• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Mutilant
    Het vuur werd zwakker en ik greep de jongen, Saph, mijn prooi vast bij zijn arm. Het was niet bedoeld als aanval maar meer als houvast.
    Ik hield mijn adem in terwijl ik probeerde te bedenken wat nou echt was en wat niet, maar toen doofde het vuur definitief en zakte ik ineen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    saph
    een gil gled overmijn lippen toen Fayan me vastgreep, maar hij zakte compleet in elkaar. in paniek ving ik hem op. Was eht voorbij? Was Fayan terug? Snikkend bekeek ik hem voor enige sporen van de mutant.

    Daiyh
    'Verdomde vrouw,' mompel ik geïrriteerd. Ik bereik mijn verdieping, leg haar op mijn bed neer. Waarom moest ze zich overal mee bemoeien?! Ik pak wat pleisters en pijnstillers uit de kast. Daar moeten we het maar mee doen.
    'Hey, wakker worden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Prim, je ziet er moe uit heb je wel goed geslapen?" Vraagt Lucas
    "Nee, ik heb de laatste nachten nachtmeeries gehad. Over verminkte tongen, president Snow die Ginevra martelt en de Spelen." Antwoord ik
    "Ik zal bij je blijven om je te beschermen." Zegt Lucas zacht
    Ik glimlach en denk eraan hoe het voor mensen zou zijn als ze Lucas en mij samen zouden zien slapen. We lopen samen naar de eetzaal als ik Fayan zie, nee het is een mutilanten-versie van Fayan. Ik ben zo stom dat ik dit ga doen, maar toch stap ik naar voren en heb het lef om iets te zeggen: "Dit ben jij niet Fayan. Jij bent een roze stuiterbal, die aardig is en geen mensen vermoordt. Jij bent een stylist, mijn stylist nogwel. Ik wil de lieve Fayan terug."


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Pleisters. I lol'd. (cat)]

    Fayan - Stylist
    Met grote ogen keek ik om me heen en wist even niet meer waar ik was. Of wie ik was.
    Het was een grote teringzooi in de eetzaal en in de hoek lag Cassie... ze bloedde en leek bewusteloos. Ik wilde niet aan de andere mogelijkheid denken.
    Mijn hart had een veel te hoog en veel te hard tempo en naast me zat mijn lieve Saph. Snikkend.
    Nee. Niet weer...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Zacht klonk een stem, die zichzelf herhaalde en steeds harder leek te worden. Opeens pakte iemand haar schouder en schudde haar door elkaar. Langzaam opende ze haar ogen.


    -

    Saph
    Snikkend wond ik mijn armen om hem heen. Fayan. Mijn lieve, lieve fayan. De mutant was weg, opnieuw verdwenen. Oh godzijdank.
    Maar ik kon me nog niet bewegen. De opluchting was te groot, ik kon alleen elke traan die ik bezat naar buiten laten.

    Daiyh
    uiteindelijk gaat die mooie groenen ogen open. geïrriteerd kijk ik haar aan.
    'Eindelijk. Hier, neem deze.' Ik druk de pijns tillers in haar hand. 'Water is er niet.'
    Alles leek zo goed te gaan, zo perfect, hoe had één actie van haar alles kunnen verpesten?!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'W-wat?' mompelde ze, toen ze de twee pillen in haar hand kreeg gedrukt. Haar blik gleed naar zijn gezicht, leunend op haar lege hand duwde ze zichzelf voorzichtig omhoog. Ze voelde haar arm trillen onder het gewicht.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik leek wel veranderd te zijn in een soort robot. Mijn mond hing nog steeds halfopen en mijn ogen waren opengesperd, maar ik veegde toch zachtjes de tranen weg die langs Saph's wangen omlaag druppelden.
    Had ik dit gedaan? Ik? Dat kon niet... ik geloofde het niet. Dit was teveel... teveel schade...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Ik zei niet dat je recht moest komen! Slik die pillen door en blijf liggen.'
    Ik zak neer op een stoel en kijk haar aan. Ze zag er geschrokken uit, en de blik in haar ogen liet me denken dat ze nog pijn had.

    Saph
    Zijn hand, zijn zachte, mooie hand, die zoveel prachtige dingen had gecreërd, die me zo zachtjes kon aanraken. Het duurde een tijdje, maar de snikken werden minder. mijn armen weigerden om hem los te laten. Het was voorbij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik bleef zijn wang aaien, maar stelde toch de vraag die op mijn lippen brandde zodra zijn tranen verminderden.
    "Saph?" Mijn stem klonk heel neutraal, ik had alle gevoelens nog uitgeband.
    "Wie ben ik ook alweer?" Was ik nog steeds gevaarlijk?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Langzaam slikte ze de pillen door, maar bleef zichzelf koppig ondersteunen met haar trillende arm. Ademhalen deed pijn, en ze legde haar vingers op haar hals. Net boven haar linkersleutelbeen ontstond een blauwe plek.


    -

    Primrose
    "Fayan gaat het?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    langzaam keek ik hem aan, mijn stem nog trillerig van alle tranen.
    'j-Je bent Fayan. Een stylist die tegen eht Capitool is. De liefste persoon die ik ooit gekend heb en de knapste van heel Panem.'
    ik weet neit wat ik anderskan zeggen, maar dat is wat ik wil. Die Fayan wil ik weer in mijn armen hebbe, de lieve jongen waar ik voor gevallen ben.

    Daiyh
    Stilletjes keek ik haar aan. Ze had blauwe plekken, en haalde trilelrig adem.
    'Waarom heb je je er mee bemoeid?' vraag ik. Mijn stem is compleet emotieloos.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 23:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    In een poging het brandende gevoel in haar keel te stoppen, slikte ze even. Haar gezicht betrok toen het effect het tegenoverstelde was.
    Bedenkelijk keek ze op, kon enkel met haar hoofd schudden. 'Weet ik niet,' gaf ze toe, en schoof naar de rand van het matras. Ze zette haar voeten op de grond, en duwde zichzelf van het bed.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik knikte langzaam en keek toen naar Prim, die ook vlak bij me zat. Waar bleef mijn gevoel?
    Ik keek ze beide om en om aan.
    "Heb ik dit weer gedaan?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen