• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]

-

[PB :'D]

Daiyh
    'Ik heb je net bijna vermoord!' schreeuw ik haar richting uit. 'Hoe kun je in godsnaam hier nog blijven?!' ik negeer de opmerking, ze moet me wel haten nu. Dat is wat ik gewend ben.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Adylia
    Ik zucht zachtjes, en sla mijn armen om hem heen, voor ik zijn hand pak en die op mijn buik leg. Er is nog geen duidelijke ronding, maar wel een opbolling, en ik voel het wel als het wat beweegt.

Elaine
    ‘‘Je bent te lief voor me.’’ Glimlach ik flauw, en houd mijn hoofd wat schuin. Dat was een van de redens waarom ik hem zo leuk vond.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Fayan - Stylist
    Ik floot een vrolijk deuntje en schoot in wat schone kleren zonder er echt op te letten welke accessoires en alles ik erbij moest doen.
    Ik deed mijn haar en make-up zoals Saph zei dat hij het het leukste vond en was toen voor mijn doen redelijk snel klaar.
    "Zullen we?" vroeg ik opgewekt.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Oké, iemand die ik niet ken begint nu dus op whatsapp tegen me te praten?]

Chiara Cinxi
    'Ik heb geen idee,' gaf ze eerlijk toe, waarna ze dichterbij kwam. De kans dat hij haar iets zou doen, nam ze maar voor lief.

-

[Nu al! She just got pregnant two days ago!]

Percy
    Ik druk een zachte kus op haar wang en glimlach.
    'Ik hou gewoon zielsveel van je.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassie - District 9
    Stomme Hongerspelen ook. Stomme Snow, stomme Caesar, stomme Templesmith. Stomme Vredesbewakers, stomme boete, stom papiertje met mijn naam erop. Stomme styliste. Stom mutilant-spuitje, stomme muur, stomme ik. Stom Capitool behalve Fayan. Stomme Hongerspelen.

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:45 ]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Jaaa (cat)]

Saph
    Ik knik en pak zijn hand vast. Hij ziet er zo anders uit als toen ik hem voor eht aller eerst ontmoete. Stralend, minder opgemaakt.. hij was nog steeds de rozeharige stuiterbal waarvan ik zoveel hield, alleen leek hij nu veel... echter.
    'Yup, laten we gaan.' Samen liepen we de gang op.

[Okeuh 8D]

Saverio - 9
    Ik streelde langzaam met mijn vingers over haar buik heen, die over een tijdje steeds meer zou groeien, met ons kindje erin. Een baby.
    Ik had nooit zo nagedacht over de toekomst en kinderen krijgen, maar nu er één op komst was wilde ik niets liever.
    "We worden ouders," zeg ik zachtjes. Ik kan het niet helpen en glimlach.

[Haha, dat was een heel kort, en heel nutteloos gesprek =3]

-

Daiyh
    Ik laat haar dichterkomen, de kwaadheid begint af te nemen. ik ben verward en vermoeid. De dag was zo goed begonnen. Lughnasadh was bevrijd, en ik ging Chiara vermoorden. Daar was het mis gegaan.
    Ik sluit mijn ogen, niet in staat om haar aan te kijken.

Fayan - Stylist
    Hand in hand liepen we... nou ja, liepen. Ik huppelde half en sleepte Saph zo ongeveer mee, richting Cassie's kamer.
    Daar aangekomen klopte ik eerst op de deur.

Adylia
    Ik glimlachte. ‘‘Ouders..’’ Herhaalde ik stilletjes. Ik had ze zelf nooit gehad, dus dat voelde raar aan. ‘‘Dan winnen we dan dan hoeft ons kind nooit mee te doen met de Spelen.’’ Glimlachte ik dromerig.

Elaine
    ‘‘Ik ook van jou.’’ Prevelde ik met een grote glimlach, en streek zachtjes over zijn borst.

Chiara Cinxi
    Hij sloot zijn ogen, en daar maakte ze gebruik van. Met een wild kloppend hart overbrugde ze de laatste meter tussen hen, twijfelde even, en kuste hem toen. Het was een zachte, vederlichte aanraking, die gemakkelijk verbroken kon worden.

-