• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vingertoppen streelden over de zijkant van zijn gezicht.
    'Ze vinden het vast geweldig voor je,' mompelde ze, sarcasme droop er van alle kanten vanaf.
    Ze was het er niet mee eens, hoe het Capitool Daiyh gebruikte. Ze wisten daar dat hij het als zijn thuis beschouwde, als zijn taak om alle stomme klusjes uit te voeren die hij kreeg.


    -

    Daiyh
    'Ze vinden je gevaarlijk,' antwoord ik na een kleine stilte. Gevaarlijk, een bedreiging. 'Omdat je me dingen laat voelen, mijn gedachten beinvloed.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar hand eindigde op zijn borst, waarna ze haar gezicht ertegen verstopte. Ergens was het best ironisch. Het Capitool - de machtige regering van Panem - zag een simpel meisje uit District 10 als een bedreiging.
    Even slikte ze. Het was misschien wel de moeilijkste vraag voor haar om te stellen, maar ze moest het weten.
    'Hoeveel vrouwen, Daiyh?' Haar stem was zacht, met moeite grotendeels uitgeband van beschuldeging of pijn.


    -

    Daiyh
    'Wat een vertrouwen,' antwoord ik met een lichte grijns. Maar omdat ze toch een antwoord verdien ga ik verder.
    'Ik heb het geprobeerd. Al was het maar om jou te vergeten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Back! Ligt Fayan nog steeds tegen de muur? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nalyua
    "Raechell?" Ze fronste haar wenkbrauwen. "Vage naam. Ik ken wel een Raelin, en die is het nichtje van Elusindra. Elusindra! Ik wilde je nog vertellen wat Elusindra laatst had gedaan, hè?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Fayan is door Cassie naar de ziekenzaal gebracht, waar Maeleena zit]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Oh ja!' zei ik, toen ik eht me vaagjes herinnerde. 'Ja, vertel op!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Dat vroeg ik niet. Hoeveel?' herhaalde ze, een bittere ondertoon in haar stem.
    Haar gezicht verborg ze verder tegen hem aan, niet in staat naar hem te kunnen kijken, hem aan te kijken.


    -

    [Okay]

    Fayan - Stylist
    En voor de tweede keer vandaag werd ik wakker op de ziekenzaal, terwijl ik daar toch écht niet zelf heengelopen was.
    Wat was ik ook alweer aan het doen?
    Oja! Op zoek naar Saph.
    Daar moest ik dus verder mee.
    Kreunend van de pijn kwam ik weer overeind.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Geen, Chiara. ik heb het geprobeerd, om je te vergeten, maar ik kon er neit mee doorgaan,' antwoord ik, een licht bittere ondertoon in mijn stem. alles was zoveel makkelijekr geweest als ik een andere vrouw had kunnen nemen.
    'ik kreeg ze mijn kamer in en verder kwam ik niet. Niet met jou in mijn gedachten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena
    'Hey, stuiterbal, blijf liggen,' zeg ik zodra hij tekenen van leven begint te vertonen. 'serieus, je bent echt niet in staat om op te staan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knipperde met mijn ogen en zag Maeleena die tegen me sprak.
    "M-maar ik moet. Saph is weg..." zei ik zo hard als mijn stem dat toeliet. Zacht dus.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena
    Wie was Saph in godsnaam? Ik zucht en duw hem rustig terug het bed in.
    'Begin eerst maar eens emt uit te leggen hoe jij in deze toestant komt, je zíet er niet uit.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Fayan begint te bewegen en ik spring op. 'Oké, leg uit,' commandeer ik. 'Trouwens, je hebt een gebroken kaak en een boel blauwe plekken, en je komt voorlopig niet van deze zaal af.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.