• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Hayden? Kom je ook op de bruiloft?" vroeg ik, zijn laatste vraag even negerend. Zou hij komen? Ik kon het niet voorspellen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kirrin
    'Oh, temprament,' zeg ik grinnzend. Maar op dat moment stoot er iets tegen mijn slaap en word alles zwart.

    Saph
    Vermoeid hand ik aan de trapleuning. Het had een eeuwigheid, een pijnlijke eeuwigheid geduurd om boven te komen.

    Daiyh
    'Het is jou keuze,' zei ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. Hoewel ze daar veiliger zou zijn. Veilig van het Captool.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Ik dwing gewoon een invitatie af, alsof ik mijn broer zou laten trouwen zonder mijn bijzijn!' roep ik uit, afgeleid. 'Hoewel hij me er waarschijnlijk niet bijwil, maar ik kom wel via de achetrdeur of het raam naar binnen! ... Is er eten? en, jullie gaan toch neit verder daan een kus op de lippen hé, want dat hoef ik dus écht niet te zien.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik schiet onwillekeurig in de lach, maar dat doet echt wel pijn, dus ik bijt op m'n wang.
    "Hij wil vast wel dat je komt, ja er is eten en we zullen je waarschuwen zodra er zoiets afgrijselijks als een kus gaat gebeuren."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Nog huivend stond ze tegen de muur gedrukt, toen de man opeens leek te verslappen. Haar ogen vonden Saph, die met veel moeite naar boven leek te zijn gelopen.
    Bedanken deed ze later wel, ze wilde hier weg. 'Kom,' zei ze, waarna ze hem weer naar beneden hielp.
    Om haar hals was de duidelijke, rode afdruk van een hand te zien, en haar kaak was blauw. Charmant.

    Chiara Cinxi
    'Ik vraag om jouw menig, Daiyh. Niet of het mijn keuze is of niet.'
    Toen ze naar boven kroop, haar gezicht boven de zijne, vielen haar lange lokken aan weerskanten naar voren, waardoor ze even werden afgesloten van de buitenwereld.


    -

    Hayden
    'Mooi zo!' antwoord ik emt een vrolijke grijns. 'Dan komt alles helemaal goed, weet je, voor een Capitool gast ben je best aardig.'

    Saph
    Met moeite volgde ik Amycus de trap af. Ik wilde naar Fayan. Alles draaide.

    Daiyh
    'Je zou er veiliger zijn,' antwoord ik zachtjes. Haar zachte ogen boren zich in de mijnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Uhm. Dank je. Denk ik. Jij valt ook wel mee."
    Nee, dat klonk lekker Fayan. Goed gesproken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    'Awesome!' antwoord ik vrolijk. 'Tenminste, aj toch? Ik bedoel, mee vallen is toch iets goed? Of niet soms?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Met een zucht sjorde ze zijn arm om haar schouders, en liep de tuin uit, langs het huis. Haar blik gleed over het District, maar het leek wel verlaten.
    Dat was mooi, want als er een Vredebewaker aankwam zou het hem zijn leven kosten, en dat zou niet erg handig zijn in verband met het hele plan voor het verzet. De meesten hadden liever niet dat ze een lijst konden maken met mensen die erin zouden zitten.

    Chiara Cinxi
    'Dus jij vind dat ik daarheen moet?' vroeg ze bedenkelijk, en liet haar lippen dichterbij de zijne komen.
    Voorlopig hun laatste nacht. Hoe lang zou het dan nog duren voor ze hem zag?


    -

    Fayan - Stylist
    "Ja, dat is iets goeds." Ik glimlachte naar hem. Het zou niet zo heel erg zijn om familie te worden van hem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik werd half meegesleept, ik denk dat mijn benen verlamd zijn van de constante pijn. Gekneusd misschien. Ik ben ook helemaal duizelig,hersenschudding misschie, zoiets. Is dat een hovercraft?

    Daiyh
    'Ja,' mompel ik met een kus op haar zachte lippen. 'Het lieft wel.'

    Hayden
    'Awesome! Weer een nieuwe vriend, ik bedoel de mensen hier zijn zó saai eht is gewoon belachelijk. Je staat inmiddels op eht lisjtje samen emt twee oud-tributen, en een zusje van een district 12 oud-tribuut,' informeer ik hem. 'ik trek gewoon meisjes aan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik moet om kwart over weg, gaan we nog even snel de hereniging doen of bewaren we dat voor morgen? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Kunnen we mrogen ook doen :'D Zetten we gewoon de tijd even stil.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Bij dat laatste trok ik met een half lachje mijn wenkbrauw op.
    "En bedankt."
    Hoewel ik het niet kon ontkennen; ik had vrouwelijke trekjes. Veel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ben er toch wel weer om 2 uur (: *vroeg vrij, jeuhj*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen