• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een paar seconden bleef ze op dezelfde plek liggen, niet wetend of ze nu blij moest zijn of niet. Uiteindelijk besloot ze zich met een zachte zucht op te richten, en drukte haar lippen voorzichtig tegen de zijne.


    -

    Fayan - Stylist
    En ik vertelde het aan allebei, Maeleena en Cassie, want zo had ik de meeste kans om weg te komen.
    Ik vertelde ze alles vanaf het moment dat ik gisteren zijn vader had ontmoet, tot aan nu.
    "En de bewakers zeiden dat er een hovercraft weg was en ik denk dat hij terug is gesleept naar 4!" zei ik, mijn stem bijna helemaal weg door het gepraat.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:00 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik gooi mijn handen in de lucht. 'Waarom is iedereen in heel Panem gestoord?!' roep ik tegen het plafond. Dan laat ik mijn handen zakken en kijk Fayan aan. 'We gaan hem al zoeken,' zucht ik. 'Even Dario zoeken, moment. Waag het niet om weg te lopen, ik ben met twee minuten terug.' En met die woorden loop ik de zaal uit. 'Dario? Dario!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Langzaam kuste ik haar lippen, iets waar ik nooit genoeg van kreeg.
    'geen reacte?' mompel ik als ze de kus verbreekt.

    Maeleena
    'Ja, en denk je niet dat het een taak is voor de mensen hier om hem terug te halen?' zeg ik met een licht ogneduldige stem. 'Je kan nauwelijks staan Fayan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik vind Dario, die Aurora net in bed had gelegd, en met het slapende meisje in mijn armen en de jongen naast me loop ik terug naar de ziekenzaal. 'Oké, dan gaan we maar eens informatie over die hovercraft zoeken. Waar zei je dat je ze hoorde praten?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik kijk toe hoe Cassie wegloopt en denk onbewust; goed, nog één te gaan en dan kan ik weer zelf op pad.
    "Dat maakt niet uit. Ik wil hem nú terughalen. De anderen gaan vast een heel plan opstellen dan duurt het nog twee dagen, áls ze dat al willen."
    En er was geen tijd te verliezen. Ik kon alleen maar denken aan die woedende man, hoe hij Saph neersloeg en het mes in zijn hand...
    Cassie kwam weer binnen.
    "In een gang, vlakbij een trap naast mijn kamer." antwoordde ik.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena
    'je want je gaat je vriend echt helpen door jezelf de dood in te werken. Je bent veel te zwak,' zeg ik met een zucht. 'Dat vage district meisje is alles al gaan regelen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik werd weer wakker, maar ik zag nergens een dokter.De pijnstillers beginnen uit te werken en ik had honger.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    "Maar ik kan ook niet hier blijven liggen," zeg ik koppig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Kom op dan,' zucht ik. 'Trouwens, dit is Dario,' zeg ik met een gebaar naar de jongen naast me. Hij steekt zijn hand even op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [M'n toetsenbord spacet o_o
    Ik kan geen accent of trema's meer doen.. Heeft iemand de oplossing?]

    Chiara Cinxi
    Langzaam ging ze op haar knieen zitten, haar armen krulde ze om zijn hals.
    'Wat voor een reactie zou ik moeten geven?' vroeg ze, aangezien ze het zelf niet echt wist.


    -

    Maeleena
    'Nou je hebt weinig keuze,' werp ik tegen. Er was iets engs aan fayan, om hem zo te zien. Niet hyper, niet blij, niet... stuiterend.
    'Echt, ze zullen het wel oplossen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Weet ik veel,' antwoord ik met een plagende grijns. 'Hoe trots je op me bent?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Weinig keuze?
    "Ik wil verdomme mijn verloofde ophalen en dat ga ik doen ook." mompelde ik en ik kwam opnieuw overeind, begon de draadjes weer uit mijn lijf te trekken.
    Snapte ze dan niet hoe erg hij in gevaar was? Dat er nú gehandeld moest worden?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik verplaats Aurora's gewicht naar mijn andere arm, vul een glas met water en loop terug naar Fayan's bed. Rustig vis ik een strip pillen uit mijn achterzak, druk er twee uit en geef ze, samen met het glas, aan Fayan. 'Je mag mijn morfling wel - ik slik het toch niet. En als ik zeg dat je rustig aan moet doen, dan doe je dat,' zeg ik streng.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.