• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Daag guys <3]

    Chiara Cinxi
    'Ik snap het niet. Ik snap niet waarom het Capitool zo belangrijk voor je is.'
    Bedenkelijk keek ze weer naar hem op, naar zijn adembenemende ogen, zijn knappe gezicht, zijn prachtige lichaam.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 1:16 ]


    -

    [Vandaag ben ik uit om kwart over 2, dus dan ben ik thuis om half drie ongeveer. Tot vanmiddag ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [meuh, alwéér tussenuur -kreun-]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hayden
    Nadat Fayan in slaap viel had ik weinig zin om op te staan, dus bleef ik verveeld naast zijn bed zitten en schopte met mijn hiel tegen de vloer aan. Het duurde minstens nog een uur voordat er een vrouw met Saph kwam binnen hinken. Devrouw ging weg voordat ik vragen kon stellen, en de dokters hadden het te druk met Saph. hij zag er erg... pijnlijk uit. blauwe plekken, schrammen, onder het bloed, bleek, zijn ogen waren dicht - maar maar kreunde het uit van de pijn toen hij op bed werd gelegd, dus hij leefde.
    Had vader dat echt allemaal bij Saph gedaan? Het kon haast niet anders. Fayan was dan wel van het Capitool maar het was best aardig, en leek niet tegen me te liegen. Toch raar, ik had Saph nooit voorgestel met een rozeharige gast uit het Capitool. Ik bedoel, als je bedenkt hoe Saph soms over het Capitool práát, zou je denken dat elke mogelijkheid uitgesloten was.
    Maar Fayan was wel een aardige gast, ooka had hij het vage idee dat ik hem meteen zou haten alleen omdat hij homo was. Wat trouwens nog steeds erg urgh is, maar hij is een goede gast. Zou Saph echt liever zijn geworden door hem? Misschien wel. Ik hoop het.
    Ik zucht en wacht af tot een van de twee wakker word. Saai.

    Daiyh
    'Ik ben er opgegroeid, het is het enige waar ik goed in ben, Chiara,' mompel ik met een zucht. Getrained om mensen pijn te doen zonder er iets bij te voelen, om puur en alleen voor het Capitool te werken.
    Daar was ik tevrede mee geweest tot Chiara in beeld kwam, tot een klein verzetje werd omgegooid naar iets dat zoveel meer was.
    'Het Capitool zelf is niet belangrijk, het geld wat het opbrengt wel en de lol die ik in het werk beleef. Zonder mijn werk in het Capitool zou ik jou en Zahira niet kunnen onderhouden, of wel soms?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Long post o.o Very long post o.o
    *Waits for people*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [So quiet... :(]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [(no_chears)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Back! Arme Lizz, helemaal eensaam?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Yes :( look at my awesome long post!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Awh, poor you.
    En Cassie heeft ook niks te doen, want ze mag Hayden niet en Saph slaapt D:]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Maar Hayden is cool!
    Je kan naar mijn Photomanipulation story kijken? (wbw) *Wijst naar spotlight*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar Cassie (lol, ik typte Casise) vind hem te druk! En ik ga wel lesen hoor.
    O.o onze kat heeft op het bed van mijn ouders gepoept xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ew o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Onze oudste kat, Foppe. Ze is grijs en lui en vrij saai xD
    We hebben ook nog een kat van anderhalf jaar, Charlie, hij is hyper en knettergek en grappig ^^
    En nu is mijn moeder boosig, ze loopt de trap op te stampen en BAH BAH BAH te schreeuwen xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [.. that's scary.
    Ik heb... 5 katten momenteel.
    Broer en zus dimi en Misa van 1.5 jaar oud
    en Misa's kindjes, Voldie, Luna en Tarzan van een paar maanden]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.