• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste vierentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:04 ]

-

Fayan - Stylist
    "Wat voor geruchten?" vraag ik door, terwijl ik in zijn ogen staar. Echt, was hij beroemd of zo? Ik kende die ogen! Maar waarvan?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Daith
    'Is het waar dat jullie een rebbelion organiseren? Tegen het Capitool?'
    mijn stem is vrij van iedere beschuldiging, alleen vaag nieuwschierig. Nu Chiara er is heb ik de complete controlle over mijn emoties terug.
    Ik zie paniek in de ogen van de man, en de stylist kijkt me aandachtig aan. Hij zal me vaag herkennen, dat was normaal. Gelukkig voor mij zou hij de connectie niet kunnen maken.

[mijn excuses voor de half-engelsheid soms. (joehoe)]

[ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 15:21 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

James
    "Ook goed" mompel ik en eet rustig verder.
    In de eetzaal is het erg rustig, zou iedereen nog liggen te slapen?
    Het liefst zou ik ook terug gaan naar bed, maar mijn laatste dag uit de arena wil ik goed gebruiken.
    Een brief schrijven en met Aiden en Lucas praten staan nu boven aan.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Cassie - District 9
    Ik til de zoom van mijn jurk een stukje op en bekijk mijn enkel. Hij is nogal blauw. Had Fayan geen medicijnen gehaald? Straks even kijken. Ik zou mijn enkel hard nodig hebben... Ik moest sowieso nog naar Fayan en Saph vandaag. Afscheid nemen.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Fayan - Stylist
    "Wie ben jij en wat gaat jou dit aan?" Ik vertrouwde hem niet. Waarom kwam er ineens een onbekende man en wilde hij weten van de opstand?

Primrose
    "Sorry het was niet mijn bedoelin om nors, vijandig of wantrouwig te klinken." Zeg ik
    Verander ik langzaam in een Capitool-speeltje? Nee. Ik ben meer dan een pion in hun Spelen. Ik denk opeens aan de Spotgaaienspeld die mijn moeder me had gegeven. Het was van haar toen ze nog bij haar rijke ouders woonde. Ik snap niet waarom ze huis en haard zou opgeven voor mijn vader. Maar dat zal vast uit liefde zijn, zoiets zou ik ook voor Lucas doen.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Daiyh
    'Dus het is waar?' Ik wacht even, neit lang geneog om ze antwoord te laten geven. dit was het moeilijkste gedeelte.
    'Dan zou ik willen helpen.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik schud meteen mijn hoofd. "Nee."

[Yay! Go Fayan, don't trust him. He's mean! *talks to her computer, wonders why she does that*]

Daiyh
    'Je zou denken dat jullie alle hulp nodig hebben die je kunt krijgen,' antwoord ik. Ik ben niet makkelijk van mijn stukt e brengen.

Saph
    Stilletjes kijk ik de man aan, terwijl hij met Fayan praat. Waarvan ken ik hem? Waarom zou hij willen helpen? Belangrijker, hoe is hij hier achter gekomen?

Fayan - Stylist
    "Nee hoor, we redden het prima zonder jou." De toon in mijn stem verraadde dat ik hem niet vertrouwde.
    "Maar je hebt nog geen antwoord gegeven. Wie ben je?"

Daiyh
    'Mijn naam is Daiyh. Ik ben... een vriend van Chiara.' Ik probeerde mijn ogen onleesbaar te houden, leeg van emoties, maa dat lukte niet toen ik haar naam zei. Met moeite hield ikd e wirwar van gevoelens tegen. Verdomme.

Fayan - Stylist
    "Volgens mij lieg je," antwoord ik. "We hebben je niet nodig."
    Waar ken ik hem toch van?!

Cassie - District 9
    Ik pak een glas water en neem een slok. Het zal niet lukken om in de rouw te blijven totdat het gevecht bij de Hoorn begint, bedenk ik me. Ik moet iedereen nog gedag zeggen.

Daiyh
    'ik lieg niet,' snauw ik hem toe. ik had geprobeerd rustig te blijven, maar eht ging niet. alleen Chiara's naam alleen al had zoveel verschillende gevoelens losgeweekt, dat ik mezelf gewoon weer kwaad voelde worden.
    'Ik wil... de tributen niet zien sterven.'