• Bijnamen 8D

    Nou ik en mijn vriendin dus wel en ik ga nu vertellen waarom xp. Op onze school zitten veel knappe jongens en het was een keer gebeurd dat een van de jongens ons door had toen we over hem praatte xD

    Nu gebruiken we bijnamen zoals Teddy, Aardbei, Witte Kraag, Rode Model ;p

    klinkt misschien stom maar het is heel leuk als mensen geen idee hebben waar je over praat xD.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Nee :')
    Maar het klinkt erg grappig


    26 - 02 - '16

    Ik en mijn vriendin hebben codenamen voor zowat iedereen. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha jij bent geniaal.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Nope, meestal zijn die personen toch niet in de buurt..
    & of gebruik de voornamen.. of de achternamen als we meerdere personen kennen met die naam


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Euh.
    Neen.
    Bij ons is het eerder een grote vriendengroep dus wij zitten niet over onze jaargenoten hun sexyheidsgraad bezig ofzo 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik doe niet anders, lol. Ik geef iedereen de vreemdste bijnamen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat hebben we ook nog gedaan :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, maar ik weet wel lang geleden, ik ging eens met mijn nicht naar het frietkot en we noemden mensen Grootneus en Oorlel en zo omdat dat het meest opviel bij hen. x]
    Maar da's al lang geleden...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Anitaaa schreef:
    Euh.
    Neen.
    Bij ons is het eerder een grote vriendengroep dus wij zitten niet over onze jaargenoten hun sexyheidsgraad bezig ofzo 8D

    Haha niet echt alleen voor jaargenoten eigenlijk. Mijn vriendin valt meestal op oudere types uit de zesde ofso xD.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Nee... er zitten geen snelle in ons jaar/school.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee, dat doe ik niet :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kyou schreef:
    Nee, dat doe ik niet :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, dat doe ik op dit moment niet. In de brugklas deed ik dat nog wel, met één jongen, en ik noemde hem Sinterklaas. Beetje vaag, want hij had helemaal geen baard/stok ofzo. c:


    We accept the love we think we deserve.

    Nialltastic schreef:
    Nee, dat doe ik op dit moment niet. In de brugklas deed ik dat nog wel, met één jongen, en ik noemde hem Sinterklaas. Beetje vaag, want hij had helemaal geen baard/stok ofzo. c:

    :'D


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Camillia schreef:
    (...)
    Haha niet echt alleen voor jaargenoten eigenlijk. Mijn vriendin valt meestal op oudere types uit de zesde ofso xD.

    Ongeveer mijn hele school is het erover eens dat de enige oudere en mooie mensen op mijn school verschrikkelijk arrogant zijn, dus neen, nog steeds niet van toepassing hiero. :p


    Has no one told you she's not breathing?