• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [(cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik keek Hayden na, die de ziekenzaal afliep.
    "Ik heb hem uitgenodigd." zeg ik tegen Saph. "Op de bruiloft."
    Nu ineens weet ik niet meer zeker of dat wel een goed idee was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Waarom?' vroeg ik verbaasd. Alsof Hayden dat zou willen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Omdat hij me best een goede jongen lijkt. En hij wilde ook graag komen, zei zelfs dat hij jouw bruiloft echt niet wilde missen."
    Was zijn reactie nou goed op fout?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Daar moest ik even stilletjes over nadenken. Behalve eht feit dat hij enorm hyper zou zijn, wat ik ook van Fayan en waarschijnlijk zijn vrienden verwachtte, zou dat niet erg zijn. als hij zich zou gedragen.
    'Heeft hij er dan... Geen problemen mee?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Met ons? Ik weet niet, hij vind het vies, denk ik, maar hij zei dat ik wel oké was en hij mist de 'oude Saph'. Dus. Ik denk het niet?"
    Ik snapte er eerlijk gezegd maar vrij weinig van. Maar goed, hij kwam en had niet bot gedaan. Dat was al meer dan genoeg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Hij is raar,' mompel ik vermoeid. Ik heb ook verder geen zin om over Hayden te praten.
    'Ik was echt ban dat ik je nooit meer zou zien,' fluister ik na een paar minuten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik zet Aurora op mijn schoot en begin haar haren te vlechten. 'En wat heb jij gedaan vandaag, vlinder?' 'Ik met Daio spelen en ik eten en ik tekenen,' vertelt ze blij. 'Maa eten niet lekke,' voegt ze er met een frons aan toe. Ik begin te lachen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Zachtjes streel ik over zijn beschadigde hand en bijt op mijn lip.
    "Ik heb je een belofte gedaan. Over onze toekomst, dat we samen gelukkig worden in 7 en dat we daar gaan trouwen. Die belofte ga ik nakomen, hoe dan ook. Als Amycus niet meteen was vertrokken was ik je zelf komen halen, maar niemand liet me gaan." Ik had het gevoel dat ik moest uitleggen waarom ik niet degene was die hem kwam ophalen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Mooi,' antwoord ik met een kleine glimlach. 'als ze je hadden laten gaan zou ik ze moeten slaan. ik zou niet willen dat jij gevaarlijk, Fayan.'
    Dat had eht alleen maar erger gemaakt. Fayan is veilig, dat is alles waar ik om geef.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [eten, geef me 15/20 minuten]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Eet smakelijk (: <3]

    Fayan - Stylist
    "Jij? Slaan? In deze toestand? Ik geloof dat het nu voor het eerst zo is dat ik heel misschien, als je slaapt, van je kan winnen." grinnik ik zachtjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'En jij?' vraagt Dario. 'Ik heb een beetje op de ziekenzaal rondgelopen, gewacht tot die twee wakker werden,' zeg ik met een hoofdbeweging naar Fayan en Saph, die ons trouwens compleet vergeten zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eindelijk thuis D:! moest 20 min langer blijven zitten.Wie is er weer zo lief om een smaenvatting te geven ;3?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    saph
    'Dat mocht je willen,' grijns ik zwakjes, hoewel hij wel gelijk heeft. Ik kan me nauwelijks bewegen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.