• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Weeeet ik veel o.o Misschien meot Fayan Maeleena en Cassie voerhalen en gaan ze samen :'D *sinpiloos*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena
    'Dus, als eht gesprekje afgelopen is...' viel ik in de rede. De toon van eht meisje was verranderd, en alsof Fayan, of ik, daar zin in had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Klopt. Maar dat is jouw privéleven." antwoordde ik, in een poging haar schampere toontje maar even te negeren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Een huis aan de rand van District 2,' mompel ik. 'Het is verlaten, maar er staat meubilair en zo. ik ben de enige die er geregeld komt.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Meeeh, ik wil ook mee avonturen *O*]


    -

    [Laat Amycus binnenkomen, dan gaat die actie ondernemen :'DD]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Rustig til ik Aurora op en zet haar op mijn nek. 'Jij gaat mooi naar bed, vlindertje van me,' lach ik. Ze gaapt en knikt. 'Moe.' Ik grinnik. 'Mama gaat ook slapen, goed?' Ze knuffelt mijn hoofd en lacht een beetje. 'Oh, bijna vergeten,' zeg ik. Ik spring overeind, vul een glas water en loop terug naar het bed. Daar vis ik een strip pillen uit mijn broekzak, druk er twee uit en geef die samen met het glas aan Fayan. 'Je mag mijn morfling wel - ik slik het toch niet,' zeg ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Toen mijn ogen zich opende lag ik in een bekende kamer. Mijn kamer, in het winnaarshuis. Er lag een amtras op de grond. De rest van het meubilair was verkocht. Had ik niet nodig, zei hij. Maar ik kon niet opstaan om op het matras te gaan liggen.
    Elke centimeter van mijn lichaam deed zeer. Het brande, stak, jeukte en klopte. Het begon buiten ent donker te worden. De deur zou op slot zijn, dat wist ik nu al. alsof ik me kon verroeren.
    In de schermering, op de koude vloer, begon ik zachtjes te huilen.


    [Daar had ik zin in]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Bedenkelijk nestelde ze zich tegen hem aan. Een veilige plek, een plek voor Zahira waar haar vader regelmatig was. Maar het was ook afgelegen, er was niemand.
    En hoe lang duurde het dan voor ze Daiyh weer zag? Moest ze dan twee maanden lang in een afgelegen huis zitten, alleen met Zahira? Dat leek voor haar ook niet goed, straks werd ze net zo mensenschuw als haar moeder.
    Opeens klonk het gehuil van het meisje, en met een zucht ging ze staan. 'Ik weet het niet, Daiyh,' mompelde ze, en bond dezelfde linnen, dunne ochtendjas om haar lichaam als toen ze afscheid van hem had genomen.


    -

    Daiyh
    'denk er over na,' mompel ik. Zahira was beginne huilen. ik wist niet of ik op moest staan of niet. Waarschijnlijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *O* ]

    Amycus Calcia
    Zonder dat ze er echt een reden voor had, liep ze de ziekenzaal binnen. De bittere trek rond haar zachtroze lippen was verdwenen, en eigenlijk leek het sowieso alsof ze wat vrolijker was. En dat was ze ook.
    Haar wenkbrauwen krulden echter meteen tot een frons toen ze iemand met roze haar in een bed zag liggen. Verdomme, wat had hij nu weer gedaan?


    -

    Fayan - Stylist
    Ik nam dankbaar de twee pillen in maar pakte Cassie toen nog even bij haar pols.
    "Dankjewel, Cassie. Dat je dit doet terwijl ik echt een bitch tegen je ben geweest. Ik sta bij je in het krijt, als je me ooit nodig hebt, zeg het." zei ik zachtjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Eenmaal in de kamer tilde ze het meisje op, waarna haar gehuil langzaam afzwakte en ze alleen maar met grote ogen naar haar moeder keek. Even streek ze met een vinger langs haar gezichtje, waarna ze terugliep naar de andere ruimte.
    Alsof Zahira doorhad dat er nog iemand was, liet ze haar nog altijd helderblauwe ogen zoekend rondkijken.


    -

    Cassie - District 9
    'Nee, ik ben nog steeds boos. Dat komt alleen morgen, als jij niet in een ziekenhuis ligt. Ik ben uit principe niet gemeen tegen mensen in een ziekenhuisbed,' merk ik op. Dan komt Amycus binnen. 'Hoi Amycus! Sorry, ik ging eigenlijk net mijn zusje in bed stoppen,' zeg ik. 'Weltrusten, allebei!' En met die woorden zet ik Aurora op mijn nek en verlaat de zaal, op naar mijn slaapkamer.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Cassie, read my post (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen