• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    Ik wist utieindelijk de trappen af te komen, hoewel mijn adem nog niet helemaal normaal was. Ik ehrkende een van de tributen en rende achter haar aan, de eetzaal in. Daar stond Fayan.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Naj, ik topic het ook niet.
    En nu tot morgen! *zwaait*
    Niemand afmaken hea, Fayan (cat)]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Is dat Chiara?
    Die niet bepaald een vrouw is met haar zeventien jaar, maar ach *O*]

Chiara Cinxi
    Als hij niet zo angstaanjagend uit zijn ogen had gekeken, was het dankzij zijn roze haar bijna lachwekkend geweest. Ondanks de grijns die op zijn gezicht verscheen, liep ze de ruimte in.
    Vanuit haar ooghoeken zag ze een donkerharige man zitten, die angstig naar de mutilant keek en af en toe een naam leek te fluisteren, smekend.

-

[ Nee, hij bedoelde Maeleena *O* Maar Chiara is ook goed, Maeleena is toch te bang om zich te verroeren]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Ik mis Daiyh nu al (no_chears)]

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:04 ]

-

[Byee! En sorry dat Fayan je sloeg D: Oant moarn *O* <3]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[ ik ga soep halen, en daarna laat ik daiyh je slot slopen XD]

:9~

-

Fayan - Mutilant
    Er stonden nu drie mensen in de kamer, als ik het meisje op de grond even niet meerekende.
    Wie zou ik het eerste verscheuren?
    De waakzame vrouw? De doodsbange vrouw? Of zou ik de jongen nog wat meer pijn doen, want hem kon ik niet afmaken.

[En ik ben trug, van een dag niet online D: Hoe dan ook ik kom online en het eerste wat ik zie, Fayan is mensen aan het vermoorden XD]

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

Saph
    'F-Fayan?' fluisterde ik nu alles stil was. 'Fayan, alsjeblieft.. S-stop...'

[Hallo :'D

Gezellig welkomscomité hea? *O*]

Chiara Cinxi
    Ze was nog nooit zo blij geweest met een mes. Niet dat ze hem zou vermoorden, ze had hem eens zien lopen, als een normaal mens. Nou, voor zover een Capitoolinwoner met roze haar normaal kon zijn. Dit was echter enkel de schuld van Daiyh.

-

Daiyh
    Na een paar minuten van heerlijk gegil, begon ik mezelf aan te kleden. Met wat trucjes was eht slot zo open. Ik voelde hoe de grijns van mijn gezicht gleed, terwijl ik langzaam naar beneden liep. ik was een onschuldige ooggetuigen.
    Langzaam liep ik de eetzaal in.

Fayan - Mutilant
    Mijn ogen flitsten richting de jonge man en ik sloop nu naar hem toe. Ik kon hem dan wel niet afmaken, maar ik kon er wel voor zorgen dat hij stil bleef, want zijn ogen lieten me vreemd voelen. Alsof ik mezelf niet was.

[Oke als ik het goed begrijp Fayan is veranderd in een multilant door Daiyh, en Chiara staat daar met een mes, Cassie ligt halfdood op de grond, Saph staat te smeken om de echte Fayan, en Maeleena staat daar bang te zijn?]

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.