• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hayden
    'Voel je je beter?' vraag ik na een kleine stilte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar arm strekte zich, nog half in slaap. Onwillekeurig keek ze op toen ze een warm, sterk lichaam vond, niet meer gewend om naast iemand wakker te worden. Een glimlachje verscheen op haar gezicht toen ze hen zag, aan gisteravond dacht.
    Zahira was de hele nacht stil gebleven, maar dat was niet vreemd. Gelukkig sliep het meisje altijd de hele nacht door.


    -

    daiyh
    Ik werd pas wakker toen ze bewoog in mijn armen. Slaperig deed ik mijn ogen open en grijnsde.
    'Goedemorgen lieverd,' mompel ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Beter.'Zei ik met een klein glimlach. Ik ging rustug recht op zitten. Ik voelde niks weg zakken dat was dus goed.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hayden
    'Awesome!' antwoord ik met een grijns naar Nalyua. 'zie je wel, komt het toch nog allemaal goed.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik slenter doelloos door de gangen als ik een in elkaar gezakte, stille gedaante zie. Met knalroze haar. Fayan. En ondanks het feit dat ik nog steeds kwaad op hem ben hurk ik voor hem neer. 'Wakker worden!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    'Ik denk dat ik ff wat eten ga halen. ik heb honger.' Ik stont op en ging rustig moeizaam lopen. Blijkbaar was mijn gevoel toch niet helemaal terug.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [En dan nu wachten tot Laura terug bij haar computer komt.
    Trouwens, voor wie het nog niet doorhad, ben ik weer!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maeleena
    Doelloos slenter ik door de gangen. Wat een rot district. Het Capitool was zoveel fijner.
    Aand e zijkant vn de gang zit een meisje, die neerknielt voor een bekende, onbewuste man.
    'Wat is er met hem?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *waiting for Flap o.o*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Euh, dat weet ik niet, want hij is bewusteloos,' zeg ik. 'Kan je misschien een glas water halen?' vraag ik erachteraan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maeleena
    Geweldig, kinderen die me rond gaan commanderen. maar omdat eht Fayan is, en hij toch wel een aardige, hypere gast was, liep ik naar de dichtbijzijnde kamer en nam daar een glas water, wat ik naar het meisje bracht.
    'Hier.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    [ *waiting for Flap o.o*]


    [huh? moet ik wat zeggen dan? *traag van begrip*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [... well Hayden was talking to Nalyua, he said everything was gonna be okay :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Dankje,' glimlach ik. Vrolijk gooi ik het water in Fayan's gezicht. 'Beste manier om iemand wakker te maken - en zonder bijwerkingen,' grinnik ik. 'Maar hij heeft wel een gebroken kaak, en verder nog een paar blauwe plekken... Wie heeft hem van de ziekenzaal gehaald?' zeg ik geïrriteerd, meer tegen mezelf. Ik til hem half overeind en begin terug naar de ziekenzaal te strompelen, om maar eens iets aan die kaak te gaan doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.