• (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ok.

    Carthal
    Hij keek even rond, hij stopte zijn handen in de zakken van zijn schone vest en luisterde. I eerste instantie hoorde hij niks, tot hij beter begon te luisteren hoorde hij een zacht geluid. Het was het geluid van een gitaar, dat ving hij nog wel op. Carthal was nooit echt van het gitaar spelen geweest. Hij had liever een piano die hij beter kon hanteren. Je hoefde het tenminste niet op te tillen. Kort snoof hij en liep richting het geluid. Het was de weg naar het muzieklokaal, hij was er nog nooit geweest, omdat het herrinderingen opleverde aan vroeger. Er zat een meisje die hij alleen kon herkennen aan haar uiterlijk op een stoffige bank. Verder wist hij niks van haar. Hij bleef zwijgend voor de gesloten deur staan. Zwijgend omdat hij niks wist te zeggen en het niet kon door een gesloten deur én omdat hij niks hád te zeggen. Een zachtte zucht verliet zijn mond. Het meisje waar mee hij had gevochten had hem wel even flink uitgeput. Zijn neus deed nog steeds zeer, hij zou haar nog wel eens grijpen en dan zou zij haar wonden niet kunnen helen. Hij werd al weer agressief als hij er aan terug dacht. Achterbaks kreng. Even balde hij zijn vuisten om ze daarna weer te ontspannen. Het geluid van de gitaar maakte het hem gemakkelijker om zijn woede op zij te zetten. Het werkte heel erg kalmerend voor zijn doen, maar Elisa zou niet in ene voor zijn neus moeten staan want dan was ze de klos. Ze moest bang voor hem zijn, in elkaar krimpen als ze hem zag. Het zou hem een gevoel van macht geven en he likes that. Daar kon hij niet om heen. Hij was er mee opgevoed, zijn vader had de macht over hem gehad door middel van zijn woede en opvoeding met harde hand. Alle littekens die hij had waren verdwenen er was geen lelijke huid meer enkel nog lichtte lijntjes. Deze zouden niet meer weg gaan, maar zijn huid was strak getrokken door de gave die hij had gegeven. Hij was er zo gezegd van 'genezen.' Hij rukte zijn gedachte los van deze gedachte die hem geen prettig gevoel gaven en keek kort naar et meisje op de stoffige bank. Na een korte aarzeling klopte hij op de deur en opende hem langzaam en liep hij de stille kamer binnen. "Stoor ik? " zei hij na dat hij even had gezwegen en naar de juiste woorden had gezocht. Carthal had geen zin om er nog een ruzie bij te hebben. Een per dag is goed genoeg voor hem, twee als hij er heel van af kwam en drie als de gene die hij wilde verwoesten nog helemaal in tact was.

    Scott Morgan - Laborant
    Ik pak een plastic bekertje uit een lade van een van mijn vele kasten. "Het is jouw schuld." hoor ik dan een zacht stemmetje achter me piepen, en ik draai me fronsend om. "Waarom wist die mutant van mijn.. gave? Als ík straks aangerand of verkracht of vernederd word is het jóúw schuld! Je hebt me zwak gemaakt, je weet dat ik dat haat." De suffigheid is uit Sky's ogen verdwenen, en ze kijkt me weer fel en kwaad aan. Ik glimlach en vul het bekertje met water, waarna ik het haar aanreik. "Ik heb die dingen niet aan de mutanten verteld, Sky. In je dossiers staat het echter wel, dus het kan zijn dat een van de andere laboranten het heeft ingekeken en doorverteld. Maar in principe zou die informatie niet openbaar moeten worden gemaakt. Ik zal kijken of ik kan uitvinden wie het heeft veroorzaakt. En mijn schuld zal dat zeker niet zijn, het is de schuld van degene die die misdaad begaat, en die zal betalen met zijn leven. Zwak ben je niet, je bent alleen.. Anders." Ik kijk haar nog even aan met mijn handen in mijn zij, terwijl ze van het water drinkt, en loop dan van haar weg, naar de microscoop. "Nu ik het er toch over heb, ik zat er aan te denken misschien nog wat dingen te veranderen in je DNA, zodat het transformeren makkelijker gaat. Carthal, die je misschien wel kent, heeft dat beter onder controle, en dat zou voor jou ook van pas kunnen komen." Ik zet mijn bril op en draai de lenzen van de microscoop goed. "Maar dan moet ik wel eerst uitvinden aan welke genen het precies ligt, dus het kan even duren."

