• (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    geen inspi >_<

    Wil niemand bij Cole kijken ? (ja ik weet het , ik heb veel mensen een pb gestuurd die niets hadden met de zelfde vraag...)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Louise zal bij Cole gaan kijken als ze klaar is met Elisa.
    Louise Catherine Youe Heart
    Snel spoot ik de verdoving in haar aderen zodat ze zou slapen. Zo kon ik op haar experimenteren. Er schoot me wat tebinnen terwijl ik de bewusteloze Elisa op de operatie tafel legde. Helemaal in de hoek. Ze was me zo dierbaar, maar gelukkig wist niemand dat zelfs Elisa niet. Ik dacht aan Cole die de schaduw was. Ik had hem ook gevangen en hij zal nu wel wakker zijn. Rustig liep ik door de gangen. Ik kwam aan bij Coles kamer en liet een armband naar hem toe zweven door het eetluikje. Toen ik hem hoorde vastklikken wist ik dat hij zijn gave niet kon gebruiken. 'Zo Cole je gave is uit en ik vraag je even om mee te komen.' Zei ik rustig terwijl ik hem meewenkte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nog steeds snap ik niet wat RPG is


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    Nog steeds snap ik niet wat RPG is


    Dat is wat wy nu doen :3
    Een personage spelen in een verhaal vorm.

    Simpeler krijg ik t niet uitgelegd.

    Failhare schreef:
    Nog steeds snap ik niet wat RPG is


    Just opened a topic ;'D Daarin staat site vermeld met uitleg, moet je even in 't rpg subforum kijken (:

    If someone wants to join...

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 18:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    kwl wel, maar iets houd me tegen.

    Primwen schreef:
    kwl wel, maar iets houd me tegen.


    Vertel (:
    Als je niks van piraten weet kan je indiaan maken xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Vertel (:
    Als je niks van piraten weet kan je indiaan maken xd


    Thats not the problem :3
    Kweet niet ben er denk ik na 1 dag al op uitgekeken.

    Primwen schreef:
    (...)

    Thats not the problem :3
    Kweet niet ben er denk ik na 1 dag al op uitgekeken.


    Jammer Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En dr spelen veel mensen die er al eens hebben gespeeld :3

    Primwen schreef:
    En dr spelen veel mensen die er al eens hebben gespeeld :3


    Maar 3 :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Maar 3 :P


    Dat is veel:l

    Met wie zal k posten?

    je kan emily reageren. (zie vorige pagina)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.