• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Mutilant
    Ik weet niet waar die man mee bezig was, maar hij wilde me niet afmaken. Probeerde hij me uit te lokken of af te leiden?
    Maar de vrouw stond nu wel weer alleen. Haha. Kijken of hij zijn vriendinnetje opnieuw kon beschermen.
    Ik dook weer op haar af en gromde uitdagend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Met één hand leunend tegen de muur lukte het haar om te staan, waarna ze een aantal stappen zette. Haar lichaam leek niet echt meer naar haar te luisteren, enkel haar vingers luisterden toen ze het mes tussen hen liet dwalen.
    Toen ze opkeek, zag ze de mutilant op haar afstormen. Even verloor ze zichzelf, stond ze van angst vastgenageld aan de grond.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:40 ]


    -

    Oops
    *doet hem even opnieuw*


    -

    Daiyh
    Voor ik het wist was hij weer weg. Ik had geen wapen, en uitschakelen mocht niet. Snel keek ik waar hij heen was. Chiara

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nu klopt ie *O*]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:41 ]


    -

    Fayan - Mutilant
    Met een grom pakte ik haar vast en smeet haar op een van de weinige tafels die nog heel waren.
    Ergens heel vaag merkte ik wel dat de honger iets afnam, het vuur minder heet brandde, maar lette er niet op. Nog niet... nog niet...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Mijn internetverbinding doet raar]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Ik dwong mezelf tekalmeren, stappen naar achetr te zetten. Bemoei je er niet mee Daiyh!

    Saph
    Angstig keek ik toe. de man die tussen Fayan en het meisje was gesprongen deed niets meer. Trillerig stond ik op. Ze was een tribuut, herrinerde ik me vaag. Fayan wilde de tributen levend hebben. Ik liep naar hem toe, trillend op mijn benen, en viel tegen hem aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Door de kracht waarmee ze weg werd gesmeten, kraakte het tafelblad, en zakte ze erdoorheen. Een gil ontsnapte aan haar, haar achterhoofd bonsde tegen de harde vloer. Zo belandde ze op haar zij, haar donkere lokken hielden haar gezicht schuil. Het was zwart, alles was zwart.


    -

    Fayan - Mutilant
    Er viel iemand tegen me aan en woest draaide ik me om, klaar om die persoon de nek om te draaien maar zag toen dat het weer die jongen was.
    En die ogen.. wat wás daar toch mee!
    Wacht eens... dat wist ik.
    Ik kende die ogen... ze waren niet alleen van de prooi... ik kende ze ergens anders van. Maar... waarvan?
    Ik bleef stokstijf stil staan, niet wetend of ik de vrouw nu moest verscheuren of erachter moest komen wat er met die jongen was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    fayan draaide zich om, en eht enige wat ik kon doenw as me snikkend aan hem vast klemmen. Ik was doodsbang, voor de pijn, maar vooral voor eht verliezen van mijn lieve Fayan.

    Daiyh
    Waarom, wáárom was ze neit gewoon op haar kamer gebleven?! Geïrriteerd liep ik naar Chiara. Bewusteloos, fijn. De irritatie maakte eht makkelijker, ik hoefde even neit na te denken waarom ik haar in godsnaam beschermd had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Van haar lippen kwam een zacht geluid, ze leek zich van weinig nog bewust. De pijn in haar lichaam was jammer genoeg iets wat ze wel degelijk voelde.


    -

    Fayan - Mutilant
    Ik was in de war. Heel erg in de war.
    Hoe langer ik naar de jongen keek, hoe meer er terug kwam en toen wist ik het...
    Saph
    Het vuur nam iets af, maar wakkerde toen weer aan en doofde daarna weer, om vervolgens opnieuw te branden.
    Saph, prooi, Saph, prooi, Saph, prooi.
    Wat was dit? Dit kende ik nog niet en het maakte me heel, heel erg verward.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Snikkend drukte ik me steviger tegen hem aan. Oh god laat het alsjeblieft voorbij zijn. Ik durf hem neit aan te kijken, ik ben te bang voor het vuur in zijn ogen. Oh Fayan...
    'Alsjeblieft,' weet ik te fluisteren tussen mijn snikken door.

    Daiyh
    Verdomme! Ik weet haar uit de brokstukken van de tafel te halen, maar dan wat? Ik kan haar nergens neerleggen, onderzoeken. Maar één optie dan. Terwijl iedereen afgeleid is draag ik Chiara weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ergens voelde ze hoe ze werd opgetild, en zacht geluid glipte over haar lippen.


    -