• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena
    Oh verdomme wat was hij koppig. serieus, ik vond hem aardiger toen hij hyperend was.
    'Wat wil je doen, alleen naar District 4 vliegen om hem op te halen? In déze conditie?'
    ik val even stil en bekijk Fayan. 'en in díe kleren?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zitten we straks in D4, is hij er niet x)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Interesseert me allemaal vrij weinig." sprak ik tegen. Ik kreeg één van de naalden niet los, raakte gefrustreerd en toen kwamen de tranen.
    Saph was weg. Meegenomen door iemand met een mes.
    En ik mocht hem niet gaan halen, ik kon het niet eens. Maeleena drukte me met mijn neus op de feiten. Ik kón in mijn eentje niets doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena
    okay, als hij gaat huilen ben ik weg, denk ik in lichte paniek. Een overemotionele Fayan is niet iets waar ik zin in heb, dus druk ik hem rustig terug op eht matras.
    'Blijf nu even rustig zitten,' zeg ik. 'Je verloofde zal wel opgehaald worden, okay? Echt, alles komt wel goed.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een flauwe glimlach verscheen op haar gezicht, ze drukte haar lippen weer tegen de zijne in een vlammende kus. Dat moest toch aardig duidelijk zijn.


    -

    Daiyh
    Grijnzend trok ik haar tegen me aan, de kus was geweldig. Zij was gewoon absoluut geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik geef je tot morgen. Als hij er dan nog niet is, ga ik zelf op pad." snikte ik. Langer kon ik niet wachten en deze ene dag zou al een hel worden, gewoon omdat ik niet wist waar hij was. En hoe hij eraan toe was..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Al snel kroop ze bovenop hem, maar na een paar minuten verbrak ze de kus. Haar handen vouwden ze plat op zijn borst, waarna ze haar kin daarop liet rusten.
    Bedachtzaam sloot ze haar ogen even. 'Wat is je missie?'


    -

    Maeleena
    Oh god, géweldig.
    'Dan zullen ze hem vast wel gevonden hebben, Fayan,' zeg ik. Ik wrijf over zijn schouder, hopend dat hij wat kalmeerd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Informatie krijgen over de opstand, zodat we ze kunnen verwachten,' antwoord ik direct. Het maakt toch niet uit. Chiara zou me niet verraden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Met grote stappen loop ik terug naar Fayan's bed, pak en kruk en ga ernaast zitten. 'Ze vinden hem heus wel,' zeg ik. Op dat moment word Aurora wakker. Met grote ogen kijkt het vierjarige meisje naar Fayan, die ondertussen huilt. 'Meneew vedietig?' vraagt ze met een pruillipje in haar eigen brabbeltaaltje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Waar kan ik inspringen :3?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    Zou het? Zou hij echt al vandaag weer gevonden worden, zodat hij morgen of vanavond nog bij me terug is? Ik geloofde er niets van. Zijn vader zou hem niet zonder slag of stoot laten gaan... als Saph tenminste nog... nee, niet aan denken.
    In haar armen had Cassie een klein meisje, dat me zo schattig aankeek dat ik wel moest glimlachen naar haar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Met een zucht begroef ze haar gezicht in de holte tussen zijn kaak en schouder, en krulde haar armen om zijn lichaam.
    'Ik heb je gemist,' fluisterde ze na een paar stille minuten.


    -

    Maeleena
    Oh geweldig, kinderen. Ik schoof wat achetruit en bedacht me hoe ik het beste weg kon gaan zonder ettiquette te breken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.