• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]


    -

    [Adylia's kamer ;d]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elaine
    Ik glimlach. ‘‘Laten we het hopen. Ze bonden me bijna vast.’’ Grinnikte ik zacht, en legde mijn hoofd toen tegen zijn borst. Hoe lang zou ik het uithouden in arena?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Percy
    'Waar denk je aan?' vraag ik na een paar minuten van vredige stilte. ik strijk langzaam mijn hand door haar haren, wat de stylisten neit gaan waarderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    [omfg yay ik heb geschiedenis af! :'D]

    [Well done =3]

    Chiara Cinxi
    Haar blik bleef vastgehaakt, in de zijne. Ze weigerde weg te kijken, ondanks de schrapende pijn over haar hals. Als hij haar simpelweg zou vermoorden, zou het met hun blikken op elkaar gericht zijn.


    -

    Saverio - 9
    Ik verveelde me dood en na een tijdje besloot ik om maar eens te kijken hoe het met Adylia ging.
    Al snel was ik bij haar verdieping en klopte op haar slaapkamerdeur.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Lalala. *hoopt dat Fayan en Saph niet tot morgenmiddag in hun bed blijven*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus schreef:
    (...)
    [Well done =3]


    [Haha, ik heb het echt heel duf en ongedetailleerd beschreven, dus of het nou zo "well done" is valt te betwijfelen... Maar goed, we doen dit in groepjes. *vertrouwt op haar groepsgenoten*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adylia
    Mijn adem stokte even toen ik iemand op de deur hoorde kloppen. Saverio.. Schoot er door mijn hoofd. Mijn hart bonsde toen ik mijn keel schraapte om iets te zeggen. ‘‘Kom binnen.’’ Harder dan een fluistering werd het niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elaine
    Ik keek op uit mijn gedachten. ‘‘Aan jou.’’ Ik wilde niet dat hij zich zorgen zou maken, mijn gedachten zou sussen. Ik wilde realistisch blijven. Gefocust op de arena.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daiyh
    En nu maak je eht af, Daiyh. Nu is het genoeg geweest.
    Hard duw ik de naald door haar huid. Ik probeer mezelf te dwingen om het middel in te spuiten, maar verder dan een paar druppels kom ik niet.
    Die blik van haar houd me tegen. Maakt weer gevoelens los. Als verlamd zakt mijn hand.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    'Zo interresant ben ik niet,' grinnik ik. Ik voel me rustig, hier bij Elaine. ik was al de hele dag opgefokt, omdat we bijna de arena in moesten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Val
    =3

    Als je nog wilt: ik heb Amycus maar gewoon laten zitten waar ze zat, - bovenop shirtloze Felan, ghehe - anders moesten ze weer helemaal 'toevallig' elkaar tegen komen, etc. *gaap*]

    Chiara Cinxi
    Haar lichaam verstijfde toen ze de dunne naald door haar huid voelde glijden, een jammerend geluidje glipte over haar lippen.
    Opeens gleed de naald weer weg, aangezien Daiyhs hand naar beneden zakte. Ze kon de blik in zijn ogen niet plaatsen, maar ze kende de vreemde glans dan ook niet bij hem.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:55 ]


    -

    Elaine
    ‘‘Dat denk jij.’’ Grinnik ik zacht, en kijk op als ik Octa afkeurend met haar tong hoor klakken. ‘‘Kijk je haar! Je jurk! Je make-up!’’ Na een hele tirade kijkt ze op, en schud haar hoofd. Met haar vinger wijst ze priemend naar binnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saverio - 9
    Ik opende de deur en zag Adylia meteen staan, waardoor een brede grijns zich op mijn gezicht vormde.
    "Hey," zei ik en ik kuste haar even. "Hoe gaat het?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Is er iemand.... IEMAND... die nog leuke ideetjes heeft voor Saph en Fayan? D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen