• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]


    -

    [Dat Chiara zwanger zou raken? ;o]

    Chiara Cinxi
    Even slikte ze, waarna ze weer opstond van het bed. Haar blik gleed twijgelend over hem heen, naar zijn vuist die tegen de muur was geslagen, zijn ogen die vol gestroomd leken te zijn met gemengde gevoelens.
    Langzaam schudde ze haar hoofd.


    -

    [Wat voor namenlijst? ;x]

    Fayan - Stylist
    "Jep, dat is een compliment!" Ik rek me krakend uit. "Wat gaan we doen vandaag? Dansen, zingen, feest vieren, jouw lichaam verder verkennen... noem maar op!"
    Ik was weer eens hyper.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Ja o.o maar nu is het niet meer origineel!]

    Daiyh
    Wat wíl ze in godsnaam nog van me?! Ik heb zin om tegen haar te schreeuwen, eindelijk dat mes door haar keel te duwen, om haar tegen me aan te drukken, haar lippen op de mijnen te voelen
    'Wát?' snauw ik als ze niets zegt. ze schudde alleen haar hoofd.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fayan: jou lichaam verder verkennen
    Ik: -plat- midden opd e dag? Stoute Fayan. (cat)]

    Saph
    'Uhm, alles!' antwoord ik grijnzend. Ik heb veel te veel energie, en Fayan's hyperheid helpt alleen maar daarbij. Maar dan bedenk ik me wat anders.
    'Maar, zouden we eerst niet... bij Cassie kijken?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [LVDUR = La vie d'un rêveur (een story van mij). Ik geef al mijn stories van die afkortingen.

    En ik vrees dat dit nog wel even gaat duren, want ik had dat bestandje met namen per ongeluk verwijderd en vind hem nu juist uitgeprint terug onder mijn geschiedenisboek "Sprekend Verleden"... moet ik 'm helemaal overtypen. >_<]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adylia
    Ik glimlach bibberig. ‘‘Ons kind heeft ook een vader nodig.’’ Fluisterde ik zacht. Het was zo vreemd om te zeggen, voelde zo apart aan. Maar ik kreeg er ook kriebels van.

    Elaine
    Ik sla mijn ogen neer, en sla mijn armen zacht om hem heen. ‘‘Het is bijna tijd.’’ Prevel ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Inderdaad, en dan is het toch ook minder leuk
    *ziet sexy, evil twins voor zich*]

    Chiara Cinxi
    'Ik ga niet weg,' zei ze ter bevesteging, en zette een paar stappen in zijn richting.
    Haar lippen brandden verlangend naar die van hem, haar handen jeukten om zijn lichaam aan te raken, om tegelijkertijd zijn kaak te breken. Het had verdomme niks gescheeld of ze was dood geweest.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:30 ]


    -

    Percy
    Ik knik en leg mijn hand tegen haar wang.
    'Alles gaat helemaal goed komen,' zeg ik zachtjes. 'Dat beloof ik, eEaine.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Je kan dat blaadje toch ook op de computer zetten met dat scanding van een kopieërmachine? (cat)]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik zucht diep.
    "Oja." Mijn extreem goede humeur nam ietsjes af en mijn lach verflauwde iets, maar het was lang niet genoeg om mezelf weer in die rare levenloze staat van gisteren te krijgen.
    "Laten we dat eerst maar doen." En ik rol Saph lachend van me af en sta dan op.

    Saverio - 9
    "Ik ga ervoor vechten. Maar de kans dat ze twee tributen laten overleven..." Ik schud zuchtend mijn hoofd. "Maar ik beloof je dat ik alles zal proberen."
    Ik neem haar gezicht in mijn handen, streel over haar wang en kus haar dan teder op haar zachte lippen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Nou daát vind ik leuk.
    ... Dat brengt me wel op een ander idee, maar dat heeft zo erg niets met de spelen te maken.. :'D]

    Daiyh
    Ze. Is. Zo. Fucking. Koppig. Mijn handen zijn nog steeds gebald tot vuisten. Ik probeer mijn stem kil en emotieloos te laten klinken, maar alles komt er trillerig en geïrriteerd uit.
    'En waarom niet?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    [Je kan dat blaadje toch ook op de computer zetten met dat scanding van een kopieërmachine? (cat)]


    [Die is al een maand kapot. (no_chears)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Met een zucht rol ik op het matras. Maar ik heb teveel energy om te blijven liggen. Ik spring overeind en pak wat schone kleren uit mijn kast, die ik snel aantrek. Douchen zal ik vanavond wel doen, alleen straks even mijn gezicht wassen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Tell me? *O*]

    Chiara Cinxi
    'Hab je me niet gehoord net, of wilde je dat niet?' Haar stem klonk uitdagend. Angst was nog altijd één van de overheersende emotie's in haar lichaam, vermengd met verdriet.


    -

    [Ow ;o

    Nou ja, voor mij hoeft het dan niet meer. Is anders ook zo lullig, om je 400 namen over te laten typen (no_chears)]


    -