• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    kan ik nog meedoen en met welke rol?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Hayden
    'Nee, natuurlijk is dit niet anders, alles komt uiteindelijk goed. Straks word ze wakker, of komt er een dokter om haar te helpen...'
    Ik was er ook niet zeker van, ik maakte me zorgen en wist helemaal niet was ik kon doen. Ik was niet goed in mensen helpen, ik kon alleen vissen en veel babbelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HTFGeof schreef:
    kan ik nog meedoen en met welke rol?


    Natuurlijk kun je nog meedoen (': Ik vrees alleen wel dat je een uitgebreide samenvatting nodig hebt...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Ik wil wel een samenvatting gaan typen, maar dat duurt even]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [(cat) Err.. i fail at it :'D ik herinner me maar de helft]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nalyua
    Met een boze blik keek ze rond in de ruimte. Ze hield er niet van als mensen haar tegenspraken.
    "Kijk dan, al die dokters zijn opeens wég!" Ze trok haar benen verder op het bed en rolde half over de nog steeds slapende patiënt heen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Nou eeehh...

    We begonnen op de dag voor de boete. Daarna werden alle tributen naar het trainingscentrum gebracht, waar ook de mentors & stylisten waren. En toen hadden Fayan, Saph, Amycus en nog wat anderen bedacht dat ze de tributen de arena uit gingen halen... en er waren een hoop mensen die een relatie kregen... en toen werden ze inderdaad na drie dagen de arena uitgehaald en nu zitten ze in District 13. /slechtesamenvatting]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hayden
    'ja, er was een ander meisje, ze was maar 12 ofzo, ze rende schreeuwend weg,' legde ik uit. 'Misschien zijn ze achter haar aan.'
    Het bleef eventjes stil, waar ik echt een hekel aan had.
    'Wat denk jij wat we moeten doen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [I'm back! *gaat schrijven*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [I'm back!]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Laura <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lizz <3]

    Fayan - Stylist
    Het leek een eeuwigheid te duren het me uiteindelijk lukte mijn ogen open te doen en ze toen meteen weer dicht te knijpen vanwege het felle licht.
    Dat herhaalde ik een paar keer en toen zag ik dat het geen fel licht was, maar witte muren. De muren van de ziekenzaal.
    Recht tegenover me lag Ferron, die me bezorgd aanstaarde, maar ik had de kracht er nog even niet voor om meer te doen dat mijn bonkende hoofd te draaien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hayden
    Mijn aandacht werd even weggetrokken bij Nalyua. Een man in een ander bed werd wakker. Het duurde een paar seconden voor ik hem herkende.
    'Hey, jij bent die Capitool gast die bij Saph liep!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ja, en? Wacht... die bij Saph sliep... Saph...
    Waar was Saph?
    Wanhopig keek ik de slaapzaal rond, draaide me pijnlijk om, hief mijn bonkende hoofd op, maar ik zag hem nergens.
    "Waar is Saph?" vroeg ik met ruwe stem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nalyua
    "Ik zou het niet weten..." verzuchtte ze, en wierp toen een blik op de man die wakker werd. Onmiddelijk verscheen er weer een blije uitdrukking op haar gezicht, alsof ze helemaal vergeten was dat er naast haar een flauwgevallen persoon op de grond lag.
    "Oh my God!" riep ze uit, met een stem zoals alleen meisjes van die leeftijd dat kunnen. "Jij hebt... roze haar!"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.