• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Daiyh? (cat) ]

    Amycus Calcia
    'Ik denk dat ik het stadium "meisje" ondertussen wel voorbij ben,' sneerde ze opeens, toen zijn hand haar rug raakte greep ze zijn pols met twee handen vast en schopte zijn benen onder zijn lichaam vandaan.
    Het begin was altijd makkelijk. Daarna duwde ze de deur naar de kamer achter haar open: Saph lag op de grond.


    -

    Hayden
    'My god, echt hé? En er gebeuren ook serieus rare dingen daar, zoals die spelen, ik bedoel, ik kijk wel maar serieus wat vinden ze daar leuk aan?' Ik schud mijn hoofd en ratel verder. 'Ik vind het niet vreemd dat Saph zo paranoide is geworden, heb je daar nooit last van? Hij kan soms echt wreed eng zijn.'

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 0:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry, ik zat hier nog half emt traantjes o.o]

    Daiyh
    'Alsof enig vrouw aan jou kan tippen,' antwoord ik met een grijns.

    Kirrin
    voor ik eht wist had dat wicht me op de grond geschopt. luid vloekend krabbelde ik overreind.

    Saph
    Ik zag haar maar half, mijn rechter oog was blauw, dik en opgezwollen. Maar ik herkende haar.
    'Amycus!'
    Nooi, nooit meer zal ik klagen over haar slechte humeur.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Oh alsjeblieft laat hem Ferron niet ontmoeten, dan zijn het twee kakelende kippen.
    "Nee, dat is hij een stuk minder sinds hij hier is." antwoord ik. Bij mij, dus.
    Op het eerste deel ging ik maar niet in, want ik was er net zo schuldig aan als iedere Capitool-inwoner dat ik ooit van de Spelen kon genieten. Het was het ultieme vermaak. Daar denk ik nu héél anders over, maar voor Saph... nee, dat hoefde hij niet te weten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    'Dat zou cool zijn, want weet je saph was een géweldige grote broer voor de spelen, ik was 10 weetje toen hij naar de spelen ging, maar Saph was heel aardig en hij heeft me zelfs leren vissen maar na de spelen was hij zó anders het was niet normaal.' klets ik in één lange adem. 'En toen was mam ook vertrokken naar eht Capitool en gebeurde er een ongeluk ofzow, en was ealles anders.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Waarom? o_o]

    Amycus Calcia
    Haar hand greep de boog uit de koker voor ze zich echt had omgedraaid, waarna ze haar grijsblauwe, inmiddels weer vertrouwde felle, ogen naar de man liet glijden.
    Met haar rug Saph toe stond ze tussen hen in. Het had toch geen nut gehad om te gaan rennen met een halfdode man achter haar aanslepend.

    Chiara Cinxi
    'En toch doe ik haar wat,' mompelde ze, terwijl ze Zahira dichter tegen haar borst drukte. Daarna stond ze op om het meisje weer naar haar bed te brengen, waarna ze naar hem terugliep.
    'Kan je missie niet iets langer duren?' verzuchtte ze, terwijl ze op zijn schoot ging zitten.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik vroeg me af hoe Saph geweest was voor de Spelen, probeerde het voor me te zien maar had geen enkel idee.
    "Zodra hij terugkomt kunnen jullie je band toch opnieuw opbouwen?" Als hij hem tenminste accepteert. Met mij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Omdat ik hier gillend gék word en ik de huistelefoon jatte voor een snel 2 minuten gesprek emt mijnv erloofde en ik halverwege heel stom begon te janken o.o I suck]

    Saph
    'Dat kun je maar beter neerlgeen lieverd,' hoor ik hem vaagz eggen. ik wou dat Amycus geen tijd zou verspillen, gewoons chieten enw eg hier. Fayan. ik kan terug naar Fayan.

    Daiyh
    'Er kómt geen andere vrouw, snap dat dan,' zeg ik, maar de snauwerige toon blijft uit. Ik geef haar een kus op haar zachte lippen.
    'als ik langer blijf worden ze achetrdochtig.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Oh, denkje?' De gedachte maakt me helemaal vrolijk. 'at zou echt awesome zijn weet je. Saph was heel lief en aardig voor de spelen, nu is hij altijd snauwerig, en dat is wat minder leuk, maar hij is nog steeds een awesome grote broer, ookal, weetje, valt hij op mannen enzo, dat is wat minder, maar goed, het blijft familie hé, en het zou echt vet zijn als Saph weer lief zou zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [No, you don't. You just love her *O*]

    Amycus Calcia
    Een schamper lachje gleed over haar lippen, en ze greep de pijl uit haar koker. De punt schoot naar beneden, waarna ze de boog spande en schoot. Zodra de pijl zich door zijn onderbeen boorde, draaide ze zich om en raapte Saph van de grond. Voor zover dat kon.
    'Je mag best meewerken, zo sterk ben ik niet,' klaagde ze, een half oog op zijn vader.

    Chiara Cinxi
    Haar armen krulden zich om zijn hals.
    'Na twee dagen al?' mompelde ze, haar vingers even strelend over zijn donkere haar. Aangezien ze het antwoord toch al wist, drukte ze haar lippen weer even op de zijne.
    'Dit geeft me niet echt lekker tijd om na te denken over je voorstel.'


    -

    Fayan - Stylist
    Dat is 'wat minder'? Ik voelde me best wel persoonlijk beledigd toen, want ja, dat ging over mij natuurlijk. Hayden had vast veel liever gehad dat ik een vrouw was.
    "Saph is altijd lief. Ik ken hem niet anders."
    Ik zei maar even niets over onze eerste ontmoeting.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*O* That too!]

    Saph
    Vaag zag ik hou mijn vder op de grond viel, luid schreeuwend en vloekend probeerde hij overeind te komen. Niet dat eht lukte, Amycus wist heel goed waar ze moest richten.
    'ik doe mn best,' mompel ik, half verlamd van de constante pijn.

    Daiyh
    'ik kan je de sleutel geven,' mompel ik tussen twee zachte kussen door.

    Hayden
    'Echt? Dan moet je wel heel speciaal zijn, Saph is al 9 jaar niet lief geweest,' antwoord ik. Ik zucht. 'je zij toch dat hj terug zou komen? Hoort eht zo lang te duren?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ja, joh! Maak me nog zenuwachtiger!
    "Ik weet niet hoe lang het duurt."
    Hayden had wel gelijk, het duurde erg lang. Had Amycus problemen? Had die pa toch van haar gewonnen? Of was het al te laat?
    Trillend greep ik mijn dekens vast, gewoon om ergens in de knijpen.
    Als het maar goed kwam..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Snel sloeg ze een arm om haar schouders, en sleepte hem zo half mee naar beneden. De trap af werd nog een avontuur, maar het moest snel.
    Anders besefte die man nog dat zijn geliefde zoon er vandoor ging, en hij was zo gek dat ze betwijfelde of zelfs die pijn hem dan nog kon stoppen.

    Chiara Cinxi
    'Hoe kom ik er? Ik kan niet vliegen in zo'n ding.'
    Haar zachtgroene ogen gleden over elk hoekje van zijn gezicht. 'Denk je dat je nog terug komt? Hierheen?'


    -

    Hayden
    Zijn tere Capitool handjes waren aan het trillen. Huh, raar. Had hij pijn ofzo?
    'Gaat alles wel goed?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.