• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*stuurt Cassie maar eens naar de ziekenzaal*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Vermoeid en pijnlijk deed ik mijn ogen open. Eentje zat nog jalf dicht, de meeste pijn was vervaagd tot een branderig gevoel. Fijn, de ziekenzaal. Maar ik was terug in District 13.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Heel langzaam gingen mijn ogen na een paar uur open. Het duurde even voor ik besefte wat er de afgelopen dagen gebeurd was, maar toen schoot ik met een ruk overeind.
    Saph!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik slenter de ziekenzaal binnen en zie dat Fayan en Saph wakker zijn. 'Goeiemiddag,' mompel ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    'Wow jullie zijn in sync, jullie worden vlak na elkaar wakker1' zeg ik vrolijk als Saoh's ogen opengaan en Fayan omhoog schiet.
    'hoe voelen we ons?'

    Saph
    Hayden. fijn. Wat een rotmanier om wakker te worden.
    'Fayan?' mompel ik, mijn stem nog dik met slaap. Ik probeer op te staan maar eht doet teveel zeer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Mijn blik wacht op Cassie, die binnenkomt en 'goeiemiddag' mompelt en net als ik wil antwoorden en mijn mond al open is zie ik Saph.
    Of tenminste... Saph, die op alle plekken van zijn lijf gewond en gehavend is, met maar één oog open, de andere dichtgeslagen.
    Mijn allerliefste Saph...
    "Saph!" roep ik. Ik trek mezelf voor de zoveelste keer los van de draadjes en sleur mezelf uit bed, naar Saph toe.
    Hij was terug! En hij leefde nog!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Mochten jullie belangstelling hebben, ik heb wel een paar pijnstillers? Ik kan een naald in jullie arm prikken, dat gaat sneller, of ik kan jullie een paar morflingpillen geven. Dat duurt dat wel een kwartiertje voor ze werken,' zeg ik met een flauwe glimlach.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Hey,' mompel ik als zijn mooie, beetje gekneusde gezicht in mijn zichtsveld verschijnt. 'Gaat alles wel goed?' ik probeer rechtop te zitten maar eht lukt niet. 'je hebt toch geen pijn hé?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik? Of ík pijn heb? Lieve schat, nee... maar jij..." fluister ik zacht. Ik streel heel voorzichtig, vederlicht over een heel klein stukje van zijn wang die er ongeschonden vanaf is gekomen.
    Wat heeft hij in godsnaam met mijn lieve Saph gedaan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Gaat wel,' mompel ik met een pijnlijke glimlach. Goddank, Fayan heeft geen pijn. Wat een opluchting.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ze zijn blijkbaar nogal druk, dus wacht ik maar niet op antwoord. Ik slenter de zaal door, vul twee glazen water en loop terug. Vervolgens haal ik een stripje pillen uit mijn zak, druk er voor Fayan één uit en twee voor Saph. 'Morfling,' zeg ik terwijl ik de pillen en de glazen in hun handen duw.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik trek een kruk naast zijn bed, ga zitten en pak heel zachtjes zijn hand was, die net zo gekneusd lijkt als de rest van zijn lijf.
    Met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan. Wat heeft hij allemaal moeten doorstaan? En waarom? Alleen omdat wij gaan trouwen?
    Ik pak de pil en het glas aan van Cassie, maar geef hem meteen door aan Saph. Die heeft het veel harder nodig.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:33 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Nuh-uh. Dat mag niet. Hij krijgt straks wel meer, straks word het een overdosis.' Ik pluk de pil van Fayan uit Saph's hand en leg hem ergens op een plankje. 'Ik ga gewoon al mijn morfling aan patiënten geven - valt het helemaal niet op dat ik ze niet slik.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Ik mag het niet doorgeven, maar jij wel? Neem ze, Cassie." Ik knik naar de pil. Ik hoef het niet. En Cassie mag ze niet aan me doorgeven, want ik heb ze niet nodig. Saph heeft ze nodig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Tillerig weet ik de Morphling te nemen, twee pilletjes. Ik mijn nog ent mijn armen bewegen, de rest is allemaal gekneusd, geslagen, en zo verder.
    'Hij heeft je verder toch geen pijn gedaan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.