• Oké, de zomervakantie komt eraan. Wat betekent weer veel schrijf uurtjes maken (:. Ik had al een topic gemaakt met dat ik twee ideeën had, toen besloot ik ze beide te gaan doen. Maar nu net bedacht ik me dat ik wel zin heb om eentje met iemand samen te gaan schrijven!
    Dit is zeg maar het idee:

    Loraine Haylings is een meisje van net 16 jaar. Ze heeft een leuk leven, veel vrienden en het gaat lekker op school. Maar ergens is ze toch best onzeker over haar zelf en haar uiterlijk, op school word ze toch ook weer niet echt geaccepteerd vanwege haar uiterlijk. Ook heeft ze nog nooit een vriendje gehad wat haar nog onzekerder over haar zelf maakt, aangezien iedereen in haar omgeving dat wel heeft.

    Op school heeft ze net te horen gekregen dat ze aan het einde van 3Havo met school naar een zelf gekozen stad in Europa mogen. Ze krijgt een lijstje met steden en haar geluk kan niet meer op, als ze ziet dat Berlijn ook gekozen mag worden! Samen met een vriendin kiest ze voor Berlijn, aangezien ze een enorme Tokio Hotel fan is! Ze gaat er natuurlijk stiekem een beetje met de hoop heen dat ze de jongens ontmoet. Maar wat als er veel meer gebeurd dan alleen ontmoeten? En ze absoluut niet meer terug wil naar Nederland?

    En dit is zeg maar de slogan van het verhaal:
    Where you are is the right place for me.
    -Bella Swan, New Moon.

    Dus, reageer als je geïnteresseerd bent om mee te schrijven aan dit verhaal :). Ik kies 1 persoon uit om hier samen met mij aan te schrijven, ik kies degene uit die ik het beste verhalen vind kunnen schrijven ;). Als je bent uitgekozen, mag je natuurlijk wel aanpassingen maken aan het verhaal x).

    Lijkt me wel leuk maar ik ben 4 en een halve week weg en het is niet zeker of we wel internet hebben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil het héél graaag doen. Ik schrijf ook heel graag! Wil je mij uitkiezen plzz. Ik wil het echt heel graag. Maar ik heb nog maar 1 storie geschreven.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 17:56 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik wil het met alle liefde doen, want lijkt me zeker een super gaaf verhaal, alleen 1 probleem ik ben ong. 6 weken weg xD (K ben midde, dus 5 juli begint vakantie, dan van 7-23 juli weg en dan van 1-22 augustus)

    K weet dat ik in augustus soms wel internet heb, alleen is hoog seizoen, dus ben nie veel bij de tent xD

    Naja, succes met vinden van iemand (Al zou ik tog een poging willen wagen xD)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Lijkt me een leuk verhaal :]
    Ik wil wel samen schrijven. n___n'
    Ik ga toch niet op vakantie ofzo. ( :