• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 42!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Kijk, als jij te koppig bent om die dingen te slikken vind ik het best. Niet mijn probleem. Het gaat erom dat het schadelijk is als je in te korte tijd teveel morfling krijgt. En ik vertik het om die stomme pillen te slikken,' zeg ik vastbesloten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik schud meteen mijn hoofd.
    "Behalve dan door jou van me af te pakken. Maar maak je nou geen zorgen om mij, denk even aan jezelf."
    Hij zag er zo zielig uit. Als ik niet bang was hem te breken of heel erg pijn te doen, dan had ik mijn armen om hem heen geslagen voor een hele lange omhelzing.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    "Waarom wil je ze niet? Ze helpen echt." vraag ik Cassie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Met mij gaat het wel hoor.' Ik ben me maar vaag bewust van cassie, en Hayden staat ook nog steeds naast Fayan. Het feit dat Hayden geen woord zegt is eng.
    'Serieus, ik kan mijn armen al weer bewegen, dus het komt wel goed.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Morfling werkt verslavend, dan ben ik er straks afhankelijk van. En daarbij, zoveel pijn doet het niet meer. Ik slik mijn medicijnen toch? Alleen de morfling niet, wel het spul dat me béter maakt.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik zuchtte.
    "Oké, Cassie. Je hebt wel gelijk..." Die pillen werkten ook verslavend, maar ja, ze hielden de pijn weg.
    "'Al' je armen? Nog maar, Saph. Je ziet er echt heel eng uit zo."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Dankje schat, erg goed voor mijn zelfvertrouwen,' mompel ik met een pijnlijke lach. Ik voel wel en dat de Morphling langzaam begitn te werken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Zei je gisteren nou dat zijn vader dit gedaan had?' Ik maak een afkeurend geluidje. 'Als hij het waagt om binnen het bereik van mijn messen te komen...'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    'Uh, ja, daar zou ik ook een uitleg over willen, Saph,' mompel ik als Cassie dat zegt. Hij kijkt me met één oog aan, hrt andere zit helemaal dicht.
    'Wat, wil je de details?'
    'Nou, ik zou willen weten waarom je het me niet verteld heb...'
    'Oh, ik zat dus altijd voor de lol onder de blauwe plekken, dacht je.'

    Saph
    God Hayden is irritant. Ik grijp zwakjes Fayan's hand vast en doe mijn oog weer dicht.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:54 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik besloot me niet in het gesprek tussen de twee broers te mengen, dus ik streelde over Saph's hand. Stiekem kon ik wel dansen van blijdschap dat hij weer terug was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    'Weet ik veel!' antwoord ik. Ik had Saph wel eens met blauwe plekken gezien, maar niets zo erg als dit...Maar Saph kijkt me niet meer aan en focussed op zijn vriend. Geweldig.

    Saph
    'Hoe gaat het met de opstand? en Ferron, voelt hij zich al beter?' vraag ik aan Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik zucht en slenter weg, de zaal uit. Al snel kom ik Dario tegen. We praten wat, en dan gaat hij Aurora halen. Ze komen zo wel naar de ziekenzaal, want ik moet weer terug.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "De eerste weet ik niet, ze houden me niet echt op de hoogte. En met Ferron gaat het goed," antwoord ik.
    Had Hayden het echt nooit gezien? Zich nooit afgevraagd waar het vandaan kwam?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    Aangezien Saph me vrolijk besloot te negeren, stond ik op en liep ik de ziekenzaal uit. Ik gedroeg me vaak stom, maar nu voelde ik me echt een idioot.

    Saph
    'Dat is goed om te horen,' antwoord ik. Hoewel zijn hele superhelden vergelijking wel een beetje naar de maan is nu ik er zo uit zie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik slenter de zaal weer in, al snel gevolgd door Dario met Aurora op zijn schouders. We ploffen tegelijk neer op een leeg ziekenhuisbed en Aurora klautert van hem af. 'Mama!' kraait ze vrolijk. 'Dag vlindertje van me,' lach ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.