• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)


    Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxia
    De kracht in haar benen was goed genoeg, en nadat ze twee keer naar achteren had gezwaaid kreeg ze één van haar benen zover om de grijns van zijn gezicht te trappen. Meteen daarna voelde ze haar spieren zwakker worden, haar been zakte nutteloos naar beneden.


    -

    Fayan - Mutilant
    De trap in mijn gezicht kwam veel harder aan dan die in mijn maag.
    Goed dan, ik zou het wel wat pijnlijker voor haar maken.
    Met mijn vrije hand greep ik naar haar ribben en begon met de onderste. Ik zette meer een meer druk, wachtend op het bevredigende knappende geluid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    Ik zag hoe Fayan een andere tribuut, bij haar middel vastgreep. Het mes dat ze in haar handen had, glipte weg. Ze was machteloos. Ik wou iets doen, op Fayan afrennen en het meisje bevrijden uit haar nare postitie. Maar ik stond vastgenageld aan de grond.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Chiara Cinxi
    De pijn die haar lichaam overnam was overweldigend, de pijn van vroeger was er niks bij. Haar nagels krasten hulpeloos over de sterke huid van zijn handen, haar blik gleed onwillekeurig door de zaal. Opeens zag ze Daiyh staan, leunend tegen de muur met de waas van een grijns nog om zijn lippen.


    -

    Daiyh
    godver, waarom moest dat mens zich zo nodig in de problemen werken?
    geïrriteerd liep ik er op af en duwde mezelf tussen de mutant en Chiara in.
    Wait, what?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Oh, oops, sorry Chiara. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik kan me niet bewegen, kan niets doen om het arme meisje te helpen. Ik lig nutteloos op de grond, snikkend, wensend dat Fayan terug kwam. Mijn Fayan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 22:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Geeft niet, ik vind dat het qua volgorde gewoon kan :'D]


    -

    Fayan - Mutilant
    Plotseling kwam er iemand tussen ons in staan en moest ik noodgedwongen het meisje loslaten.
    En wie dacht hij wel niet dat hij was, om zomaar mijn prooi af te pakken?
    Ik gromde en haalde weer uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*Drinkt van haar veel te zoete limonade en leest geïntreseerd mee*]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    duiken, grijp zijn klauw vast, duik opnieuw, alles gaat automatisch. Ik had vaak geneog mutanten gevochten, en zo sterk was hij niet. En ik wist wat de enige manier was om hem te stoppen.
    hem zo lang mogelijk bezig houden. Waar was ik in godsnaam mee bezig?!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Zodra hij haar loslaatte, hapte ze naar adem. Onderussen viel ze als een hoopje nutteloos vlees op de grond, bracht haar trillende handen omhoog naar haar hals en keek met tranende ogen op naar degene die haar had gered.
    Daiyh?


    -

    Fayan - Mutilant
    De man had dit vaker gedaan, dat was meteen te merken, dus vechten had geen zin.
    Ik sprong van hem weg en dook weer over een aantal tafels heen. Ik was wel sneller dan hem, dus ontwijken kon ik prima.
    In de hoek zag ik de jongen zitten en even kreeg ik weer dat vreemde gevoel, bijna alsof het vuur afnam, de honger iets gestild werd.
    Maar ik werd afgeleid door de man voor me en zodra ik mijn blik van het angstige hoopje afwendde, kwam het vuur net zo brandend weer terug.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ze kon hem toch niet alleen laten? Haar vingers zochten op de tast naar het mes, waarna ze die met een ruk naar zich toebracht. Langzaam ging ze staan, het gewicht deed pijn aan haar benen.


    -

    Daiyh
    Okay, en hem nu gewoon zijn werk laten doen Daiyh. Maar ik heb teveel adrealine in mijn bloed om helder te denken. Behendig snijd ik hem af, spring ik langs hem en geef hem een trap. dat moet zijn aandacht wel trekken.
    Daiyh, stop er mee, ga terug!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.