• Ja, want ik ging met mijn vriendin, Amy, zwemmen en we zaten dus in dat buiten bad en toen kwam er eerst een lekkere neger. dus die ging naast ons zitten en 'stoer' doen enzo. Oke, toen gingen we dus naar binnen van de glijbaan en daarna zag ik zóoooo een hotte boy, echt zowat de lekkerste die ik daar ooit had gezien. Hij had een felgroene zwembroek aan dus ik noemde hem gewoon de felgroendezwembroekboy.(krul)
    We gingen paar keer van de glijbaan en hij en zijn vriend ook. Toen wou amy weer naar buitenbad dus gingen we dat en toen kwamen die jongens ook.:9~ Toen gingen die jongens ook duiken enzo, en beetje praten met ons. was leuk. duiken mag daar niet.
    Maar, toen gingen ze nog een keertje duiken en werden ze naar binnen geroepen door de badmeester(es) en gingen ze naar binnen, ik zei zo 'Ja, dalijk worden ze weggestuurd.' voor de grap. En toen paar minuten later kwamen ze nog niet, dus wij naar binnen en toen werden ze echt weggestuurd. -cry- maaroke. ik zie hem binnenkort hopelijk wel weer.
    Maaroke, toen ik hem zag, ik ging echt dood.

    Hoe was jullie dag?(krul)

    Die jongen had bruin en mooier haar dan dat van justin bieber en mooie groene ogen. Een lekkere blokjesbuik waar je bij weg smelt en een lieve glimlach.:9~:9~:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Ik wil hem ook ;3


    SLOAN.

    Cuidador schreef:
    Ik wil hem ook ;3


    jij mag z'n vriend wel hebben.(krul)
    Die heeft zwart stekelig haar, bruine ogen, een beugel en een beetje spiertjes bij zn buik.


    Smiling but close to tears.

    Delen? Je krijgt een zak snoep, een paar pakken chocowafels en 2 flessen ice-tea (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Delen? Je krijgt een zak snoep, een paar pakken chocowafels en 2 flessen ice-tea (nerd)


    stiekem, wil ik niet delen.
    wil ik hem alleen voor mij.
    hij ging me trouwens pletten daar, echt lauw hahahah.
    & ik dacht dat het 'alle negers gaan naar het zwembad waar samira is-dag' was.


    Smiling but close to tears.

    Breezy schreef:
    (...)

    stiekem, wil ik niet delen.
    wil ik hem alleen voor mij.
    hij ging me trouwens pletten daar, echt lauw hahahah.
    & ik dacht dat het 'alle negers gaan naar het zwembad waar samira is-dag' was.

    Trust me.. Ik ben eens iedere week gaan zwemmen met een vriendin, omdat daar jummie gasten waren.. Leuke tijden -dromerige zucht-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Trust me.. Ik ben eens iedere week gaan zwemmen met een vriendin, omdat daar jummie gasten waren.. Leuke tijden -dromerige zucht-


    ja juist, ik ook.
    maar deze was echt, omg.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Jonge in Amsterdam kom je elke dag spange boys tegen! :9~

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 11:10 ]

    Delicate schreef:
    Jonge in Amsterdam kom je elke dag spange boys tegen! :9~


    Oke, dan ga ik dus later in Amsterdam wonen.:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Ik kom nou nooit iets ECHTS hot tegen... En als hij dan knap is.........loopt er een fotomodel aan zijn arm:(


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake