• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]


    -

    [Ik had ook nog hetzelfde idee gehad voor Chiara, maar er zijn momenteel twee redenen om dat plan maar niet uit te voeren.

    1. Straks moord Daiyh dat kind uit
    2. Nu is het niet echt meer origineel =3]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:18 ]


    -

    Saph
    Fayan is gewoon te perfectsoms, denk ik dromerig. hij is lief, dapper, knap... en helemaal van mij
    'Goedemorgen!' zeg ik vrolijk. Hoewel ik altijd een wrak ben als ik net uit bed kom, voel ik me nu gewoon geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*Was koffie aan het zetten*]

    Felan
    Hij wond zijn armen steviger om haar heen terwijl zijn tong voorzichtig over haar lippen streek. Nog steeds had hij ergens het gevoel dat dit verkeerd was, dat hij zich niet aan personen moest hechten voordat hij de arena inging, dat het misschien wel allemaal een act van haar kant was, dat hij vooral níet verliefd moest worden omdat dit de zaken alleen nog maar moeilijker maakte; of was hij eigenlijk al uit dat stadium van dat wat 'slechts' aantrekkingskracht was, en was hij al hopeloos verloren?

    [Blegh, meer inspi voor LVDUR dan voor het RPG at the moment... Btw, wanneer worden we de arena ingegooid? (cat)
    Totaal offtopic: Yay, ik mag op LARP-kamp!]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Wacht... Wie wilden nou ook allemaal weer die namenlijst?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adylia
    Ik had mijn ogen neergeslagen, maar toch gleden de tranen geruisloos over mijn wangen. Ongemerkt legde ik een hand op mijn buik. ‘‘D-dat ik zou sterven oké. Maar.. Ma -’’ Opnieuw stopte ik, en ademde haperig in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amycus Calcia
    Gewillig - misschien te gewillig - liet ze haar lippen van elkaar wijken, en begroette zijn tong met de hare. Haar handen gleden af, haar nagels streelden over zijn blote rug.

    [LVDUR? (cat)]


    -

    [ @Amycus: Same here. (cat) Really, i had thsoe thoughts.]

    Percy
    ik zucht, knuffel elaine dichter tegen me aan.
    'We gaan niet sterven. Dat laat ik niet gebeuren.

    Daiyh
    ik deed zo hard mijn best, om elk klein gevoel uit te bannen met pure woede. Maar die blik... Ik kon het gewoon niet. Zelfs de irritatie die ik voelde kon het niet uitbannen. Kwaad sla ik mijn vuist tegen de muur.
    'Wat doe je hier in godsnaam nog?' roep ik haar toe. 'Hoor je niet weg te lopen nu ik geen mes tegen je keel hou?!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Wauw! Je bent net een mens nu!" roep ik lachend. De laatste keer dat Saph wakker werd naast mij was het eerder een zombie. Wel een hele aantrekkelijke zombie maar nog steeds een zombie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ikkeh! Dan mag je een virtueel koekje ;3]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fauvism schreef:
    [Wacht... Wie wilden nou ook allemaal weer die namenlijst?]

    [Lizz, Leave, ik, en .. ? *O*]


    -

    Fauvism schreef:
    [Wacht... Wie wilden nou ook allemaal weer die namenlijst?]


    [ Me! *zwaait*
    en, ik denk morgen ofzo? Of vanavond?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja, ik had bedacht dat Fayan gewoon zwanger werd.
    Bijwerking van het spuitje...
    Maar da's nu ook niet meer origineel]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Grijnzend druk ik een kus tegen zijn wang.
    'Moet ik dat als compliment opvatten?'
    Hoe zou ik in godsnaam moe en chargerijnig kunnen zijn, terwijl Fayan hier was?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fae schreef:
    [Ja, ik had bedacht dat Fayan gewoon zwanger werd.
    Bijwerking van het spuitje...
    Maar da's nu ook niet meer origineel]


    [-lacht zich even kapot-]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    Nu moest ze overleven. Ze móest winnen.
    "Ik ga er alles aan doen om te zorgen dat jij wint... voor... voor ons kindje," het laatste kwam er zacht uit en het was heel, heel vreemd om uit te spreken. Ik werd vader.
    Ik sla mijn armen om Adylia heen en trek haar tegen mijn borst. Ons kindje ging niet dood.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen