• Bevat veel 16+ stukken. Meedoen op eigen risico. (wbw)

Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:52 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Saph
    Ik knik,en sta op. Ik tril niet meer zo erg, gelukkig. Fayan is bij me. Ik help hem met opstaan, en samen gaan we naar Cassie. Ik begin me serieus af te vragen waar de bewakers zijn. Ik heb er nog geen één gezien.

Daiyh
    Ik haal mijn schouders op.
    'Het Capitool heeft me opgevoed, getrained.' De rest ging haar niets aan. Ik had haar al veel te veel verteld...

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Voor haar gezichtsveld verscheen een vochtige waas, waarbij ze meteen haar kaken op elkaar zette. Ze voelde haar mond droog worden. Het Capitool.
    Ze had seks gehad met iemand uit het Capitool, ze had verlangd naar iemand die onschuldige mensen martelde, iemand gekust die een gewone man in een mutilant had veranderd - alleen maar omdat hij niemand had willen verraden.

-

Fayan - Stylist
    Ik moet Saph helpen met Cassie maar ik kan het niet. Ze heeft een hoofdwond, haar arm is gebroken en ze is heel bleek.
    Ik blijf staan en knijp mijn ogen dicht, maar het beeld verdwijnt niet van mijn netvlies.
    Ik ademde rustig in en uit, om het gedraai dat begonnen was te stoppen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Daiyh
    Stilletjes bekijk ik haar. Haar ogen leken te glinsteren met ingehouden tranen. Het was niet moeilijk om te weten wat ze nu voelde. Mijn handen waren vuisten geworden. Ik geef er niets om. Dit is wie ik ben.
    En toch haat ik deze hele situatie.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Ze sloot haar ogen, iets wat ze niet had moeten doen. De eerste traan gleed naar beneden, maar ze deed de moeite niet om hem weg te vegen. Alsof hij het niet had gezien, hij zag alles. Hij voelde alleen niks.

-

Saph
    voorzichtig til ik Cassie op. Het medicijnen-meisje dat altijd in de buurt was als we haar nodig hadden, had nu even zelf hulp nodig.
    'Kom,' zeg ik zachtjes tegen Fayan. 'Het komt wel goed met haar. Ze heeft alleen wat verzorging nodig.'

[ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 0:11 ]

Fayan - Stylist
    Ik liep achter Saph aan, mijn blik op mijn voeten gericht. Met Cassie kwam het weer goed en dan zou ik haar smeken om me te vergeven. Nee, niet mij, het monster in mij. Die zomaar weer kon ontploffen.
    Ik had geen idee waar Saph heenging, maar dat maakte niet zoveel uit. Ik zou toch wel met hem meegaan.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Daiyh
    Stilletjes kijk ik toe. Één traan glijd langs haar wan, en de irritatie is terug. De irritatie tegen de stroom gevoelens.
    Ik moet een opmerking maken, een kille, onbezorgde opmerking. Maar mijn lippen zijn stilgevallen. Woorden blijven steken in mijn keel.

Chiara Cinxia
    Het was alsof ze misbruikt was alweer. Ze vouwde een hand om haar neus, zodat de tranen achter haar vingers verdwenen. Geluid maakte ze nooit bij het huilen, dat gebeurde altijd in stilte.

-

Saph
    In stilte liepen wede trappen op. Cassie's kamer, etage 9. Cassie kennende had ze allemaal spulletjes, medicijnen en verbanden klaar liggen,
    'Uhm, heb jij ooit een gebroken arm gespalkt?' vraag ik onzeker. Ik had haar het leifst naar een dokter gebracht, maar dan zou het Capitool eht te weten komen.

Daiyh
    'Ik heb je niet voorgelogen. Ik heb je gezegd dat ik mensen train en ind e gaten houd voor het Capitool.'
    Daiyh, houd je mond. Ik kan mijn tong wel afbijten.

[Wie heeft er zin om toevallig een huilende Primrose en Lucas tegentekomen?]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Ik typ mijn vingers al tot stompjes voor Daiyh en Saph o.o]

Chiara Cinxi
    Langzaam keek ze naar hem op, bijtend op haar onderlip om te voorkomen dat meerdere tranen zouden volgden. 'Waarom praat je überhaupt nog tegen me?' Haar stem had sterk moeten klinken, snerend. Maar in plaats daarvan trilde haar woorden.
    En het sloeg ook nog eens nergens op. Ze wilde juist dat hij tegen haar praatte.

-

Maeleena schreef:
    [Ik typ mijn vingers al tot stompjes voor Daiyh en Saph o.o]

*O*

-