• Topic 1


    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

    [Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]


    [Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers


    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw



    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    @Lykos Noah is gewond geraakt, verzorgd door Heather en ligt nu op haar kamer uit te rusten. De lessen zijn verder afgelopen en iedereen is zo'n beetje op weg naar de eetzaal. Valerie, Sasha en Heather zijn aan het praten aan de trainertafel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Gawain
    Ik stap uit de douche en kleed me snel aan. Als ik op mijn wekker kijk zie ik dat ik nog 5 minuten heb tot het eten. Uit mijn tas haal ik nog wat laatste dingen en zet die op een goede plek. Ik pak mijn skateboard en ga naar de eetzaal waar al veel mensen zijn.

    Cedric
    Zin om te eten heb ik niet, ook al zie ik dat mijn horloge al p.m. 07.00 aangeeft. Ik loop nog steeds langs de bosrand, de frisse lucht doet me goed net als de echte bomen buiten. Langzaam kom ik bij het eind. Het bos eindigt aan de zee. Bij een van de laatste bomen ga ik het bos in en klim in de boom. Zo heb ik een heel mooi uitzocht over de zee. Langzaam zie ik dat de zon onder gaat. Ik pak een appel uit mijn zak en begin die op te eten. Handig dat ik toch iets heb meegenomen van binnen.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Er komt een jongen de eetzaal binnengelopen. Gawain, heette hij volgens mij. Gesprekspartner gevonden, dacht ik. Ik wandelde naar dezelfde plek als hij. 'Hoi,' klonk mijn opgewekte stem. Het wapen legde ik weer op mijn schoot, terwijl ik geduldig wachtte op antwoord.

    @Lykos, talking to you. ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Ik ga langs het buffet en haal wat te eten. Als ik bij de tafel ben leg ik mijn skateboard onder mijn stoel en ga zitten. 'Hoi,' hoor ik iemand opgewekt zeggen. 'Hoi,' zeg ik terug en begin mijn stukje op te peuzelen.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Hoi,' antwoordde hij, alvorens hij begon te eten.
    'En, hoe vind jij het tot nu toe hier?' probeerde ik het gesprek op gang te houden. Alweer moest ik even wachten op antwoord, al was het dit keer omdat hij aan het eten was. Ik besloot van de situatie gebruik te maken, door zelf ook maar een hapje te nemen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Hmm het gaat wel. Niet dat ik erg gelukkig ben met de situatie, maar slecht is het ook niet. Alleen de zee en de rotsen hier zijn niet die van thuis.' antwoord ik tussen het eten door.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert


    'Sasha Filischkin,' stelde ik me voor de tweede keer voor toen een vrouw naar ons toe kwam om zichzelf kenbaar te maken. Ze zag er jonger uit dan ze was, omwille van haar grote, blauwe ogen en haar felrood geverfde haar. Verder merkte ik meteen dat ze zich groter voordeed dan ze was, aangezien ze meteen in een kromp toen we naar haar keken. Het bleef even stil en mijn blik gleed weer even naar de ingang waar ik juffrouw Jones, voor de verandering eens in orde, naar binnen zag stappen. 'Is deze plaats nog vrij?' hoorde ik Heather plots vragen, waardoor ze mijn aandacht weer trok. 'Volgens mij wel, ja,' antwoordde ik beleefd toen Valerie dat niet van plan leek te zijn. Plots stond ze op en wandelde naar het buffet, waardoor ik me herinnerde dat ik ook nog steeds geen eten had. Desondanks wachtte ik tot Valerie opnieuw terug was, zodat Heather niet alleen zat. Ze leek me immers nog niet volledig op haar gemak en bovendien was het alles behalve beleefd om iemand achter te laten die net had gevraagd om een plaats.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Valerie en Sasha. Dat zou ik moeten kunnen onthouden. Valerie Savarin en Sasha.. Iets met een F. Of een V? Het klonk Oost-Europees. Valerie verdwijnt al snel richting het buffet, en opgelaten ga ik tegenover Sasha zitten. Dit gaat minder soepel dan ik had gehoopt. Ik zet mijn bord en flesje drinken neer en zie dat Valerie weer aan komt lopen. Ze gaat aan de andere kant van de tafel zitten, naast Sasha, en voorzichtig glimlach ik naar haar. Omdat ik niet weet wat ik moet zeggen draai ik de dop vast van het flesje en steek het rietje dat ik had meegenomen er in. Terwijl ik even de zaal in kijk en nog meer jongeren zie zitten met geweren -opvallend genoeg alleen meisjes- neem ik een slokje van het sap. Als ik weer voor me uit kijk laat ik kort mijn ogen over Valerie en Sasha gaan. Ze lijken me allebei volwassener en ervarener dan ik. Bovendien hebben ze allebei knappe gelaatstrekken en koele ogen, wat ze nog intimiderender maakt. Maar ze leken niet onaardig. Misschien kunnen ze me straks vertellen waar ik die Kapitein kan vinden. "Zijn jullie al lang op het eiland?" vraag ik dan maar, deels omdat ik het me echt afvraag, en deels om de stilte te verbreken. Ik vraag me af of Valerie en Sasha familie zijn, of partners. Ze zouden zo in een spionagefilm kunnen spelen, bedenk ik me dromerig. Het past wel bij hun uitstraling.

    Lily Haspers
    'Noah ben je hier?' Ik klopte zachtjes op de deur van volgensmij haar kamer en opende de deur.
    Het meisje lag te slapen en ik glimlachte.
    Zuchtend liep ik naar de eetzaal, ik zal nu wel veel te laat zijn en al het lekkere eten zal al weg zijn. Zodra ik binnen kwam drong de heerlijke geur van het voedsel mijn neusgaten binnen en ik liep gelijhk naar het buffet. Na mijn bord met een grote berg op te scheppen liep ik naar de tafel en ging naast een man zitten./
    'Ik ben Lily Haspers, trainder van het rode team en nu ga ik eten smakelijk.'

    Caitlinn Morgana Camnelot
    Alweer veranderde ik van kleding en liep daarna naar de grote zaal. Het was al aardig vol en ik liep naar het buffet. Het eten rook heerlijk en stoomde nog een klein beetje. Ik pakte een stuk pizza tussen alles uit en ging aan de tafel genieten van de pizza.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Valerie Savarin
    Ik wil net antwoord geven als Lily aan de andere kant van Sasha neerploft. 'Ook een goedenavond Lily.' Lichtelijk geirriteerd omdat ik achter loop op schema richt ik me terug tot Heather. 'Toch al een paar maand. Jij bent vandaag aangekomen niet? Hoe bevalt het je tot nu toe? ' Ik prik een paar keer in mijn slaatje en begin langzaam te eten. De sla was knapperig en had een zoutig smaakje, net zoals ik het graag had en net zoals de rest van de groenten. Ik nipte eerst even van mijn drankje voor ik me terug tot Heather richtte en haar vragend aankeek.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Als er nog een vrouw bij de tafel komt zitten, die zich voorstelt als Lily, kijk ik even op van mijn bord. "Hoi," zeg ik met een glimlach, iets zelfverzekerder dan net. "Ik ben Heather Knochenmus." stel ik mezelf voor, en kijk dan weer naar Valerie, die verder gaat met praten. Als ze me vraagt hoe het me bevalt hier spoel ik snel een hap van mijn broodje gezond weg met druivensap en glimlach enthousiast. "Het is hier prachtig. De planten op het eiland zien er geweldig uit, ik had nooit durven dromen dat er nog een plek als deze zou bestaan. In de rest van de wereld is vrijwel alles van beton en staal nu." Bij het laatste betrekt mijn gezicht enigszins. "Ik ben hoe dan ook blij dat het er hier nog zo prachtig uit ziet." Ik glimlach naar Valerie en neem nog een hap. Als ik die heb doorgeslikt werp ik een blik achterom, naar de grote ramen die de zee, het strand en een randje bomen tonen. Het is al aan het schemeren, en het zal niet lang duren voor de zon ondergaat. Helaas gaat hij aan de andere kant van het eiland onder, maar misschien kan ik vanuit mijn nieuwe huis wat zien. Of vanaf het strand. Ik draai me weer terug naar mijn nieuwe collega's en eet verder. Zelfs als ik vanavond de kans niet krijg om de zonsondergang te bekijken, komt daar vast wel een andere kans voor.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Niets is hier zoals thuis,' antwoordde ik. Ik nam nog een hapje van mijn eten, zuchtte diep en haalde vervolgens mijn schouders nog eens op. 'We zullen er maar aan moeten wennen, denk ik.'
    Ik zuchtte nog eens diep, denkend aan mijn familie. Hoe zouden ze zich voelen? Zouden ze me missen? Ik wist het niet. Ik miste hen wel.
    'Ik ga denk ik nog wat eten halen,' verkondigde ik, waarnaar ik opstond en wegliep, mijn wapen met me meedragend.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 0:02 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Hmm ja dat zal het wel zijn, wennen.' zeg ik somber. Diep van binnen wil ik terug naar Nieuw Zeeland, terug naar Huis. ik eet nog wat en spoel het weg met wat water. Langzaam begint het gevoel weer te komen. Ik wil weg van binnen, maar mag niet. Als ik zie dat Cherie wat te eten is gaan halen ben ik blij. Alleen de blijdschap is van korte duur. Ik Wil naar buiten. Weer wordt mijn adem sneller. 'zooi!' vloek ik half hyperventilerend. Ik zie nog net dat een paar mensen omkijken. Ik pak mijn skateboard en rijd naar mijn kamer. Zo snel als ik kan open ik een raam. Toch wordt mijn adem niet rustiger van frisse lucht. 'zooi!' vloek ik nog eens, het wordt juist steeds erger. Mijn lichaam kan Geen enkele rust meer vinden.

    Valarie Savarin
    Ik glimlach als Heather haar uitleg doet. Een botanica in hart en nieren mompel ik voor mezelf uit. Pas dan valt het mij op dat Sasha nog altijd niets te eten gehaald heeft. 'Moet U niets te eten hebben?' Vragend kijk ik hem aan. Mijn slaatje is net op en ik ben net bezig met de laatste restjes van mijn fruitsap. Ik zou graag van tafel gaan om te gaan trainen maar met enige vrees moet ik toegeven dat ik daar waarschijnlijk niet te tijd voor zal krijgen. Ah, in het donker lopen heeft ook iets. Maar als ik dan toch in het donker moet trainen, doe mij dan maar het volledige donker. Ik besluit om straks te gaan trainen en eerst eens goed kennis te maken met de nieuwe trainers. Het verbaasde mij dat Prixor nog niet was komen opdagen, die was waarschijnlijk weer bezig met al zijn technologische snufjes.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.