• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]

-

Chiara Cinxia
    'Een hart, bedoel ik.' Een glimlach verscheen op haar gezicht, verdrietig en verbitterd. 'Toen je me redde van de mutilant, dacht ik even - heel even - dat je er toch één had. Maar je bewijst toch maar weer mooi het tegendeel.'
    Haar ogen werden onwillekeurig groot toen ze de spuit zag, ze dwong hem met haar blik weer om hem aan te kijken.

-

[ een BH? o.o *Heeft saph eigenlijk ooit als naam gebruikt voor een mannelijk personage wat een naam nodig had. Het eerste wat me te binneschoot was Saphire, maar dat is vrouwelijk. saphire -> Saph.

welke BH? o.o

Okay, we moeten brainstormen, Layan.]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Het is wel een lingeriemerk inderdaad, haha :'D

Dat schrijf je echter alleen als Sapph]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:12 ]

-

[Sapph is BH merk, zag ik net staan bij die reclames in de bushokjes. Stond zo'n halfnaakt wijf en stond heel groot boven: SAPPH
    en daarnaast:
    Dress Less is More
    Of zo :'D
    En ja, we meoten brainstormen. :x]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Daiyh
    Ik kan er niets aan doen, ik vind ahar ogen weer en kijk haar aan. Ze weet altijd mijn aandacht te trekken, af te leiden. De controlle weg te nemen. ik lachte schamper, maar het kwam er trillerig uit.
    'Een hart? Nee.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassie - District 9
    Ik ga half overeind zitten en krimp ineen van de pijn. Godverdomme! Tranen glijden over mijn wangen terwijl ik op mijn goede arm steun. De stof van mijn shirt is gescheurd, en de huid eronder ook. De wonden zijn niet diep, niet met opzet gemaakt, maar per ongeluk ontstaan toen Fayan me optilde. Klauwen. Het doet pijn als ik adem, maar is niets vergeleken bij mijn arm. Toch doe ik mijn best om op te staan... En kom erachter dat mijn enkel niet in staat is mijn gewicht te dragen. Ik stort in elkaar op de vloer.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Chiara Cinxi
    Haar inmiddels weer gesloten lippen trilden toen ze haar blik wegsloeg, zoals overigens ook haar armen deden waar ze op leunde. De tranen leken opnieuw te komen, ze gleden over haar huid, weekten op sommige punten het opgedroogde bloed wat los.

-

[Percy (cat)]

Feel the fire, but do not succumb to it.

[ Omg o.o
    Gay man named after a bra. Way to go, Lizz XD

... Uhm... Dus... Mijn brein voelt heel dood aan.
    Uhm, uhm, wanneer gaan de tributen eigenlijkd e arena in? (cat) en hoe zit het nu verder met de opstand?]

[@Lizz
    Komt nog wel :'D]

-

[HAHA, I Lol'd. De tributen gaan binnenkort de arena in en ja, hoe het dan verder gaat met stylisten en mentoren? Dunno. Moeten Saph en Fayan nog overleggen met Duardo en Amycus 8D]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Percy
    Lachend sla ik mijn armen om haar heen. Ze ziet er geweldig uit, hoewel ze wel héél weinig aan heeft.
    'Zijn de stylisten nog niet klaar met hun stalk-gedrag?'

Cassie - District 9
    Godverdegodverdegodver. Mijn enkel blijkt blauw en dik te zijn, hoewel ik geloof dat hij niet gebroken is. Ik kan niet lopen, maar kan ik kruipen? Ja, dat kan, hoewel mijn gebroken arm lichtjes over de grond sleept en mijn andere arm mijn hele gewicht draagt. Gelukkig ben ik mager. Ik sleep mezelf tot bij de deur en kijk omhoog naar de deurklink. Die zich vijf onoverbrugbare centimeters boven me bevind.

Daiyh
    Ze valt eindelijk stil. Ik druk de naald van het spuitje tegen haar bebloede hals. Haar tranen begonnen te vallen. Nu moest ik het afmaken.

[Lalala, ik doe vrij dramatisch...]