• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik wacht gewoon op Saph." zei ik. Meer hoefde ik hem niet uit te leggen, hij vond het toch smerig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kirrin Amero
    Ze zijn halverwege de trap als ik ze inhaal. ik weet de vrouw bij haar keel te grijpen en tegen de muur te drukken.
    'heb je haast/' sis ik grijnzend, de pijn negerend. Saph geeft ik een schop in zijn rug waardoor hij de trap afrolt.

    Daiyh
    'Laat het verzet je brengen, zeg dat het jou huis is.' Ik pakte mijn jeans van de grond en haalde een klein sleuteltje uit mijn portomenee. Nadat ik eht op eht nachtkastje leg doe ik mijn armen weer om haar heen.
    'ik kom terug als ik je niet in het huis vind.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'ja, okay, dat snap ik,' zeg ik lichtjes ongeduldig. 'Maar gast, je trilt helemaal enzo,moet ik een dokter roepen? want dat kan echt niet goed zijn weetje, moedere trilde ook ve-'
    okay, kop houden.
    'Nou, anyway, moet ik een dokter roepen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    De koker met pijl en boog werd tegen de muur gedrukt, waardoor ze er vrijwel onmogelijk bijkwam.
    'Eigenlijk: ja, ik heb haast.' Haar vrije been gaf ze een schop tegen de halve speer die nog in zijn enkel zat, waardoor de punt zich dieper in het vlees boorde.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen volgden zijn handelingen, bleven even hangen bij het kleine sleuteltje.
    'Ik weet niet wat ik moet doen,' bekende ze na een paar seconden van stilte, waarna ze een poging deed de plotselinge brok in haar keel weg te slikken.


    -

    Fayan - Stylist
    "Nee, je hoeft geen dokter te roepen." Hyperactief kind.
    Ik balde mijn handen tot vuisten, zodat ze niet meer trilden en staarde strak naar de deur.
    Saph, waar blijf je nou? Kom je nog wel? Zie ik je ooit nog terug?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kirrin
    Verschillende vloekwoorden vlogen over mijn lippen terwijl mijn vuist contact maakte met haar mooie gezichtje. 'Jullie gaan beiden enrgens heen!'

    Daiyh
    'Neem je tijd om er over na te denken,' antwoord ik. 'Ik zal je sowieso weer vinden.'
    Zelfs als ik het niet zou willen, zou ik haar vinden. Dat had ik nu wel bewezen.

    Hayden
    'Weet je het zeker? Behalve al die blauwe plekken zie je er best bleek uit. kleurt trouwens grappig bij je haar, al dat blauw,' zeg ik.

    [ Fayan die iemand hyperactief noemt? (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja dat kan :'D]

    Fayan - Stylist
    "Ik ben er niet zo'n fan van."
    Ik vroeg me meer af hoe Saph eruit zou zien als hij terugkwam. Als..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    'Nee, dat snap ik, ik bedoel, dat moet vet veel pijn doen, toch? Dat moet rot zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Onwillekeurig schoot haar hand naar haar kaak, maar haar arm werd ruw vastgeklemd door zijn arm.
    'Gore klootzak!' sneerde ze, haar ogen vlamden op.
    Wat was hij nu van plan? Haar aanranden terwijl Saph vanuit zijn nare positie alles kon zien? Verdomme, ze zag het hem nog doen ook.

    Chiara Cinxi
    Rustig duwde ze hem plat op het matras, en ging op hem liggen. Om haar lichaam had ze nog steeds de dunne, linnen ochtendjas.
    Haar vingers streelden over zijn blote borst. Wat moest ze nou?


    -

    [Amycus wordt in elkaar gemept en Fayan zit alleen maar te stressen om Saph :'D]


    -

    Fayan - Stylist
    "En waarom? Omdat er mensen zoals jij bestaan, die mensen zoals ik niet mogen."
    Het was eruit voor ik er erg in had, maar hij praatte echt teveel, net nu ik voor het eerst in mijn leven echt niet in de stemming was te praten. Ik wilde naar Saph toe, wilde dat hij door die deur kwam, nu meteen, zodat ik hem kon vasthouden en beschermen tegen iedereen die hem iets aan wilde doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kirrin
    'Ik dacht dat je zo graag de rest van eht huis widle zien/' vroeg ik met een grijns. Mijn hand taste ondertussen haar geweldige lichaam af. 'Ik wil je emt plezier iedere hoek laten zien.'

    Daiyh
    Stilletjes hield ik haar vast, sloot mijn ogen. De keuze was nu aan haar.

    Hayden
    Dom keek ik Fayan aan.
    'Okay, dus... Waarom mag ik jou niet?'
    Ik was waarschijnlijk traag van begrip bezig ofzo, had ik weer ioets domds gedaan of gezegd?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 0:46 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik staarde hem met precies zo'n blik aan.
    "Kom op, zeg. Je zegt zelf dat je het 'ugh' vind dat Saph homo is en met mij verloofd is, als iemand het uit Capitool, en bla bla bla, je bent gewoon zo één, ken ze wel, hoor, heb ze vaker meegemaakt."
    Veel te vaak zelfs.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Zodra zijn hand haar aanraakte, veranderden haar handen in vuisten.
    'Blijf met die verlepte tentakels van me af!'
    Ze kon zijn benen weer onder hem vandaan schoppen, maar dan zal je net zien dat hij bovenop Saph viel en die geplet werd. Verdomme, waarom was ze dan ook alleen gegaan?
    'Vrouwen moeten nooit alleen op missie's gaan, dat weet je' Duardo's woorden. Klootzak.

    Chiara Cinxi
    Opeens richtte ze zichzelf weer op, keek naar zijn gezicht.
    'Wat wil jij dat ik doe?' vroeg ze met een bedenkelijke stem. Ondertussen vroeg ze zich af hoe hij van de Daiyh die haar met een mes en spuit bedreigde om had kunnen slaan naar deze Daiyh. Onwillekeurig glimlachtte ze.


    -

    Hayden
    Oh fijn, nu heb ik hem beledigd. ik sla mijn hand tegen mijn voorhoofd aan.
    'Ja, oaky, doh, maar dat je op mijn broer valt zegt niets over je als persoon gast, het is gewoon urgh, maar dat zegt verder niets,' leg ik uit. Was mijn redenering zo raar. 'Ik bedoel Ik hou toch ook nog gewoons teeds van mijn broer ookal valt hij op gasten.'
    Ik val even stil, denk na.
    'Heb ik je beledigd?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.