• Kan iemand mij iets vertellen over gezond zijn? ik moet een verslag maken over gezondheid. misschien een site? ik kan niks op voedingcentrum vinden.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Google?
    En anders: sporten, gezond eten, niet roken, niet te veel drinken.


    I am an idiot, I move.

    "Gezondheid is een toestand van volledig lichamelijk, geestelijk en maatschappelijk welzijn en niet slechts de afwezigheid van ziekte of andere lichamelijk gebreken."


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vertel over de voedingsschijf? BMI/sporten/dingen die slecht zijn voor de gezondheid (roken/drinken). Als je dat soort dingen intypt op Google kom je vast genoeg tegen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je kunt gezondheid in drie onderdelen verdelen: Lichamelijke gezondheid, geestelijke gezondheid en sociaal-maatschappelijke gezondheid.
    Lichamelijke gezondheid spreekt voor zich, neem ik aan. Geestelijke gezondheid is hoe je je voelt, of je psygisch ziek bent etc. Sociaal-maatschappelijke gezondheid is hoe je met andere mensen omgaat.

    Oja, die drie dingen bij elkaar is 'het toestand van welbevinden'.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 15:56 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Winterfell schreef:
    "Gezondheid is een toestand van volledig lichamelijk, geestelijk en maatschappelijk welzijn en niet slechts de afwezigheid van ziekte of andere lichamelijk gebreken."


    Dat is altijd het eerste wat ik denk. (cat)
    *Heeft het er gewoon zo ingedrild zitten*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hier kan ik wel wat mee, bedankt!
    weet iemand anders misschien nog wat?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    De schijf van vijf!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt