• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Daar heeft ze gelijk in, Fayan. Ik ben bang dat je dan dood neervalt, zo zie je er tenminste wel uit.'
    Bedachtzaam sloeg ze haar armen over elkaar, leunend tegen het lege bed waar ze voor stond.


    -

    Daiyh
    'Uhh... Ja. Is goed,' mompel ik. Onhandig neem ik de baby van haar aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zuchtte diep. Daar ging mijn laatste kans dat ik mee mocht, maar ik zag Amycus er best voor aan om me op te sluiten, vast te binden en plat te spuiten zodat ik echt niet mee kon.
    "Gaan jullie dan. Haal hem op, breng hem hier." het klonk bijna smekend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'God, wat een enthousiasme,' grinnikte ze, nadat ze het kind aan hem had gegeven. Nog altijd keek die met grote ogen op naar Daiyh, om vervolgens met een vuistje zijn duim vast te grijpen.


    -

    Maeleena
    'ik weet zeker dat er geneog verzets mensjes zijn om hemt e halen,' mompel ik. ik telde mezelfs dus zó niet bij de 'jullie'.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Bedenkelijk keek ze vanuit haar ooghoeken naar de onbekende vrouw.
    'Laat me in ieder geval eerst m'n pijl en boog halen,' mompelde ze. Het was iets wat ze vrijwel altijd bij zich droeg als ze ergens heen ging waar het slecht af kon lopen, aangezien ze er na al die jaren nog steeds vertrouwd mee was.


    -

    Daiyh
    voorzichtig hield ik eht kind in mijn handen. Ze hield mijn duim vast, liet haar handje over mijn handpalm glijden,. De hand die zoveel mensen pijn had gedaan zonder enige vorm van berouw.
    'ik ben niet erg goed emt kinderen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "En ga je hem dan voor me halen, Amycus?" vroeg ik hoopvol.
    Als ze dat deed, stond ik echt voor 300% bij haar in het krijt, zou ik nooit meer kwaad voor over haar kunnen zeggen en zou ik alles doen wat ze van me vroeg. Als Saph maar veilig terug kwam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Zwijgend knikte ze, waarna ze weer rechtop ging staan. Langzaam streek ze haar lange, goudblonde lokken naar achteren.
    'Ik denk dat ik alleen ga,' zei ze, aangezien de Capitoolse vrouw niet echt leek te springen om Saph te redden. 'Niemand kan mee, ze zullen het er niet mee eens zijn.'
    Cassie misschien wel, maar ze leek wel gek. Dat kind was zestien.


    -

    Chiara Cinxi
    'Ik ook niet,' gaf ze toe, waarna haar blik weer naar Daiyhs gezicht ging. 'Maar bij Zahira is het anders, het gaat gewoon.. vanzelf.'
    Met een ruk trok het meisje de hand van haar vader naar zich toe, in de lucht schoppend met haar beentjes.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 22:13 ]


    -

    Fayan - Stylist
    "Bedankt, Amycus." zei ik vanuit de grond van mijn hart. Ik had gezien hoe Amycus het tegen Sylvano opnam, dus ze zou Saph ook wel meekrijgen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Stilletjes keek ik toe hoe het kind aan mijn hand trok. Ze had veel weg van Chiara. Maar ik zag neit in hoe het vanzelf zou gaan. ik wist neit van kinderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Ik ben over een paar uur terug, denk ik.' Met die woorden liep ze de ziekenzaal uit, griste vanuit een willekeurige kamer een pijl en boog en trok die over haar schouder. Er zaten meer dan genoeg pijlen in.
    Vanuit haar broekzak haalde ze de ontgrendeling tevoorschijn, en drukte op het knopje. De lichten van de derde hovercraft lichtte even op, waarna ze naar binnen klom.

    Chiara Cinxi
    Na een paar seconden van stilte verscheen er opeens een lach op haar gezicht, het onschuldige, hoge geluid klonk helder door de ruimte.
    'Ze lacht zelden,' mompelde Chiara, en keek weer naar Daiyh. Erg vreemd was het niet, gezien haar ouders.


    -

    [Haat aan katten die je computer uitzetten o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha :'D]


    -