• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben er weer, batterij van m'n telefoon was leeg (no_chears)]

    Chiara Cinxi
    Haar armen krulde ze om zijn lichaam, haar gezicht klaarde op toen zijn mondhoeken omhoog kwamen in een grijns. Het voelde heerlijk om hem weer tegen haar aan te voelen, zijn stem te horen.
    'Goedemorgen,' glimlachtte ze, en gaf een kusje op zijn borstkas.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:08 ]


    -

    [En dat is gewoon Cassie's manier om bewusteloze mensen wakker te maken. Water in hun gezicht gooien :'D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maeleena
    ik kijk toe, maar Fayan lijkt neit wakker te worden.
    'misschien meot hij terug naar de ziekenzaal, ik bedoel, hij ziet er neit gezond uit.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Valeria
    Heeft Felan tijd? :'3]


    -

    Daiyh
    'Goed geslapen?' mompel ik. Ik haal een hand door haar warrige, donkere lokken, hou haar dichter tegen me aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik knik, til hem zo goed mogelijk overeind en begin hem strompelend naar de ziekenzaal te brengen. Niet dat hij nou zo geweldig zwaar is of zo, maar hij bleef een volwassen man en ik een meisje van zestien.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maeleena
    Het meisje sleept Fayan naar de ziekenzaal, en ik loop mee. Ik heb niet veel beters te doen, en vroeg me af waarom Fayan hier was. Was hij ook zomaar door hovercrafts opgepikt?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nalyua
    "Oh, wacht! Het komt inderdaad goed, ze leeft alweer! Hoi, welkom terug op aarde!" riep ze vrolijk richting het flauwgevallen meisje, die ondertussen al niet meer flauwgevallen was. "Tóch bleef ze wel heel lang liggen..." vond ze, nog steeds niet bereid zichzelf ongelijk te geven. "Het hád niet goed kunnen komen, en er was een grote kans daarop, maar het kwam toch goed. Maar weet je wat er niet goed kwam, vorige week, met Elusindra?"

    [Felan: "Voor jou altijd..." *poging tot romantiek*]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:15 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    -

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar hand streelde onbewust over zijn rug.
    'Ik heb heerlijk geslapen,' mompelde ze, en keek vanonder haar lange, donkere wimpers naar hem op. Haar mondhoeken krulden omhoog in een lichte grijns.
    'En jij?' vroeg ze met een zachte stem, waarna ze haar lippen zacht in zijn hals plaatsten.


    -

    Reachell
    Ik liep moeizaam maar ik viel gelukkig niet om naar het ontbijt. Ik kapte een broodje en liep daarna terug naar het ziekenhuis.Ik liep en at. Toen ik daar weer was ging ik liggen en sloot ik mijn ogen.Ik probeerde te slapen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Mmwhat? oh... *Engels huiswerk en RPG'en gaan vanaf nu officieel níet samen*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Hartstikke romantisch :'3

    Wat heb ik eigenlijk gemist? o_o]

    Amycus Calcia
    Haar grijsblauwe ogen gleden over de ruimte die haar kamer voor moest stellen, maar het was luxer dan de meeste exemplaren in District 13.
    De eenzaamheid verdween deels, maar toch voelde ze zich nog alleen. De neiging om Felan te zoeken onderdrukte ze, hij zou haar dan vast weer opdringerig vinden, te "enthousiast".


    -

    Daiyh
    'Beter dan de laatste maanden,' mompel ik. En het was waar. Maar vandaag moest ik verder met mijn missie. ik vroeg me af of ze het wist.

    Hayden
    'Oh, dat was Raechell! ik weet niet waar ze nu heen is,' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Scheldende ouders zijn niet goed voor de concentratie..
    @Flap: take your time x]]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.