    A21/Gem – Mutant
    Met open mond en opengesperde ogen luister ik naar het verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat er nu, in deze tijd, nog zoiets prachtigs zou gebeuren. Het is nu anders, saaier. Dromerig luister ik naar Fateh's kalme stem, die voortkabbelt als een beekje. Zou ik op Athene lijken? Zouden haar ogen, die volgens het verhaal groot en mooi waren, op de mijne kunnen lijken? Misschien wel, maar waarschijnlijk had Athene geen staart, bedenk ik me dan fronsend. Ach, iedereen heeft gebreken. Als Fateh klaar is met zijn verhaal blijf ik even stil. De woorden echoën nog na en mijn hoofd. "Vát-èh." begin ik dan, al heb ik nog steeds moeite met de woorden. "'Oeh zagh Á-teen-è er uit?"

    -Oh yeah, ik heb het hele verhaal gelezen.

    Bedoeld Gem de stad Athene of de godin (Pallas) Athena??
    En wtf dat je het verhaal gelezen hebt, en ik moet nog oefenen op Gems taal

    Sorry, vandaag ga ik het echt niet redden om te reageren Ö
    Was vergeten dat ik vanavond voor school weg moet!
    En ik moet ook nog toetsen leren!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lykos schreef:
    Bedoeld Gem de stad Athene of de godin (Pallas) Athena??
    En wtf dat je het verhaal gelezen hebt, en ik moet nog oefenen op Gems taal


    De godin, hehe :3
    Njoh, ik kende het verhaal al, dus het ging vrij snel ;]
    Er is trouwens ook een versie waarin Posseidon ze paarden geeft, om oorlog mee te voeren, en Athene dus die boom, waarmee ze handel en vrede kunnen bereiken. En dan kiest de stad dus voor vrede en handel ^^ (Even de nerd uithangen hoor)
    En als je haar niet begrijpt moet je het maar zeggen, dan zet ik er even een "vertaling" bij :'] Maar ik schrijf het zo zodat het duidelijk is hoe vercrackt ze praat x)

    Vluuv schreef:
    (...)

    De godin, hehe :3
    Njoh, ik kende het verhaal al, dus het ging vrij snel ;]
    Er is trouwens ook een versie waarin Posseidon ze paarden geeft, om oorlog mee te voeren, en Athene dus die boom, waarmee ze handel en vrede kunnen bereiken. En dan kiest de stad dus voor vrede en handel ^^ (Even de nerd uithangen hoor)
    En als je haar niet begrijpt moet je het maar zeggen, dan zet ik er even een "vertaling" bij :'] Maar ik schrijf het zo zodat het duidelijk is hoe vercrackt ze praat x)

    Die versie ken ik ook, en het vertalen lukt nog. Soms is het zo van 'het zal dat wel zijn' maar ik zal het zeggen als het niet lukt.

    Endure schreef:
    Sorry, vandaag ga ik het echt niet redden om te reageren Ö
    Was vergeten dat ik vanavond voor school weg moet!
    En ik moet ook nog toetsen leren!

    succes :3

    Ik heb heel hard gewerkt en hoef nog enkel Frans te leren -fuck yeah (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoeveel toetsen heb je?

    8 + nog een PO en bergen met huiswerk >:L
    Maar sommigen hebben 11 toetsen (: Alleen ik ANW + geschiedenis + filosofie zijn erg moeilijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    in de week of op 1 dag?

    Toetsweek (: Is ovr 1,5 week.
    Ben 3 weken van te voren begonnen met leren, doe namelijk VWO en de bergen huiswerk enzo die ik ineens krijg zijn gewoon niet leuk + de stof is lastiger en meer dan vorig jaar en blablabla. Ze hadden onze klas al gewaarschuwd dat de meeste falen in hun 1e toetsweek omdat ze te laat beginnen en niet plannen, well, that's not gonna happen to me ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    sorry mensen maar ik denk dta ik de komende tijd niet vaak kan reageren. Door persoonlijke redenen gaat het niet zo goed, daarom dus. Miss kom ik later nog wel terug maar laat Cole maar in een cel voor nu.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    daskut:l

    Sorry, moet eerst goede intropost voor pirates maken (waar jij gdvdkfewlfncsd mee moet doen want je scrijft leuk ;l) en dan zal ik hier posten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.