• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]


    -

    Elaine
    Ik zucht diep, en sla mijn ogen neer. ‘‘Het word steeds erger, en korter, en.. En..’’ Ik grinnikte om mijn tirade. ‘‘Daar wil ik het niet over hebben. Ik heb jou al veel te lang niet gezien.’’ Glimlach ik, en sla mijn armen om zijn nek, en met een sprongetje mijn benen om zijn middel. ‘‘Ze kunnen die zogenaamde jurkjes eerder hempjes noemen.’’ Grinnikte ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Cinxia
    'Daiyh?' klonk haar breekbare stem opeens weer, waarna ze vanonder haar lange, natte wimpers naar hem opkeek. 'Ik hou van je,' fluisterde ze, zo zacht dat ze het zelf bijna niet verstond.
    Alles aan haar trilde, ze had zich nog nooit zo bang gevoeld, en had er volgens haar ook nog nooit zo breekbaar uitgezien.


    -

    Percy
    Ik druk een kus op haar wang, hoewel die vol met make-up zit. Dat stylisten team snapt ook niets, Elaine is bloedmooi zonder make-up.
    'Kom, ik zal je wel even ontvoeren,' zeg ik met een grinnik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik snik zachtjes. Schreeuwen kan ik niet, mijn keel lijkt wel van schuurpapier. En alleen degene die me hierheen heeft gebracht zal weten waar ik ben... Terwijl de tranen sporen over mijn wangen lopen wacht ik in stilte op die iemand.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Elaine
    Ik krul mijn mondhoeken om tot een glimlach, en leg mijn hoofd neer op zijn borst. ‘‘Take me away.’’ Grinnikte ik, en zuchtte zacht. Ik was het steeds omkleden, steeds nieuwe make-up en steeds andere nagels ook zat. Ik wilde gewoon even rust van al die Capitool mensen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daiyh
    'Wát?!' snauw ik. Oh, ik had haar gehoord. Hoe zielig en stil haar stem ook was, ik had haar precieze woorden gehoord. Ik hem viel, lande met de scherpe punt in de houten vloer. De spuit bewoog geen milimeter.
    Ik sta op het punt haar af te maken, en dan zegt zo zoiets?!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ @Layan: i dunno. o.o ik denk dat ze inderdaad emt amycus over het plan moeten praten... end e tributen zouden vandaag of morgen de arena in moeten lijkt me.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Maar Cassie kan niet lopen o.o
    *besluit hierbij dat haar enkel wonderbaarlijk snel zal gaan genezen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Brb]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    Glimlachend buk ik, leg mijn arm achter haar knieholtes en til haar op. Íets te letterlijk misschien, maar toch.
    'Wat dacht je van het dak?' vroeg ik, hopend dat er neit weer hordes tributen waren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ik vond dat je het moest weten.' De zucht die volgde trilde ook, maar de blik in haar ogen werd vaster. 'Voordat je me zou vermoorden.'


    -

    Elaine
    Ik schudde mijn hoofd licht. ‘‘Te open, te veel mensen.’’ Glimlach ik. ‘‘Het balkon van ons district. Het is mooier dan het dak, en het gras is er zachter.’’ Giechelde ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [*zo benieuwd naar Diayhs post* o__o]


    -

    Daiyh
    Ik drukte de naald tegen haar huid, maar ik kon niet doorzetten. Mijn hand weigerde om de naald door haar huid te laten dringen, om haar die pijnlijke dood te geven.
    Ik hou van je. De laatste persoon die dat had gezegt, was heel snel van haar mening terug gekomen. Mijn moeder, zelfs zij had gezien wat voor monster ik was.
    'Je kent me niet,' fluister ik. Ze heeft nog maar een kleine dosis van mijn ware aard gezien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ze voelde hoe de naald druk zette op haar hals, maar om de één of andere reden zette hij niet door.
    'Goed genoeg om verliefd op je te worden.' Haar blik vond de zijne weer.


    -