• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]


    -

    Daiyh
    'Best,' zeg ik zachtjes. Ik loop weer naar haar toe, druk het lemmet van het mes dreigend tegen haar buik aan. Hoger kan ik het niet tillen, mijn arm lijkt verlamd.
    'Ik neem dan ook de volle verantwoordelijkheid op me.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    Een beetje verbaasd staar ik naar de dear.
    'Nou nee, dat zou je ook echt totaal niet staan,' antwoord ik met een glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een paar tellen verlamd door angst slikte ze, haar vingers grepen de dunne deken waar ze op zat vast. 'Heb je er ooit één gehad, Daiyh?' Ze wist niet waarom ze zijn naam opeens zo vaak gebruikte, maar het leek zo haar mond uit te rollen.


    -

    [GAWD, jullie zijn snel! Wie praat me bij? 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hello (:

    Daiyh doet een poging Chiara te vermoorden,
    en Percy huppelt momenteel Elaine's marteling door de stylisten binnen (cat)]


    -

    [Daiyh is aan het proberen om Chiara te vermoorden, maar het lukt hem niet echt. :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Mijn ogen worden groot, met een übervrolijke twinkeling. ‘‘Percy!’’ Gil ik vrolijk. Zou hij niet schrikken? Ik sta op, en trek mijn jurk naar beneden. Ik grom geirriteerd als mijn borsten er half uitglijden. Voortaan kies ík de kleding. Veel te strak en veel te bloot. Al zit het niet onaangenaam, ik hoef er niet als een hoer uit te zien iedere dag. ‘‘Red me Percy.’’ Grinnik ik. Na zo'n dag waarbij ik hem niet heb kunnen zien is het zo fijn als hij er weer is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Lololol :'D
    Waar spring ik in? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik kom net terug van eten. Hoi Laura :D
    *gaat typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Wat gehad? Verrantwoordelijkheidsgevoel? Nee, dat hoorde zeker niet bij het lijstje van oppervlakkige gevoelens. Lust, woede, irritatie. Dat waren de dingen die hij kende. In tegenstelling tot die andere, gek-makende gevoelens...
    'Je praat nog steeds veel te veel,' mompel ik. Ik beweeg het mes niet, de punt drukt zachtjes in haar buik, door de stof van het korte slaapjurkje. Mijn Chiara. Dit is het einde voor jou. Ik haal het spuitje uit mijn broekzak. Mijn beste wapen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik hou mijn adem in. Sowieso een hele verbetering, ademen doet pijn. Met mijn linkerarm leg ik de botten van mijn gebroken arm zo goed mogelijk recht. Nu alleen het uitstekende gedeelte nog... En dat stel ik liever even uit. Eerst maar uitzoeken waarom ademen zo'n zeer doet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Met Adylia die momenteel met de lift speelt? :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nee ik dus ook niet! En it sucks cause they are awesome D:
    Trouwens je hebt Saph vernoemd naar een BH. :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Je mag zometeen Cassie komen redden als je wil? Dan moet ik nog wel even een post maken ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.