• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kirrin Amero
    'Ik denk neit dat een mooi meisje als jij in mijn rommelige huis wil zijn,' zeg met met een grijns. Behalve als het in de slaapkamer is,w ant ze ziet er zeker neit verkeerd uit.



    Daiyh
    'ik heb geen keus,' fluisterde ik terug, mijn vrije hand streelde door haar haren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Waarschijnlijk was er geen andere manier dan meewerken met die engerd, anders kwam ze nooit binnen.
    Haar mondhoeken krulden licht omhoog. 'Ik kan er wel tegen, denk ik,' wierp ze tegen met een aanlokkelijke stem.

    Chiara
    'Kon ik maar mee,' verzuchtte ze, en nestelde zich tegen hem aan.
    Met een zucht sloot ze haar ogen, streelde over zijn arm. Verdomme, wat ging ze hem missen. Alweer.


    -

    Kirrin amero
    'nou in dat geval kan ik misschien een uitzondering maken,' antwoord ik emt een verlekkerde blik op haar lichaam.
    'Na jou.'

    Daiyh
    'Het zou geen leven zijn voor jou of Zahira,' antwoord ik, mijn ogen op haar en Zahira gericht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Hey! Hey jij, Capitoolgast!' nerveus ga ik naar eht bed waar de rozeharige man in ligt. Naast hem staat een arrogante, felle Capitool vrouw.
    'Wat zei je eerder, over Saph/' vroeg ik. 'ik kan hem en mijn vader nog steeds niet vinden.'

    [(cat) Laauuura?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jajaaa D: Wordt hier gewoon vet in de gaten gehouden door mijn pa, sorreh (cat)]

    Fayan - Stylist
    "Hij is meegenomen door je vader, naar District 4 en ze halen hem nu op." antwoord ik kort, mijn blik geen moment afwijkend van de deur waardoor hij straks binnen moet komen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oh (cat) i can relate, dat is kut.)

    Hayden
    'Waarom?' vraag ik verward. Als ze naar huis waren, waarom hadden ze mij dan niet meegenomen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Omdat je pa niet blij is met mij." antwoord ik boos.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    'Waarom?' vraag ik weer. 'Wat heb je gedaan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Dat zijn zaken die jou niets aangaan."
    Want Saph had gezegd dat hij net zo'n hekel had aan homo's,


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    'Het is mijn familie, natuurlijk zijn het mijn zaken!' val ik uit met tranen in mijn ogen. God wat een irritant persoon. 'Ik wil gewoon weten waarom jij geobsedeerd bent met mijn broer en waarom ze mij hier hebben achter gelaten!!'

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [wow het is stil o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry, m'n moeder zat in m'n kamer te praten en kleren te zoeken en weet ik het wat -_-]

    Amycus Calcia
    Alles in haar lichaam stribbelde tegen, maar toch liep ze naar binnen. Ze moest er maar op vertrouwen dat ze sterker was dan ze eruit zag.
    'Mooi huis,' zei ze, net iets harder dan nodig. Het kleinste geluidje zou haar naar die plek laten gaan.

    Chiara Cinxi
    'Dit is ook niet geweldg,' bekende ze na een paar tellen van stilte. Haar vingernagels streelden over de bolling van zijn armspier.
    'Het is geen luxe-District, de mensen zijn ongeveer net zo gezellig als ik en..' Even viel ze stil. 'ik mis je, als je weg bent.'


    -


    -

    Kirrin Amero
    'Dankje, wil je de slaapkamer zien?' vraag ik met een grijns. ik doe mijn arm om haar slanke middel heen.

    Saph
    Er zijn stemmen in het huis. De buren misschien. Kop houden dus. Ik kan hier toch niet weg.

    Daiyh
    'Je wilt ook niet mee. Zien hoe ik mensen straf voor het Capitool. Zahira dat gegil laten aanhoren.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Me too! o.o]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.