eigenlijk niet erg vreemd was, gezien Daiyhs belachelijk hoge salaris.
    Behoedzaam ging ze op de bank zitten, de tas legde ze op de grond waarna ze Zahira eens grondig bekeek. Natuurlijk was er niks met haar, maar ze wilde het zeker weten.


    -

    Cassie - District 9
    Ik kijk naar de lucht en zucht even. 'Nu is het te laat. We vertrekken morgen.' Dario knikt, Aurora slaapt al. 'Zullen wij ook maar eens naar bed gaan? Morgen word een lange dag, ik wil voor het donker op zijn minst bij district elf zijn.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [En ik moet weer van mijn computer af. Geweldig. Zie jullie morgen!
    Ben rond tien voor half vier thuis van school]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Vaag voelde ik hoe ik werd weggesleurd van de rots, waarschijnlijk weer het water, de stroming die me meenam.
    Ik zag niets meer, alleen nog maar dansende vlekken en mijn longen voelden alleen alsof ze helemaal in elkaar gekrompen waren en alleen nog maar gevuld water met een klein laagje water. Het deed echt ontzettend veel pijn.
    Plotseling voelde ik een frisse wind tegen mijn gezicht slaan, dus ik was weer boven, maar mijn longen wilden maar niet meewerken, er zat teveel water in.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Tot morgen Rose (: <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Met een paar schoppen duwde ik Liadan de kelder in. Ze zou niet wakker worden voor minstens 72 uur. Daarna liep ik eht huis in.
    'Er komt een vriend langs later, met wat meubels voor Zahira,' zeg ik terwijl ik op de bank neerplof.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.