• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dawn
    Ze liep zoals altijd wat bedenkelijk rond het huis waar ze woonde. Ze vond het een afschuwelijke plek met al die krijsende kinderen. Een geërgerde zucht gleed over haar lippen terwijl ze nadacht. Ze wilde een écht leven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daiyh
    'Vraag maar,' zeg ik. Ik sla mijn armen om haar heen en hou haar tegen me aan voor zolang ik nog kan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Nat." Want we waren allebei nog steeds doorweekt, maar dat maakte niet uit. Mijn longen branden nog wel, mijn keel voelde aan als schuurpapier, maar dan zou Saph zich onnodig zorgen gaan maken als ik dat zei. Daarbij, dat ging toch wel over. En echt niet dat ik ooit weer op die ziekenzaal wilde liggen. Dat deed me trouwens ergens aan denken.
    "Dit zal Ferron leuk vinden om te horen. Ben je toch nog echt een superheld."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar vingers streelden over zijn borst. 'Wat was er tussen jou en Liadan?' vroeg ze na een korte stilte.
    Het klopte gewoon niet. Liadan leek geobserdeerd door Daiyh te zijn, wat zo erg tegen haar eigen woorden inging.
    Ik ben de eerste vrouw die in Daiyhs bed lag, de eerste die zijn hart bezat en het met alle plezier brak. Alleen al door die woorden haatte ze de vrouw.


    -

    Saph
    'In zijn ogen waarschijnlijk wel,' mompel ik. Nat zijn we inderdaad, mijn kleren voelen wzwaar en plakken aan mijn lichaam en eht is koud.
    'dus, wil je hier nog steeds wonen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik wel. Dan blijf ik gewoon uit de buurt van die rivier. En jij?"
    Ik sloeg mijn armen steviger om Saph heen, streek het natte haar uit zijn gezicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dawn
    Ze bekeek de lege straten. Er was nou niet bepaald iets veranderd. Ze zuchtte, nogmaals en liet haar smaragdgroene ogen over de huizen glijden. Klein en krom, maar het waren huizen. Het was nog preciezer gezegd haar thuis. Ze draaide haar vinger om één van haar lokken en liep verder. Je wist maar nooit, misschien zou er iets veranderen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daiyh
    Ik viel even stil, hield Chiara tegen me aan.
    'Ik ahd een relatie emt haar,' antwoord ik dan.

    Saph
    'Tuurlijk,' antwoord ik met een lichte grijns. 'maar niet aan de rivier. Er is een meer een paar kilometer verderop. Rustig water.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Rustig water. Zo zo, dat dat hier nog bestaat. Maar dat lijkt me inderdaad een veel betere plek."
    Een rustig meertje, daar kon zelfs ik mezelf in redden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Dat had ik al van haar begrepen,' mompelde ze, de bittere ondertoon maakte duidelijk dat de vrouw het niet op een vriendelijke manier had verteld.
    'Maar.. Waarom gedraagt ze zich zo?'


    -

    Saph
    Ik geef Fayan een kus op zijn wang. Ik betwijfel dat hij dit echt in zijn toekomst zag vroeger, op de koude bosgrond in District 7, doorweekt, half verdronken.
    'Misschien moeten we naar de hovercraft gaan.'

    Daiyh
    'Weet ik veel, gek in haar hoofd?' mompel ik. Niet echt iets wat ik wil bespreken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knik en sta dan wankel op. Mijn benen trillen, maar als we niet al te snel gaan lopen, dan lukt het me vast wel.
    Ik trek Saph ook overeind en zodra hij staat omhels ik hem en kus hem op zijn lippen.
    "Ik hou van je." zeg ik en dan pak ik zijn hand vast, wachtend op waar we heen moeten, want ja, waar is die hovercraft eigenlijk?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Als je het er niet over wilt hebben, zeg dat dan,' verzuchtte ze, en trok haar benen op de bank.
    Vragend keek ze naar Daiyh.


    -

    Saph
    'Ik ook van jou,' zeg ik met een zachte glimlach. Daarna lopen in en Fayan door eht bos, Oost, richting de hovercraft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Dat wil ik inderdaad niet,' antwoord ik geïrriteerd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.