• Sins will never change

    Wat als je elke nacht wakker word gehouden door nachtmerries? Nachtmerries over een onbekend verleden. Niet kan slapen, en geen energie hebt om te vechten. Mensen je negeren omdat je anders bent. En alles verkeerd lijkt te gaan.

    Je besluit weg te rennen, te vluchten. Volg de reis van Fay Lieve, een reis vol avontuur, verboden liefde. Gevallen engelen. Verraad, onmacht. En onmogelijk keuzes. Het gevecht tegen haar lot, vechtend tegen haar afkomst. Zal Fay Lieve haar eigen leven lijden of een marionet van Satan worden.

    ©Roos-Willemijn&Noa.


    Na een lange tijd hebben Willemijn&Ik besloten om verder te gaan met ons verhaal.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 15:44 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Oehh, een verhaal van Roos, dat moet goed zijn. Ik ga zo snel mogelijk een kijkje nemen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cerebellum schreef:
    Oehh, een verhaal van Roos, dat moet goed zijn. Ik ga zo snel mogelijk een kijkje nemen(:

    Hihi, en wat vond je er van? (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Niet mijn stijl verhaal maar jullie schrijven goed (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Niet mijn stijl verhaal maar jullie schrijven goed (:


    Dat kan (: Bedankt <3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."