• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    ik bijt op mijn eigen tong in irritatie. Hoe boos ik ook deed tegen haar,h et waren mijn eigen stomme acties. Ze stond op, en ik stopte haar niet. Waarom zou ik?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik knikte, en schudde toen mijn hoofd. Ik kon niet tegen hem liegen.
    'De mutant heeft dit gedaan.'

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 23:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Was ik de mutant? Of niet?
    "Waar is die nu dan?" vroeg ik dan zachtjes. Ik hoopte, smeekte dat ik het niet was. Ik kon niet goed meer nadenken, mijn hoofd zat vol watten en ik pakte Saph's warme hand vast voor een beetje geruststelling.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cixia
    Met een zucht ging ze weer op het bed liggen, wreef over haar voorhoofd. Haar hoofd klopte. 'Waarom deed jij het?' vroeg ze, doelend op zijn atie om haar te redden.


    -

    Saph
    ik durf niet te knikken. gister was Fayan weggerend toen dit gebeurde. Ik kon hem dat neit weer laten doen. Ik hield zijn hand zo stevig vast als ik maar kon. Maar antwoord geven kon ik niet, de woorden zaten vast in mijn keel.
    'H-Het is goed, Fayan,' piep ik uiteindelijk. 'Alles is okay.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Weet ik veel,' mompel ik. Ik wist het echt niet. het ene moment had ik grijnzend staan toekijken, en toen stond ik tussen Chiara en de mutant in.
    'Raak er maar niet aan gewend, lieverd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Dat is geen antwoord, Saph," zei ik en mijn stem dempte weer. Een onaangenaam gevoel bekroop me. Was ik het echt? Had ik dit gedaan?
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder, krulde me op terwijl mijn ademhaling versnelde.
    "Ik ben het, hè?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Eigenlijk was ze boos op hem, wilde ze vertrekken. Híj had de stylist zo gemaakt, maar waarom? Vanaf het bed keek ze hem bedenkelijk aan. 'Waarom heb je hem..?'


    -

    Saph
    'J-Jij kon er niets aan doen Fayan!' Ik klamp me aan zijn hand vast alsof eht een reddingsboei is. Hij mag niet weg. Het was Fayan's schuld niet. Rond ons lopen mensen, op te ruimen, te praten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Dat gaat je niets aan, lieverd.'
    Ze zou het wel uitvogelen. Orders van het Capitool. Ontvoer hem, krijg je informatie. En zodra het zeker is dat je geen informatie uit hem krijgt, stuur hem terug als mutant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Nadat ze een paar minuten gewacht had, ging ze weer staan. Eenmaal bij Daiyh, ging ze rustig op zijn schoot zitten. Haar vinger streken bedenkelijk over zijn lippen. 'Daiyh, zeg het me gewoon.'


    -

    Primrose
    Ik knikte en antwoord: "De mutant in je lichaam nam de leiding."
    Het klinkt raar en vaag, maar ik ga niet liegen tegen Fayan


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Verstomd keek ik haar aan. Haar vingers gleden over mijn lippen.
    'Ik kán het je niet vertelen1' snauw ik. Niet dat ik kwaad ben, eerder geïrriteerd door al de verschillende gevoelens. Wat was er in hemelsnaam zo snel verranderd? Ik kon de emoties neit meer wegbannen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Nee... ik kon er niets aan doen..." Het is niet meer dan een zachte fluistering en ik weet niet tegen wie ik het eigenlijk zeg.
    Mijn ogen zijn nog steeds opengesperd en mijn ademhaling gaat veel te snel terwijl ik de ravage bekijk.
    Kapotte tafels, stoelen, Cassie in de hoek waar ik mijn blik snel van afwendde... mijn schuld.
    Ik klampte mezelf vast aan Saph, verstopte mijn gezicht in mijn shirt en luisterde naar zijn hartslag, liet zijn warmte in me overstromen om niet te gaan gillen en mezelf bij elkaar te houden. Saph was er. Hij hield van me. Dus ik was niet geweest. Iemand anders. In mij. Saph hield nog van me.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik werd pas kalmer met Fayan's armen om me heen. Ik druk hem dicht tegen me aan, strijk een hand door zijn verwarde haren.
    'Inderdaad, het is jou fout niet,' fluister ik. 'Het komt goed, alles komt goed Fayan, ik beloof het.'
    Blijven praten. Fayan meot zich beter voelen. Gespannen kijk ik de zaal rond. Ee moeten hier weg, voor de vredesbewakers komen. Waarom waren ze hier nog niet?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.