• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    ik verstijfde, een gil begon zich op te bouwen in mijn keel. ik mocht neit toegeven aan de angstm, niet nu, niet...
    Maar het was te laat. Angstige snikken schokte door me heen, tranen liepen over mijn wangen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ zoiets1 *O* Daiyh was de persoon die Fayan dat mutanten middeltje heeft gegeven, en Chiara is daar achter gekomen nadat ze sex met hem had.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Precies _O_]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar ogen vonden de angstige uitdrukking op het gezicht van de man, waarna ze met een hand één van de messen greep. Daarna overbrugde ze de tien meter afstand rennend, om vervolgens op de rug van de mutilant te springen. Hij zou het niet waarderen, maar het zou even voor afleiding zorgen. Hopelijk snapte de man het, en vluchtte hij.


    -

    Fayan - Mutilant
    Ik werd afgeleid door de vrouw die op mijn rug sprong en woest probeerde ik haar af te schudden door met mijn klauwen naar achteren te grijpen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Oh god het was moeilijk niet te lachen. Wat een geweldig beeld. ik zag Chiara op de mutant springen, heel heldhaftig enzo. de man, Saph, zat snikkend op de grond. Iedereen keek in angst naar het tafereel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik blijf geschokt stilstaan als ik iemands stem hoor. Het is Lucas.
    "Wat is er gebeurd?" Vraagt hij
    "Kom mee, naar mijn kamer de rest is momenteel niet veilig." Zeg ik
    Ik pak Lucas' hand vast en ren met hem naar mijn kamer.
    "Fayan is opeens een mutant geworden, hij loopt hier ergens rond en hij kan je zo vermoorden." Zeg ik
    Ik doe de kamerdeur opslot en leun tegen de deur aan. Lucas komt dichterbij mijn lichaamen momenteel zo dichtbij dat ik de warmte van zijn huid op die van mij voel tintelen.
    "Niet het meest geschikte moment, maar ooit moet het gebeuren. En die ooit is nu." Zegt Lucas
    Onze gezichten komen dichterbij en hij drukt zijn lippen op die van mij. Deze kus maakt iets bij me los, verlangen, ik verlang naar de volgende kus. Hij neemt mijn gezicht in zijn handen en we nemen even aan adempauze. Ik druk mijn lippen op die van hemen krijg een warm gevoel van binnen.
    "Ik zal altijd van je houden." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    snikkend wist ik mezelf tegen de dichtst bijzijnde muur aan te drukken. Ik kon me niet bewegen. Dat vuur in zijn ogen achtervolgde me, ook al waren mijn ogen dicht.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ze was niet dom, ze wist dat als ze nog langer op zijn rug zou zitten hij haar er gemakkelijk af zou gooien. Daardoor liet ze zich los, en glipte onder zijn arm door naar voren. Met het scherpe mes tussen haar vingers draaide ze zich naar hem om, drukte op het knopje waardoor het voorwerp zich snel uitvouwde.


    -

    Jill

    Ik had me bijna de hele dag opgesloten in mijn kamer. nu ik eindelijk wou gaan slapen, hoorde ik beneden allerlei kabaal. Hoe kon ik nu slapen met die herrie? Nieuwsgierig als ik was liep ik langzaam naar de lift. Het kabaal kwam vanuit de eetkamer. Overal weerklond, gegrom en gegil, wat was daar in vredesnaam aan de hand? Ik liep nog dichterbij, maar ik verstijfde toen ik in de deuropening stond.
    Fayan...een mutilant?


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fayan - Mutilant
    Wilde ze me neersteken? Het mes tussen mijn ribben steken? Dacht ze daarmee echt gewonnen te hebben?
    Mijn klauw schoot naar voren, sloot zich om haar hals. Ik voelde de hartslag in haar nek, het bloed door de aderen stromen...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'F-Fayan!' gilde ik in paniek. Ik zag hoe hij het meisje vasthield rond haar half. God, nee, hij kon dit niet doen, Fayan was geen moordenaar!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig ontsnapt er een gil over haar lippen, haar vingers krulden zich om zijn klauwen terwijl ze met haar voet begon uit te halen. Ze schopte hem in zijn maag, maar ze betwijfelde het resultaat ervan. Pas toen ze het mes tussen haar vingers weg voelde glippen begon de paniek toe te slaan.


    -

    Daiyh
    Geïnterreseerd keek ik toe. de mutant had Chiara inmiddels vast, hij kon haar elk moment afmaken. Ik nergeerde het gevoel in mijn onderbuik maar, en het feit dat ik mijn grijns neit meer moest inhouden. De enige reden waarom ik me raar voelde is omdat ik de sex zou missen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Mutilant
    Ik kon het niet helpen en lachte weer. Ze was machteloos. De trap in mijn maag voelde ik amper en toen het mes op de grond was gevallen had ik vrij spel.
    Ik kneep iets harder, het zou een langzame dood worden en dan... wanneer ze bijna stikte, kon het scheuren beginnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen