• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Haar voorhoofd rustte tegen de zijne, ze keek hem aan terwijl ze haar vingers liet afdwalen naar de zijkant van zijn gezicht. 'Daiyh,' mompelde ze, het zoete droop van haar stem.
    Haar lichaam deed nog pijn, haar hoofd bonkte en ademhalen deed - ondanks dat het geen geluid meer maakte - haar keel branden. Toch moest ze het weten.


    -

    Fayan - Stylist
    "Dat beloofde je me de vorige keer ook en nu ben ik weer veranderd."
    Waardoor veranderde ik steeds? Beide keren was ik bij Saph in de buurt. Kwam het door hem?
    Saph zou toch niet de oorzaak zijn?
    Ademen werd ineens heel moeilijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    De pijn is in haar ogen te zien. Haar vingers dwalen achtjes over mijn wang. Ik zucht. Ze wist toch het meeste al.
    'Dat is mijn werk. Mensen in de gaten houden, straffen. Informatie verkrijgen.'

    Saph
    Ik bijt hard op mijn onderlip. hij heeft gelijk. Ik had het beloofd en toch is het weer gebeurt. Tranen wellen op in mijn ogen, ik druk mezelf tegen Fayan's borstkas.
    Ik weet het niet, denk ik wanhopig. De mutanten die ik ken blijven altijd zo, gingen nooit meer terug naar hun originele vorm. ik wist niet waarom Fayan steeds terug verranderde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Ik laat jullie even alleen." Zeg ik
    Ik loop naar Lucas toe en begin zelf te huilen. Ik druk mezelf tegen Lucas aan, alsof hij me kan beschermen tegen alles en iedereen.
    "Prim, het komt wel goed." Zegt Lucas
    Hij streelt kalmerend en zachtjes over mijn rug, maar deze keer weet ik dat het niet goed zal komen. In de Arena is Lucas nu de belangrijkste voor mij en James natuurlijk ook, maar zonder Lucas heb ik géén leven.
    "Kom we gaan naar je kamer." Fluistert Lucas


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Haar vingers glipten weg van zijn gezicht, en ze nam afstand om hem aan te kunnen kijken. 'Je werkt voor het Capitool?' Ze kon niks aan de afschuw in haar stem doen, haar vingernagels drukten zich licht in de schouder waar haar hand rustte.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik probeerde alle informatie die ik wist over mutilanten weer naar voren te halen. De meeste kwamen uit de Hongerspelen en daarvan wist ik dat ze geactiveerd werden, door iets. Een geluid, persoon, tijdstip, geur, kleur.. dat maakte niet uit.
    Waardoor werd ík dan geactiveerd? Konden we daarachter komen?
    "Saph," zei ik, heel zachtjes. "Ik wil dat we dat monster in mij afmaken want ik ben echt heel bang voor hem."
    Ik klonk net als een klein kind, maar dat interesseerde me even niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik knik, niet het minst verbaasd bij haar reactie. De stroom emtwoorden stopt niet.
    'Ik heb Fayan de tweede keer meegenomen. Gemarteld. ik moest informatie uit hem krijgen. Toe dat niet lukte heb ik hem geinfecteerd met mutantengif. En terug gebracht.'
    Ik snap niet waarom ik het haar vertel. Maar mijn lippen willen neit stil staan.

    Saph
    'Dat gaan we doen, leiverd,' zeg ik zachtjes. ik leg mijn hand tegen zijn wang en kijk hem aan. zijn mooie, normale ogen.
    'We gaan een oplossing vinden, zo snel mogelijk. Je zal niet meer bang hoeven zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden over zijn gezicht. 'Dat heb ik zelfs niet achter jou gezocht,' mompelde ze, en stond op van zijn schoot.


    -

    Daiyh
    Ik grijns, maar het is niet van harte. Iets voelt verkeerd. Toch is de blik in mijn ogen kil.
    'Teleargesteld, lieverd?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knik en leg mijn voorhoofd tegen de zijne.
    "Zo snel mogelijk," herhaal ik en ik weet dat ik nu niet meer zal flippen als de vorige keer, dat ik niet meer zal instorten of gek worden. Nu weet ik iets meer wat er aan de hand is en ook dat Saph altijd van me zal houden.
    Heb ik niet de meest geweldige vriend van het hele universum?
    "En dan hoef jij ook niet meer bang te zijn."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Ja,' beet ze hem toe, waarna ze haar armen over elkaar sloeg. 'Je bent er niet geboren.' Het was geen vraag, het was een conclusie. Het was aan hem te zien. Ook zonder geverfd haar, make-up en veel kleren zagen mensen die in het Capitool geboren waren er anders uit.


    -

    Saph
    'Hij heeft me tenminste ditmaalgeen pijn gedaan,' zeg ik zachtjes. hij. De mutant, niet Fayan. Hoewel eht niet de complete waarheid is, heb ik geen ernstige wonden.
    'We lossen dit op, samen.' Ik glimlach en geef hem een kus op zijn wang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Geen vraag, en toch antwoord ik. Ik weet niet waarom.
    'Nee, ik kom uit district 2.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Het is een enorme opluchting om te horen dat ik... het... de mutant Saph deze keer geen pijn heeft gedaan.
    Maar de eetzaal is er minder goed vanaf gekomen. En Cassie...
    "Ik wil hier weg. We moeten Cassie helpen en dan hier weg." Zolang ik naar Saph kijk is het goed, maar als ik dan om me heen kijk en de ravage weer zie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een zucht glipte over haar lippen, haar benen begonnen weer pijn te doen. Ze ging op het bed zitten, sloeg haar benen over elkaar. 'Wat doe je dáár dan?'
    De weerzin die met het woord gepaard ging, maakte wel duidelijk wat 'daar' was.


    -