• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Sommige mensen kennen het gevoel als je een soort plant neemt en dan van de wereld weg bent.Drug werden ze genoemt.Toen ik nog in district 11 zat en op school zaten kreeg ik te horen over die plant en wat het deed.Zo voelde ik me nu(behalve met dat blijheid).Ik was weg van de wereld.Ik voelde niks aleen een brandig gevoel.Ik hoorde allen maar vage dingen die ik niet om kan zetten naar woorden en mijn ogen gingen niet open.Bewegen zat er ook niet in.Ik kon nauwelijks denken, zo licht was het in mijn hoofd.Allen vage beelden flitsende voorbij.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik ga zo eten en ben dus tijdelijk terug ^^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [okay ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [mijn internet valt elke keer weg .____. *gooit pc uit raam*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ dat is kut o.o
    *waits for Nalyua*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nalyua
    "Dokters?" Ze was op het bed gaan zitten, ondanks dat er een patiënt in lag, die gelukkig lag te slapen. "Ik weet het niet." Ze wierp een bezorgde blik op het flauwgevallen meisje. "Dit is echt niet awww-shum, weet je?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Brianna
    Ik racede door de gangen en besloot daar gewoon nooit meer mee op te houden tenzij er iemand kwam die me dit alles uit kon leggen, inclusief wie ik ben.
    Dat betekende wel dat ik me over mijn angst voor vreemden heen moest zetten, maar ik kon niet anders dus dat moest dan maar.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Hayden
    'Nee, inderdaad,' antwoord ik met een kleine glimlach. 'Maar ik weet zeker dat ze er bovenop gaat komen!' Dat hoop ik tenminste, Reachell was heel aardig en Nalyua leek ook neit erg happy.
    'Echt, alles komt toch altijd goed?' herinner ik haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [is er iemand die brianna tegen wil komen?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Pascal
    dagen en nachten werden langer.Niemand deed een oog dicht.Zelf werd ik dunner en dunner.Als ik nu over straat zou lopen zouden mensen denken dat ik een zombie was.het capitool hielt alle overgebleven mentoren en stylist'en vast. Ook al had ik hier niks mee te maken. Moest ik in een cel zitten en aan horen hoe andere mensen werden gemarteld.Dat was weer het geluk dat ik uit 2 kwam.2 staat dichter bij het capitool.In een cel naast me hoorde ik iemand gillen.Het deed me niks meer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ik moet gaan D: laat brianna dan maar lekker rennen, ga strax leren dus idk of ik nog terug kom... Xx]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ff kijken of ik al moet eten *hoord maag*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Jep ik moet eten. Tot zo!]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nalyua
    "Maar dit is iets anders!" gooide ze ertegenin, en sloeg haar armen over elkaar. Met fonkelende ogen keek ze hem aan, hem zwijgend vragend de discussie met haar aan te gaan. Haar gedachtegang was vrijwel onvolgbaar voor anderen. Soms snapte ze zichzelf ook niet meer, maar dan ging ze gauw naar haar vriendinnen, want te lang zelf blijven doordenken was niet erg goed.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Tot zo!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.