• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Het kostte in totaal vier telefoontjes, maar toen had ik de zaken rond.
    "Ik moet nu wel even naar het ziekenhuis toe, om de medicijnen op te halen." zeg ik en ik draai me weer om naar Cassie en Saph.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Onzeker kijk ik richting fayan.
    'Is het wel zo'n goed idee om alleen naar buiten te gaan? Moet ik mee?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar armen krulden om zijn hals, ze ging op zijn schoot zitten met hun gezichten naar elkaar toe. Langzaam weken haar lippen van elkaar, streelde haar tong langs de zijne.


    -

    Fayan - Stylist
    "Hey zeg! Ik woon al mijn hele leven in het Capitool, denk je dat ik misschien verdwaal?" Ik por hem plagend tussen in zijn zij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Jullie gaan dus niet alleen naar buiten nee,' mopper ik. 'Heeft er trouwens iemand aan gedacht om onze gevangene te voeren? Ik heb haar laatst een broodje en wat water gebracht...'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Ik wist mijn armen rond haar middel te slaan, en onderdrutke een siddering toen haar tong die van mij raakte. alles voelde zo anders, zoveel intenser en toch zachter. Maar ik deed mee, volgde haar leiding.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik moet wel lachen, ik kan absoluut niet tegen gepor of gekietel. Maar daarna weet ik wee serieus te worden.
    'Het capitool zit nog steeds achetr je aan, Fayan..'
    Ik kijk richting Cassie, en heriner me dan pas de vrouw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een vreemd gevoel vulde haar lichaam, maar het voelde niet onprettig. Haar vingers glipten onder de rand van zijn shirt, waarna ze de kus onderbrak. Haar lippen dwaalden rustig af naar zijn hals.


    -

    Cassie - District 9
    'Ik heb haar mes trouwens nog steeds,' grinnik ik. 'Zit al sinds de tunnels in m'n broekzak.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Layan, ik meot je zo even PB-en. (cat)]

    saph
    Ik glimlach.
    'Laten we jou eerst maar opknappen, en dan zien we verder.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dude, zijn Chiara en Diayh seksverslaafd? 8D]

    Fayan - Stylist
    Ik zucht zo overdreven mogelijk.
    "Maar ik ben met vijf minuutjes terug! Ik kan heel goed autorijden en het ziekenhuis is een paar straten verderop!"
    De medicijnen zouden klaarliggen als ik binnenkwam, dus daar hoefde ik ook niet op te wachten.
    "Hoe wil je ze anders ophalen?"

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 21:27 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Elke aanraking voelt minstens tien keer zo goed en hevig. Het ergte was, dat ik absoluut neit widle stoppen. niet niet. Mijn hand legde ik tegen de achetrkant van haar nek aan, en de andere lag zachtjes rond haar middel.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 21:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Saiyh? Is dat een kind van Saph en Diayh? GAAT IE VREEMD D:?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Met mijn telekinetische krachten,' grap ik. 'Ik voel me heel nutteloos, maar ik kan even niet staan... Dus kan iemand me misschien op een bed helpen?' Pfft. Zet ik ze weer aan het werk. Maar ik heb geen zin om op de grond te slapen... Zou ik ze trouwens niet moeten vertellen over mijn plan? Misschien wel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Met een zucht geef ik toe. Het moet maar. Zachtjes geef ik hem een kus.
    'Ga je heel voorzichtig zijn?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.