• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]


    -

    Daiyh
    Verdomme. Ik kan het niet. De spuit valt op de grond, ik zet een paar stappen van haar weg. Dit gebeurt niet! Ik kijk haar niet meer aan, ik kán niet nog langer in die ogen kijken.

    Percy
    Ik zucht, knuffel elaine dichter tegen me aan.
    'Wat als ik haar gewoon niet loslaat?' vraag ik met een kleine grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*denkt na*]


    -

    [Herhaalt: KOM CASSIE REDDEN
    Ze kan niet lopen en nu is de deurknop te hoog en helemaal nieeemand weet verder waar ze is! *pruilt heel hard*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Adylia
    Ik toverde een glimlach op mijn gezicht, maar sloeg mijn ogen neer. ‘‘N-nou eigenlijk -’’ Begon ik, zonder het verder af te maken, en slikte alle brandende woorden weer in. Inplaats van trots, bitchy en onschuldig stond ik er een beetje kwetsbaar, zwak en gebroken bij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amycus schreef:
    [@Val
    =3

    Als je nog wilt: ik heb Amycus maar gewoon laten zitten waar ze zat, - bovenop shirtloze Felan, ghehe - anders moesten ze weer helemaal 'toevallig' elkaar tegen komen, etc. *gaap*]


    [Is goed (': Wat was jouw laatste post met Amycus, btw? Dan weet ik welk topic ik helemaal door moet spitten... D:

    Oh, en waar is Flap nu? o.o']

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:01 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Flap is vrij en ligt eeh... ergens...]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Elaine
    Octa is bij het toppunt van haar ongeduldige geduld. ‘‘Nú.’’ Sist ze tussen haar gebleekte tanden door. ‘‘Alléén en wel nú.’’ Herhaald ze sissend, boos en misschien zelfs aanvallend. Afkeurend klakt ze met haar tong.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Lughnasadh *heeft zichzelf gedwongen de naam te leren typen* ligt in Daiyh's kamer bewusteloos te zijn, zonder boeien. *O* Freedom is yours!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    [Lughnasadh *heeft zichzelf gedwongen de naam te leren typen* ligt in Daiyh's kamer bewusteloos te zijn, zonder boeien. *O* Freedom is yours!]


    [Lughnasadh wordt over vijf dagen mijn username, bereid je maar voor... (wbw)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Percy
    'Of wat?' vraag ik uitdagend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Lughnasadh wordt over vijf dagen mijn username, bereid je maar voor... (wbw)]


    [ Stoer!! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik verzin wel gewoon een nieuwe, weet het nog ongeveer wel :'D]

    Amycus Calcia
    Dankzij de kracht waarmee hij haar vastgreep, werd ze meteen naar zijn lichaam getrokken. Ze sloeg har been over zijn schoot, en ging - met hun gezichten naar elkaar toe - er bovenop zitten, haar vingers streken door zijn donkere haar terwijl ze de kus met veel overgave voortzette.
    God, wat kon hij goed zoenen.


    -

    [*hoopt dat Laura niet voor de derde keer haar idee voor Saph en Fayan heeft gemist/genegeerd*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Niet-begrijpend keek ze naar hem, haar vinger nog steeds om de dekens gekruld. Een paar seconden geleden leek hij er nog overtuigd van dat hij haar ging vermoorden, en nu stond hij een paar stappen van haar verwijderd, duidelijk verward.
    Ergens wilde ze naar hem toe, maar ze kon het niet. Haar lichaam leek nog altijd als van steen, en de angst dat hij haar leven alsnog zou nemen wakkerde ook nog stilletjes.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:06 ]


    -

    [ *wacht op Chiara* (cat)]
    [ said nothing]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.