• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]


    -

    Ik grinnik. 'Wel jammer, iedereen is verliefd hier en nou mis ik alle bruiloften,' bedenk ik me.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Eindelijk ging de deur weer open. Ik keek niet op. Ze zou daar staan, bloedmooi, en eht zou me alleen meer verwarren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Dat doe me ergens aan denken...
    Ik maak even een raar huppelpasje en pak Saph bij zijn middel.
    "Cassie! Laat me je voorstellen aan mijn verloofde!" grijns ik en ik druk een zoen op zijn wang. Er was weer eens vlinderchaos in mijn buik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Alles in haar schreeuwde het, en daarom liep ze onwillekeurig naar hem toe. Langzaam ging ze door haar hurken, krulde een vinger onder zijn kin en tilde zijn gezicht op. 'Probeer het, Daiyh. Eén keer maar.'
    Waarom zou hij haar alleen maar kunnen zoenen, gedreven door lust? Ergens werd haar duidelijk dat er meer speelde bij hem, maar dat hij er niet mee om kon gaan.


    -

    Cassie - District 9
    Mijn ogen worden groot, maar halen het niet bij de grijns op mijn gezicht. 'Oh! Gefeliciteerd!' lach ik. Dan vertrekt mijn gezicht en beteuterd kijk ik naar de krassen op mijn borst. 'Laat ik maar even niet lachen. Maar ik ben echt heel blij!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    saph
    Ik grijns blij en doe moeite niet te blozen.
    'Ja Cassie, nu moet je wel beter worden. Je moet natuurlijk wel op de bruiloft komen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik vind het trouwens erg onbeleefd van Saph dat hij Chiara nooit een 'get well soon'-kaartje heeft gestuurd na de aanval van Fayan :'D]


    -

    Daiyh
    Ik weet net iets naar voren te leunen, mijn lippen een paar milimeter bij die van haar vandaan. Ik wil ze weer op de mijnen voelen, op wat voor manier dan ook. Maar waarom?
    Met moeite schud ik mijn hoofd. Ik snap haar niet. Eerst trekt ze zich weg van me, en nu wilt ze dat ik het weer probeer?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik ga ervoor zorgen dat je komt!" roep ik en ik ren naar de telefoon, struikel onderweg over een stoel, klauter eroverheen en heb dan eindelijk de hoorn in mijn handen.
    Ik draai het nummer van een oude vriend van mij die heel toevallig weer een vriendin heeft die in het ziekenhuis werkt. Ik kan niet rechtstreeks bellen, want dat is de gevaarlijk, maar ik kan natuurlijk wel even peilen hoe ik die medicijnen het beste te pakken ga krijgen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    'Dan moeten jullie binnen een dag of twee trouwen,' merk ik op. 'Ze gooien ons binnenkort de Arena in, en dan gaan we dood.' Ik wil naar die bruiloft, maar dat zal niet lukken, weet ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    'Ik snap mezelf ook niet,' gaf ze toe, en liet haar vinger over zijn borstkas glijden. Daarna omvatte ze zijn gezicht voorzichtig met haar beide handen, en bracht haar lippen dichterbij. 'Kus me,' fluisterde ze.


    -

    [ Saph was een beetje bezig. Je weet wel, Hysterisch huilen, verloofd zijn...]

    saph
    ik blijf inmiddels bij cassie zitten, terwijl Fayan zijn zaken regeld.
    'alles gaat goed komen, Cassie,' zeg ik, hopend dat het geen lege belofte is. Dat deed me dnken aan een andere lege belofte, een die ik nog steeds wil waarmaken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Langzaam, heel langzaam kus ik haar opnieuw op de lippen. Langzaam, omdat ik verwacht, bang ben dat ze elk moment zichzelf weer wegduwd. Bang, een emotie die ik niet hoor te voelen, die ik niet kán voelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben,' mompel ik. Ironisch, hij bedoelt dat ik misschien wel thuiskom. Ik bedoel dat er misschien eindelijk mensen wakker worden, dit jaar. En dat er volgend jaar geen drieëntwintig lijken zullen zijn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Smoesjes :Y)]


    -