• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]

-

Daiyh
    Met een zucht leun ik tegen de muur. Ik kan niet meer opstaan. Voor één keer weet ik absoluut niet wat ze voelt, wat ze nu eigenlijk van me verwacht. Stilletjes kijk ik toe hoe ze de rotzooi opruimd.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Brbse ;d]

Elaine
    Ik zucht diep, en glimlach. ‘‘Hoe zou de arena er uit zien?’’ Vroeg ik me toen hardop af.

Adylia
    Ik glimlach. ‘‘Klinkt perfect.’’ Glimlach ik vrolijk, en strijk wat haar uit zijn gezicht.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Cassie - District 9
    'Kan je niets aan doen en het veranderd sowieso weinig aan de situatie,' zeg ik nuchter. 'Ik ben nog steeds een tribuut. Ik hoop alleen wel dat ik op tijd weer kan lopen,' voeg ik er met een frons aan toe.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Ik ga ook even. Met een uurtje terug, denk ik (: ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

[ okay! *waves*]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Byebye! Tot morgen dan, want over een uurtje lig ik in mijn bedje ghehe. *is stiekem nog maar 12*]

Percy
    'Ik weet het niet...' antwoord ik eerlijk. 'hopelijk is het niet te gevaarlijk.'
    valse hoop, dat weet ik.

saph
    Ik sla een arm om Fayan heen.
    'Ik denk dat we haar naar een docter moeten brengen.'

Fayan - Stylist
    Oh god! Ik had haar al verwond nog voor ze de arena in moest en daarmee haar kansen om te winnen echt aanzienlijk verkleind...
    "Ik ga je beter maken. Ik kan wel aan Capitoolmedicijnen komen." zeg ik meteen. Ik als inwoner en stylist van het Capitool kan dat doen. En ik heb er het geld voor.

Saverio - 9
    "Wat zou het worden?" vraag ik haar. Een jongen of een meisje? Het maakte mij niet zoveel uit, ik zou het allebei geweldig vinden.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Chiara Cinxi
    Zonder de moeite nemem om naar hem te kijken, liep ze naar de kast en trok er de nodige kleren uit. Daarna ging ze naar de badkamer, en sloot de deur achter haar.
    Het zou vanzelf wel duidelijk worden. Hij had tijd om na te denken, om dingen op een rijtje te zetten. En wanneer ze terug zou komen en hij was weg, was het meer dan duidelijk.

-

Fayan - Stylist
    Ik kijk Saph aan en schud dan mijn hoofd. "Dan gaan ze vragen stellen."

Daiyh
    Ze verdween de badkamer in. ik verroerde me niet voor enkele minuten. Mijn hoofd was een slagveld van emoties en gedachten, ik wist gewoon niet meer was ik kon doen. Ik weigerde absoluut de emoties dichterbij te halen, ze te verkennen. Dat zou het alleen moeilijker maken. Ik moest hier weg, en nu. Nu ze er niet was. Maar ik kon mezelf er niet toe brengen om op te staan.

Cassie - District 9
    Ik glimlach naar Fayan. 'Niet stressen. Ik had toch al niet gewonnen. En als ik heel hard bij de Hoorn kan wegrennen ben ik allang blij,' zeg ik. Ik ben niet boos op Fayan. Waarom zou ik?

Fayan - Stylist
    De blik in Cassie's ogen is allesbehalve beschuldigend en ik zuchtte. "Als ik niet bang was je pijn te doen dan had ik je nu geknuffeld."

Saph
    ik geef een klein knikje, en ben al verbaasd dat de vredesbewakers ons nog niet zijn komen ondervragen. Daar zat iets achter.
    'Dan kunnen we dat, inderdaad het beste doen.'

Chiara Cinxi
    Nadat ze had gedouchet, kleedde ze zich aan en mikte de pyjama ook in een wasmand. Haar nog vochtige lokken lieten natte plekken achter op haar grijszwart-gestreepte hemd, en haar spijkerbroek leek te schuren aan de net gedroogde huid van haar benen.
    Nadat ze diep adem had gehaald, deed ze de deur open. Hij zat er nog.

-